חיפוש

אתר זה מקודם בגוגל בלי קישורים

מבחן ידע לעורכי דין

מבחן ידע לעורכי דין

כמה שניות ... מכין את המבחן במיוחד לעורכי דין

מדריך לקידום אתרים ופרסום בגוגל

שאלות ותשובות על פרסום בגוגל ובמיוחד בכל הקשור לקידום אורגני👇

מומלץ להצטרף לקבוצת הפייסבוק ולא להתבייש לשאול אפשר גם לקרוא את המאמר הבא בלחיצה פה

תוכן למקדמי אתרים

זה לא סוד ולא אגדה שניתן לקדם ללא שום קישורים בקידום אורגני.

קידום אתרי עורכי דין בדרך הנכונה והמשתלמת ביותר באינטרנט לביצוע גיוס לידים \ לקוחות למשרדי עורכי דין.

האם ניתן לייצר תוכן בלי שייחשב כהעתקה למשל פסקי דין.

התשובה היא כמובן , תוכן טוב הוא כזה שמעניין את הגולשים. גולש מתעניין הוא גולש שיפנה ויהפוך להיות לקוח , כמובן שלעורך הדין יש חלק בתהליך של המרת הגולש ללקוח שמשלם לא מעט.

האם עורכי דין צריכים להופיע בכל הארץ ואיך ממקדים לפי מיקום נוח לעורך הדין?

רוב עורכי הדין יעדיפו לעבוד בערי מגוריהם אבל יש המרחיקים לערים המרכזיות שנחלקות לפי אזורים צפון דרום מרכז וירושלים.

האם צריך לקנות קישורים לקידום אורגני?

לא לא ולא. קישורים הם נחלת העבר של מקדמים שלא התקדמו טכנולוגית ולא מבינים את גוגל ומהו קידום אורגני ולא רק של אתרי עורכי דין.

קידום אתרי עורכי דין באינטרנט במחירים ללא תחרות והתוצאות לטווח ארוך.

אחת הבעיות בהבאת תוכן טוב ורלוונטי באתרים של עורכי דין הוא בעיית החזרה והשכפול.

כשמדובר בתחומי התמחות אז כמעט ואין ברירה אלא להסביר במילים נרדפות פסקי דין וזו בעיה משמעותית לשנות פירוש כי המשמעות של הדברים עלולה להשתנות לאנשים או יותר נכון לגולשים שונים.

מסלולים שונים לקידום אתרים לעורכי דין.

קידום אתרי עורכי דין באינטרנט הוא די קל וממש לא מסובך.

תחומי התמחות שונים לכל עורך דין אז לקדם את הביטוי עורכי דין הוא לא ממש הדבר החכם ואו הנכון לעשות לעורכי דין במיוחד.
 

הסרת / מחיקת פסקי דין מהאינטרנט ?

איך מוחקים או לפחות מורידים?

ברוב המקרים כשמופיע אזכור שם עם פסק דין שלא רוצים זה קורה משתי סיבות עיקריות.

יש מס’ אתרים שלוקחים תקציר של פסקי הדין ומפרסמים ומקדמים אותם בגוגל.

לדוג’:

 האתר פסק דין ותקדין לוקחים כל פסק דין שיוצא לפרסום והפרסום שלו מותר בתנאים מסוימים לפי החוק בלי לפגוע בהגנת הפרטיות ומפרסמים זאת באתר המאוד מקודם בגוגל שלהם.
 
כך יוצא שאם מחפשים שם מסוים מקבלים פסקי דין או של אדם פרטי או של עסק כלשהו או חברה כלשהי.
 
אם משלמים להם כסף ולא הרבה ניתן לקבל מחיקה מהאתר שלהם שמקודם והתוצאה תרד עד תיעלם מגוגל גם כן.
 

דרך שנייה למחיקת תוצאות מגוגל או מהאינטרנט

 היא דרך פנייה לאתרים שפרסמו את האיזכור השלילי ואולי האתרים יורידו בעצמם את הרישומים.

מומלץ להיוועץ עם עורך דין מומחה לתקנות הגנת הפרטיות ולזכויות יוצרים.

במידת הצורך גם למומחים בלשון הרע והוצאת דיבה.

לידים לעסקים

קידום אתרים לעורכי דין במנוע החיפוש של גוגל

ארגז כלים חובה לבדיקות קידום אורגני  בכפתורים הבאים: 

כל הכתוב בדף זה ובדפים מקושרים מיועדים לדוג’ בלבד.

קידום אתרי עורכי דין - הבעיות \ הקשיים למקדם

סוג הלקוחות הראשון ממשפחת עורכי הדין הינו :

 אלו שחושבים שיודעים הכל.

לקוחות אלו לא יתקדמו, הם יתקדמו אולי אחרי שיעברו תקופה ואכזבה ממקדמי אתרים שנמצאים

אפילו מבחינה מס’ יותר מכמות עורכי הדין שמתווספים כל שנה לעורכי הדין הקיימים.

הסוג השני : אלו שמקשיבים

לקוחות תענוג!

יודעים להקשיב , אחוז קטן מהם לא ממש ידידותי לסביבה ודי ציני ואפילו קר אבל מעשי מאוד.

אלו יתקדמו ויהפכו להיות הסוכנים הכי טובים של מקדם האתרים שקידם אותם.

זן יחסית נדיר!!

הסוג השלישי הינו : 

הסוג הכי מורכב, אלו שמחפשים מלחמות.

לא תמיד בעלי ערכים למרות היותם עורכי דין.

יותר נכון מחפשי קומבינות וקיצורי דרך, מניסיון של  לא מעט שנים של כותב מאמר זה כמקדם

סוג זה יגרום לכאבי ראש וויתור על כסף\פרנסה\נוחות\יוקרה אבל ויתור על סוג זה של לקוחות קידום אתרים עורכי דין יכול לגרום לאיכות חיים טובה יותר למקדם.

הבעיות או הקשיים בקידום אתרים של עורכי דין.

התוכן לקוח מעולם המשפט , עולם עם שפה גבוהה לרוב אקדמית עם ציטוט של פסקי\פסיקות דין וציטוטים מעולם המשפט על מורכבותו שלא לדבר על משפט בינלאומי.

גוגל אוהבת תוכן.

אנשים שאינם עורכי דין אוהבים תוכן אבל לא תוכן של עורכי דין אלא של אנשים שאינם משפטנים.

פה הבעיה והמבין יבין!

מה חשוב מאוד לדעת לפני קידום אתר של עו”ד?

שקיפות שקיפות שקיפות. 

מאוד מאוד מומלץ להסביר לעורך הדין לא לחיות באשליות לאור התחרות הרבה בענף במיוחד בישראל עם ריבוי עורכי הדין למטר מרובע.

זה יחסוך הרבה בעיות בהמשך\בעתיד.

האם לעורכי דין מותר לפרסם מה שהם רוצים וכמה או שיש הגבלות?

אם יש הגבלות איזה הגבלות ומה עושים?

בהמשך המאמר ניתן לראות את התשובות להגבלות השונות על פרסום של עו”ד והמגבלות שהיו לפני התיקון האחרון העכשווי.

תחומי עיסוק של עורכי דין בישראל

עורכי דין ישראל

בישראל ישנם עורכי דין רבים המתמחים במגוון רחב של תחומי עיסוק משפטיים. כמה תחומי עיסוק נפוצים בישראל כוללים:

משפט אזרחי: 

זה כולל תחומים כמו חוזים, נזיקין ודיני קניין.

משפט פלילי: 

זה כולל תחומים כמו הגנה פלילית, פשעי צווארון לבן ודיני נוער.

דיני משפחה: 

זה כולל תחומים כמו גירושין, משמורת ילדים ואלימות במשפחה.

חוק ההגירה: 

זה כולל סיוע ליחידים בתהליך קבלת אשרות, אזרחות ועניינים אחרים הקשורים להגירה.

דיני עבודה: 

זה כולל תחומים כמו אפליה במקום העבודה, הטרדה ופיטורים שלא כדין.

דיני קניין רוחני: 

זה כולל תחומים כמו פטנטים, סימנים מסחריים וזכויות יוצרים.

דיני מקרקעין: 

זה כולל תחומים כמו עסקאות נכסים, סכסוכים בין בעל דירה לשוכרים וסוגיות בנייה.

משפט בינלאומי: 

זה כולל תחומים כמו עסקאות עסקיות בינלאומיות, סכסוכים חוצי גבולות וזכויות אדם.

עורכי דין בישראל עשויים לעבוד במשרדי עורכי דין פרטיים, סוכנויות ממשלתיות או כיועץ פנימי לעסקים. חלק מעורכי הדין בישראל עובדים גם כשופטים או פרופסורים.

איך יודעים מהם קישורים איכותיים
מהם מדדי איכות של קישורים

האם קשה להיות עורך דין בישראל?

להיות עורך דין בישראל יכול להיות תהליך מאתגר. 

כדי להיות עורך דין בישראל, אדם צריך להשלים תואר ראשון במשפטים, הנמשך בדרך כלל ארבע שנים. 

לאחר סיום תואר ראשון במשפטים, על אדם לעבור את בחינת עורכי הדין בישראל על מנת לקבל רישיון לעסוק בעריכת דין בישראל. 

בחינת לשכת עורכי הדין היא בחינה בת יומיים המורכבת מחלק בכתב ומחלק בעל פה. החלק הכתוב של הבחינה מורכב משאלות רב-ברירה, ואילו החלק בעל-פה מורכב מייעוץ משפטי מדומה.

מלבד השלמת תואר ראשון ועמידה בבחינת לשכת עורכי הדין, על מי שרוצה להיות עורכי דין בישראל גם להשלים תקופת התלמדות, המכונה גם “הכשרה הנדסאית”, לפני שיוכלו לקבל רישיון לעסוק בעריכת דין. 

הכשרה מעשית כוללת עבודה תחת פיקוחו של עורך דין מורשה למשך תקופה, בדרך כלל בין שנה לשנתיים.

בסך הכל, תהליך הפיכתו לעורך דין בישראל הוא תחרותי ויכול להיות מאתגר, אך הוא גם יכול להוות בחירה מתגמלת בקריירה למי שמסור ובעלי עניין רב במשפט.

שכר ממוצע של עורכי דין בישראל

השכר הממוצע של עורכי הדין בישראל יכול להשתנות בהתאם למספר גורמים, לרבות רמת הניסיון שלהם, גודל המשרד בו הם עובדים ותחום העיסוק בו הם מתמחים.

על פי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, השכר החודשי החציוני לעורכי דין בישראל עמד בשנת 2021 על כ-17,000 שקלים, או כ-5,000 דולר. נתון זה כולל הן עורכי דין שכירים והן עצמאים.

עורכי דין שרק מתחילים בקריירה שלהם עשויים להרוויח פחות מסכום זה, בעוד שעורכי דין מנוסים יותר או כאלה שעובדים במשרדים גדולים יותר עשויים להרוויח יותר. 

ראוי לציין כי נתון זה מייצג את השכר החציוני, כך שמחצית מכלל עורכי הדין בישראל מרוויחים יותר מסכום זה, ואילו מחצית מרוויחים פחות.

כדאי גם לציין שיוקר המחיה בישראל בדרך כלל גבוה יותר מאשר במדינות רבות אחרות, כך שכוח הקנייה של משכורת בישראל עשוי להיות שונה ממה שהיה במדינה אחרת עם יוקר מחיה נמוך יותר.

כדאי להיות עורך דין בישראל?

להיות עורך דין יכול להיות בחירת קריירה מתגמלת ומאתגרת, וסביר להניח שזה נכון גם בישראל.

לעורכי דין בישראל יש הזדמנות לעבוד במגוון רחב של עניינים משפטיים, לסייע ללקוחות לנווט בסוגיות משפטיות מורכבות ולקדם צדק במערכת המשפט.

עם זאת, ראוי לציין כי תחום עריכת הדין יכול להיות תחרותי ותובעני, ועורכי דין בישראל עשויים להתמודד עם שעות ארוכות ורמות לחץ גבוהות. 

כמו כן, השכר הממוצע של עורכי הדין בישראל, למרות שהוא גבוה יחסית לחלק מהמדינות האחרות, עשוי שלא להספיק כדי לפצות על אופי העבודה התובעני ועל יוקר המחיה בישראל.

בסופו של דבר, האם כדאי או לא כדאי להיות עורך דין בישראל יהיה תלוי במטרות האישיות, האינטרסים וסדרי העדיפויות של הפרט. 

אם אתה נלהב מהמשפט ומוכן להשקיע את הזמן והמאמץ הנדרשים כדי להצליח בתחום זה, אזי להיות עורך דין בישראל עשוי להיות בחירה מקצועית מספקת עבורך.

מהן אופציות השיווק של עורכי דין לפרסום האתר או השירותים שלהם?

הכל מקובל בתנאי שכללי השקיפות ויושר אפילו מוגברים מבעלי מקצוע אחרים.

האם יש יותר תוצאות באורגני או ממומן או אולי בפייסבוק?

תוצאות הינן מדידות וחשוב לבדוק את כל האופציות לפני שבוחרים על אחת כמה וכמה ל]ני שמתחייבים לחברת פרסום או קידום שמקדמת אתרים של עורכי דין.

משך הזמן שלוקח לקדם אתר מורכב פחות או יותר של עורכי דין?

תלוי בנישה ובתחומי ההתמחות כמובן התחרות בתחום

אבל אפשר לומר שבין חודש לחצי שנה עד שמתחילים לראות תוצאות טובות של הקידום או יותר נכון כפי שנהוג בעולם לומר המרה.

האם כדאי לשלב את כל האמצעים לפרסום ושיווק הקיימים כיום לעורכי דין בהקשר לפרסום השירותים שלהם?

אין סיבה שלא , מחקר מילות מפתח טוב לעורכי דין יעניק מיקוד בתחומי הפרסום שהמשרד מעוניין להתברג עם אתר האינטרנט במנועי החיפוש אם מדברים על אורגני

ואם בממומן אזי לבזבז פחות כסף ולהגדיל המרה.

האם קבוצות נטוורקינג או סוג של פורומים ופגישות עוזרים לקידום העסק שעורכי הדין כיום כל כך מתקשים בו בהקשר לפרסום העצמי?

להזיק זה לא מזיק , כבר הוכח שקשרים בין אישיים מסייעים מאוד ליצירת קשרים עסקיים מניבים ואפילו סימביוטיים בין אנשים שונים בהיבט המקצועי \ רווחי \ עסקי.

לעו”ד אסור לפרסם את עצמו אבל מותר ורצוי לעשות הכל לשיווק טוב ומוצלח.

האם סיפורי הצלחה של לקוחות מביאים עוד לקוחות לאתרי עורכי דין?

חשוב לזכור את כללי האתיקה ולא להטעות או לסלף עובדות שעלולות להיחשב כהטעיה.

האם קידום אורגני לאתרים של עורכי דין שונה מקידום בנישות אחרות?

הקידום בשיטות מייקל אינו שונה מנישה אחת לאחרת, שיטת מייקל לקידום עובדת ללא קישורים בכלל ובכך שונה מכל שיטת קידום אחרת.

מהי שיטת הלידים ואיך אם בכלל היא עובדת בעולם קידום אתרים של עורכי דין?

אם אתר מגיע לעמוד ראשון ושם לקוחות יוצרים קשר וכך נוצר ליד אין כל רע בזה הבעיה היא שלפעמים למציע השירות דהיינו עורך הדין

אין שליטה על הנאמר במודעות צד ג’ ואז עלולה להיווצר אחריות מסויימת לצד ג’, אחריות משפטית למשל אם יש חשש להטעייה של הלקוח.

כללי הפרסום החדשים לעורכי הדין

התשס”א – 2001 

פרסום בעיתונות הכתובה מגזינים וכתבי עת – 

במסגרת תיקון החוק בוטלה המגבלה לפרסום למשל במדורים שהוקצו לעורכי דין בלבד.

אפשר לומר שכמעט ואין הגבלה כיום לפרסום שבו בוחר העו”ד לפרסם את שירותיו.

בעבר שמינית עמוד ומאז התיקון רבע עמוד , כמו כן אין מגבלת צבע על האותיות בפרסום , דבר שבעבר היה מחויב בצבע אחיד שחור.

אסור לציין במודעות שכר טרחה או ייעוץ חינם או מתן הנחות ומבצעים.

כולם מתלבטים האם קידום ממומן או אורגני טוב יותר להבאת לידים ומהר .

התשובה היא שכן, קידום אורגני מביא תוצאות בכל המובנים יותר מאפיקי קידום אחרים ויותר משתלמים אבל לא מהר

אם רוצים מהר מדובר בסיכון וקידום אורגני הוא לטווח ארוך ויציב ללא סיכונים.

מגבלות פרסום באינטרנט לעורכי דין

אין הגבלה על אינטרנט או רשתות חברתיות או יישומונים \ אפליקציות

מלבד העובדה שחובה לשמור על תוכן הולם ומכובד ולא בהקשרים פוגעניים לאוכלוסיות מיוחדות או ספציפיות.

בנוגע לפרסומות קופצות הדעות חלוקות וחוק לא ממש ברור למי שאינו משפטן , לא נהוג כיום לראות מודעות קופצות לשירותי עו”ד.

ניוזלטר-  

חשוב להיות מודעים לחוק הספאם.

מה משתלם יותר אורגני או ממומן?

לסיכום : שקיפות ויושרה והגינות מקצועית תפרסם את אתר עורך הדין בצורה הטובה ביותר ותביא להצלחה בפרסום של שירותי המשרד המציע.

קידום אתרים לעורכי דין זו המטרה – מהן הדרכים?

לפני הכל מס’ עובדות  שלא ידעתם על עורכי דין שמקדמים אתרים או מקדמי אתרים שמקדמים עורכי דין 🙂 

אם מקדמים בממומן והמתחרה שלך נותן הצעה לקליק 10 אג’ יותר ממך אז הוא יהיה לפניך וגם תקבל יותר מידי או קליקים סתם שיבזבזו לך תקציב.

קידום עורכי דין עם כתובת משרד קל יותר מבלי

איזה לידים מביא קידום אורגני לאתרי עורכי דין שמקודמים בגוגל?

הכי טובים ואיכותיים שיש , כמעט כל ליד מסתכם ברלוונטיות הגבוהה איתה ניתן או יותר נכון אליה ניתן להגיע רק בקידום אורגני טוב.

מה עם הלידים מהממומן?

לידים שנחשבים באיכות נמוכה עד רצפה  , אלו שמגיעים מהממומן מחפשים רק דבר אחד והכי חשוב להם זה מחיר זול ורוב המפרסמים בתחום הממומן מדברים על מחיר זול או פגישת ייעוץ משפטית בחינם ללא התחייבות , זה לא נקרא ליד איכותי.

התשובה היא שכן, קידום אורגני מביא תוצאות בכל המובנים יותר מאפיקי קידום אחרים ויותר משתלמים אבל לא מהר, אם רוצים מהר מדובר בסיכון וקידום אורגני הוא לטווח ארוך ויציב ללא סיכונים.

האם מיקום אורגני של משרד עורכי דין משקף מקצועיות בתחום?

לפעמים עורכי דין צעירים משקיעים כספים יותר מהמבוגרים או הוותיקים בתחום המשפטים כי בין היתר יותר מודעים לכוחה של הטכנולוגיה וכוחו של השיווק באינטרנט

מן הסתם קידום אורגני אז לא מן הנמנע שלקוחות חושבים שאתרים שממוקמים ראשונים אכן יותר מקצועיים מותיקים או מנוסים , איך עוקפים ומתקנים עיוותים מעין אלו?

זה תפקיד המקדם האורגני שלכם.

הסוד הגדול לקידום אתר עו”ד!!!

תוכן תוכן תוכן ותוכן כבר אמרנו? איכותי עד ידידותי לגולשים הפשוטים ולכולם.

אין צורך בקישורים!!!!!

אין צורך בקומבינות!!!!

אין צורך בגרפיקה או תמונות יפות וגדולות!!!

איזה תוכן נדרש לאתר של עורכי דין כדי שיתקדם בגוגל?

 

מה צריך תכלס כדי שאתר עורכי דין יתקדם באורגני ?

בשיטת הקידום של מייקל שהיא יותר משיטה נדרשת חשיבה יותר עמוקה ושונה מכל המקדמים האחרים שלרוב מקדמים באמצעות קישורים מכל מיני אתרים טובים

יותר או פחות כי קישורים זה משהו שעבד בקידום אורגני שנים רבות ורק לאחרונה גוגל החליטה אפילו לפעול נגד השיטות של הקישורים וניתן למצוא הוכחות לכך בכל עדכון אלגוריתם

*(קרדיט לאלעד התותח שתיקן טעות מקור).

קידום ודוג' לאתר עורכי דין רשלנות רפואית.

בנייה וקידום בגוגל אורגני לעורכי דין עם מומחיות ברשלנות רפואית

קידום ודוג' לאתר עורכי דין זכויות יוצרים.

ההגנה של יוצר בעלים של יצירה כלשהי משימוש ללא הרשאה\הסכמה ביצירה שהיא קניין רוחני שלו , ראה ערך דיני קניין.

קידום ודוג' לאתר עורכי דין תאונות עבודה.

מתייחס גם לנפגעים בזמן או בדרך לעבודה או עקב העבודה ואף אופייה כפוף לאובדן כושר עבודה\יכולת השתכרות בהווה או בעתיד.

קידום ודוג' לאתר עורכי דין ביטוח.

מימוש זכויות ביטוח ותביעות נזיקין כולל מלחמה בסירוב של חברת הביטוח לשלם ואו לעכב תשלום פיצויים בכח הביטוח\הכיסוי הביטוחי למקרי תאונות ונזק מכל סוג. לרבות דחייה שאינה כדין.

דוג' לאתר עורכי דין פטנטים

ליווי לרישום וניהול פטנטים מהפן המשפטי חוקתי ותביעות על זכויות קניין. עורכי פטנטים הינו נישה הדורשת מומחיות של עורכי דין המומחים בתחום הקניין. סמל מסחרי נכלל בנישה זו של עורכי דין מומחים. לרוב עורך הדין המומחה לפטנטים ילווה את כל התהליך על לרישום וכלה בהגנת הפטנט בעתיד.

אתר עורכי דין גירושין ומשפחה וקידום בגוגל

עורכי דין העוסקים או יותר נכון מומחים בגירושין מדגישים במיוחד שנות ניסיון וכמקדמים אתרים של עורכי דין יש המון השפעה על נקודות ניסיון של המשרד כמו גם הדגשה של דיני משפחה.
נושא הגירושין לא פשוט ומכיל תוכן רב על התהליך ביהדות ובעדות אחרות כמו גם משמורת על הילדים והרכוש וכמובן המון על סמכויות בתי המשפט הרבני ולענייני משפחה.

קידום לאתר עורכי דין נדל"ן ומקרקעין

קידום אתרים בגוגל אורגני של עורכי דין מומחי מדל"ן הינו אחד התחומים הקשים ביותר לקידום אורגני מאחר ונדרש ידע וניסיון בהשקעות נדל"ן שלא ניתן ללמוד עליהן בתיאוריה כמו הניסיון של יזמים עורכי דין בעצמם ומשקיעים בעלי השכלה משפטית רחבה כמו גם שמאות מקרקעין שדורשת שיתוף פעולה עם עורך הדין למקרקעין.

קידום ודוג' לאתר עורכי דין פלילי

מילות המפתח הנכונות ביותר לקידום עורכי דין בנישת הפלילי הן: קידום עורכי דין ועו"ד, קידום אתרים עם מחרוזות של ואריאציות עורכי דין פליליים למשל זמינות של 24 שעות

והדגשת ניסיון כגון יוצאי הפרקליטות והמשטרה כמו כל כוחות הביטחון, לרשום כמה שיותר פעמים את מילות העיסוק והמומחיות ממש לא עוזר אם מדברים ספציפית על קידום עו"ד פלילי.

ניתן לזהות קידום עורכי דין לפי כותרות של מאמרים מקצועיים וממש אפשר לדעת האם הקידום נעשה ע"י מקדם פח זבל או מקדם שיודע מה הוא עושה.

גוגל לא קלה עם עורכי דין בתוצאות מנוע החיפוש שלה והתחרות עצומה.

עד כמה התחרות בקידום אתרים של עורכי דין קשה?

על-פי נתוני לשכת עורכי הדין בישראל ישנם כיום 43,512 עורכי דין בישראל. על-מנת לסבר את האוזן – אחד מכל 161 תושבים במדינת ישראל הינו עורך דין.

סביר להניח שמידי שנה נוספים לשוק העבודה קרוב ל1000 עורכי דין חדשים.

איך מייצרים תוכן לאתר של  שירותים משפטיים או עורך דין?

 

ניתן לכתוב לבד ויש שיטות שניתן ללמד בשיטת מייקל לכתיבה

נכונה ומנצחת של מאמרים שינצחו את המתחרים כולם בגוגל אורגני או טבעי אבל לא לכולם יש סבלנות לכתוב.

אופציה שנייה לתוכן לקידום אתר עו”ד – 

לקנות תוכן  , השאלה ממי ?

האם כותבי תוכן כללי גם אם מאוד אינטליגנטים מסוגלים לייצר תוכן טוב ורצוי גם טוב מאחרים על נושא ועולם וסוגיות משפטיות?

התשובה הפשוטה היא שלא נדרש תוכן ברמה הגבוהה ביותר.

התוכן אינו חייב להיות ברמה אקדמית או אפילו ברמה גבוהה וניתן לנצח עם תוכן ברמה בינונית.

המטרה היא ניצחון במיקומים בגוגל!!!!!!!!

מהו תהליך קידום לאתרים של עורכי דין?

מיהו עו”ד?

עורך דין כשמו כן הוא , אדם בעל רשיון לעסוק בעריכת דין ולייעץ משפטית כמובן לאחר שנים רבות של לימודי משפטים באקדמיה וכמובן מעבר בחינות הסמכה קשות יחסית למקצועות אחרים.

מי ומתי צריך עו”ד?

מי לא צריך עו”ד? 

התשובה היא שכולם בשלב כזה או אחר בחייהם צריכים עורכי דין וימשיכו להזדקק לשירותי עורכי דין בין אם הטכנולוגיה תתקדם לרמה דיגיטלית מומחשבת

עם בינה מלאכותית , אין ולא יהיה תחליף למוחו של האדם במיוחד לא יהיה תחליף לעו”ד טוב המודע לחוק על רבדיו העמוקים ויכולת הניתוח האנושית

שלפעמים עושה שימוש רחב ועמוק מאוד בלוגיקה בריאה.

קידום אתרים של עורכי דין הוא כוח 

כח זה עושה שימוש בידע על מתחרים והכרת הכוחות לפעמים המנוגדים הפועלים כמו בחוקי אינשטיין , חוקים מנוגדים . (החוק השני של ניוטון)

איך זה עובד?

אם אני יודע כמקדם אתרים שמשהו גורם לגוגל לקדם תוצאה מסוימת בגוגל אני צריך לבדוק ולכמת ולהבין מה בדיוק וכמה אני צריך לעשות

כדי שגם התוצאות שלי יגיעו כמו של מתחריי לתחום בין אם קידום האתר בנישות המשפטיות השונות למשל

דיני נזיקין או תביעות או הגנה וכל נישה ייעודית מקצועית אחרת לתחום המשפטים.

למשל : 

אם למתחרים יש המון ניסיון ותוכן מאוד מעניין על דיני מיסים

אני חייב לדעת כמקדם של אתר עו”ד לעומק על דיני מיסים וזה נכון לכל תחום התמחות שלאו דווקא נושק לתחום המשפטי נטו.

האם חייבים להיות עורכי דין כדי לקדם אתרים בנישה ?

התשובה היא ברוב המקרים לא.

אין חובת שימוש או הסתייעות בעורך דין בישראל אבל מומלץ כן להיעזר בשירותי אדם מקצועי דהיינו משפטן.

מה היתרונות והחסרונות ? 

משני הצדדים , לבית המשפט ביישוב מחלוקות יהיה קל יותר להתנהל מול עורך דין.

לאזרח או לצד שאינו משפטן\עו”ד יהיה קל יותר להגיע להסכם אם הצד השני מבין אותו טוב יותר .

חיסיון עורך דין לקוח בהקשר לפרסום שירותי או שיווק משרד עורך הדין.

עורך הדין מחוייב לשמור על פרטיות הלקוח , זה בתכלס ובקצרה. (תחת מגבלות וסייגים ופטורים)

למשל גילוי עבירה או גבייה של שכ”ט.

שיווק עורכי דין באינטרנט או דיגיטל.

שיווק עורכי דין הוא לא רק בעברית אלא גם בשפות אחרות

לכן חשוב לבחור חברת פרסום או מקדם אתרים שיודע ומכיר גם שווקים אחרים עם תחרות למשל בשוק לדוברי רוסית שפת אם.

ברור שדוברי רוסית יעדיפו טקסט ומודעות באתר בשפתם הם.

שוק זה בישראל גדול מידי שאפשר יהיה לוותר עליו במיוחד לאור הקלות בה ניתן כיום לייצר תוכן שיווקי איכותי לקידום האתר בגרסא ברוסית שלו.

כמה עולה קידום אתרים לעורכי דין?

השאלה מקבילה לשאלה כמה עולה רכב

יש מקדמי אתרים בתחרות הקיימת כיום ב500 שח לחודש ויש ב5000 שח אבל למרבה הצער גם אם משלמים 5000 לחודש קבוע כל חודש זה לא מבטיח קידום אורגני מצליח.

חשוב מאוד לדבר טלפונית עם ממליצים ולהתרשם בלי פיקוח של המקדם ככה בביקורת פתע על אחד הממליצים באתר של המקדם ניתן יהיה לקבל תמונה מציאותית יותר על אמינותו ומקצועיותו.

החרטא מאחורי לידים לעורכי דין.

אין דבר כזה לידים או התחייבות ללידים כי לא ניתן לדעת מה תהיה התחרות בעוד שעה.

ישנו משפט ישן שרלוונטי לכל זמן והוא: 

אפשר להביא את החמור לבאר אבל אי אפשר לגרום לו לשתות.

זו הסיבה שלא ניתן להתחייב ללידים, נהפוך הוא  ועם הזמן ככל שחולף נוספים עורכי דין להיצע ומה קורה כשיש יותר היצע? 

בכלכלה קורים כמה דברים: 

  • המחירים יורדים.
  • האבטלה בקרב עורכי דין ולא רק עולה.
  • התחרות קשה יותר.

כמות הפניות לא גדלה כי האוכלוסייה גדלה אבל לא באופן יחסי שווה לכמות דורשי או משתמשים בשירותי עורכי דין.

לידים לעורכי דין- 

מקדמי אתרים שכבר לא יודעים איך למשוך לקוחות נוגעים במילים שעורכי דין רוצים לשמוע וזה “לידים”. 

מבנה תוכן ואופי לקידום אתר עורך דין.

פרסום בגוגל לעורכי דין – כל מה שכדאי לדעת לפני שבוחרים מקדם.

כמו בכל תחום יש המון חאפרים וגם אלו שמתבלטים בשוק,  לא מובטחת התוצאה או שביעות רצון מצד הלקוח שהוא במקרה זה עורך הדין.

איך לבדוק מקדם אתרים או חברת קידום?

רק בהמלצה מחבר טוב ללא אינטרסים צריך להתחיל לבדוק וללמוד כמה שאשפר את התחום בעיקר כדי לדעת ממה להיזהר בשוק הפרסום של עורכי הדין בישראל ובכלל.

פרסום בפייסבוק לעורכי דין.

אופציות הפרסום וטכניקות קידום עורכי דין.

כמה עולה ואיך בנוי אתר עורכי דין מנצח.

תשובה בקצרה ותכלס: 

דומיין לשנה זו הכתובת של האתר למשל לשוק הישראלי co.il כ70 שח לשנה וכל שנה.

אם קונים com זה לא אומר שהאתר יתקדם בחו”ל כי הוא לא.

לקידום אורגני בחו”ל נדרש קידום אורגני מקצועי ולא זול ללא קישורים.

אחסון אתר בין 30-50 ש”ח חודשי ללא התחייבות.

האחסון זה המקום שבו קבצי האתר נמצאים.

מערכת לניהול אתר עורכי דין ולא רק: 

חינמית, wordpress.org  מערכת ניהול אתר חינמית מעולה.

המערכת עוזרת להוסיף דפים ותמונות וסרטונים וכל מה שצריך לאתר בלי להיות בונה אתרים או מתכנת מתוחכם או פשוט.

במיוחד עורכי דין שיודעים ללמוד זמן הלמידה של הקמת אתר בוורדפרס ואלמנטור בין שעה לשלוש שעות.

אלמנטור – תוכנה לבניית אתר עם עיצובים מוכנים ורק צריך לדעת איך מחליפים תמונות וטקסטים.

הגרסה של אלמנטור פרו עולה כ50$ לשנה חד פעמי 

וכל שנה חובה לעדכן ואז משלמים לפי מבצעים שיש לחידוש מנוי למשל 25$ לחידוש

או שוב 50$ לשנה וזה חוסך המון המון כסף למשל מעצבת גרפית או בונה אתרים שלא לדבר על מתכנתים.

טיפ בחינם לעורכי דין שמחפשים מקדם אתרים או חברת קידום

אם המקדם\חברת הקידום רודף אחריכם- לברוח.

מקדם שמקדם עם קישורים עובר על חוקי (כללי עבודה לגיטימיים) גוגל והאתר שלכם יכול להיעלם יום אחד מגוגל.

אם מבקשים ממכם התחייבות על חודשי קידום – תברחו.

אם אומרים לכם שיש לחברת הקידום או המקדמים קשרים עם מישהו שעובד בגוגל- תברחו.

אם התחושה שלכם כעורכי דין הפנימית אומרת שמדובר באדם לא חכם

שמדבר אתכם בטלפון או מולכם בפגישה או לא אינטליגנט במיוחד(בלשון המעטה)- תברחו.

בצעו מחקר ברשתות ואם תראו שהמקדם מסתיר פרטים או לא נמצא במקומות למשל בלינקדין- סימן שיש פה או יותר שאין פה כלום מקצועי אז תברחו.

אם הרינגטון של המקדם טיפשי- תברחו.

אם ההבטחות הן ביטחון מלא של 100% בהצלחת התהליך בפחות משישה חודשים בגוגל אורגני של אתר ותיק או מאפס, תברחו.

אם אין לכם שיחה עם ממליץ שאתם בחרתם לשאול על הקידום וממש ראיתם האם הוא מקודם ולא במילים “עו”ד זיבי זבביר מומחה בליטיגציה” , תברחו.

בחירת מילות מפתח לא נכונות עלולות לגרום לנזקים.

כידוע מילות מפתח נכונות גורמות לתנועה איכותית יותר ומשם לעלייה במיקומים במילים שהאתר מעוניין להגיע למקום ראשון עמוד ראשון.

אם בוחרים במילות מפתח לא מדוייקות או נכונות האתר כולו וביטויים מאוד מאוד רלוונטיים עלולים ללכת אחורה .

מילא לא להתקדם אבל ללכת אחורה?

למה לעשות את זה לעצמכם?

בתמונה ניתן לראות את בחירת מילות המפתח שמציעות חברות שונות שפונות לכל האתרים שהן מוצאות ומציעות שירותי קידום.

גם רוב המקדמים 99% מהם חושבים שאלו מילות המפתח הטובות ביותר.

מאמר זה יבהיר ויעשה סדר למה מילות המפתח הלא נכונות יכולות לפגוע בקידום האורגני כולו בכל מילות המפתח במיוחד בנישה של עורכי דין.

פטור מהנגשת אתרים

האם חובה להנגיש את האתר?


רוב בעלי האתרים לא מודעים לעובדה שלאתר שלהם בכלל מגיע פטור.
מתי מגיע פטור ב100%?.
שני תנאים שקשורים זה לזה צריכים להתקיים והם:.
בשאלות אם עניתם פעמיים לא.
אלו התנאים שמגיע לכם פטור אוטומטי מהנגשת האתר.
מומלץ בכל מקרה להיוועץ עם עורך דין שמתמחה בנושא ואין אחריות לאתר זה ולמאמר זה.
שום אחריות בנושא.
כל המחליט להנגיש או לא להנגיש יעשה זאת באחריותו המלאה בלבד ויישא בתוצאות.
כאמור על אחריותו בלבד - שלכם המשתמשים בדף זה.

האם כל גולש שמגיע לאתר חייב להירשם אליו?
האם יש מעל 500 משתמשים שרשומים באתר כמשתמשים קבועים?

שלב מס’ 1 בבחירת מילות מפתח לעו”ד המתמחה בנישה של רשלנות רפואית.

ישנן שאלות שצריך לשאול וגם לענות עליהן בראש או בכתב איך שנוח למקדם.

מה מיקום העו”ד מבחינה גיאוגרפית?

להלן ההסבר

אם עו”ד בוזגלו (סתם שם אקראי רנדומלי מונפץ גם אם קיים כזה ) בקריית שמונה מחפש לקוחות של רשלנות רפואית והמילים שיהיו בעמוד ראשון הם המילים שבתמונה במאמר זה העו”ד יפסיד כסף!!!!

סה”כ מ100% גולשים באתר הוא יקבל טלפונים לא רלוונטיים למשל גם מאילת , לא נראה לכותב המאמר הגיוני שעו”ד בוזגלו ייסע לאילת או למרכז בכל דיון וועדה רפואית ואחרת שיידרש ויידרש כי זה האופי המשפטי של טיפול בתביעות העוסקות ברשלנות רפואית.

אי לכך כל יום יחטוף שיחות לא רלוונטיות אז ישלם לעוד פקידה או שתיים או שירות מענה טלמרקטינג עליו ישלם סתם.

הסוג השני של הגולשים ישם לב שעו”ד בוזגלו עובד בקריית שמונה אבל בוא נניח לצורך הדיון שיש לו משרד בחיפה או תל אביב בנוסף

גולשים מאשדוד דרומה ייצאו מהאתר מאוד מאוד מהר וזה יגרום לנטישה שתזיק לקידום.

מסקנות על בחירה נכונה של מילות המפתח הנכונות לאתר במיוחד אם הוא של עורכי דין.

מילות מפתח נכונות לא מוצאים באמצעות כלים אוטומטיים.

רוב המקדמים טועים בבחירת מילות המפתח , נסו לשאול מקדמי אתרים שונים ותופתעו מהתשובות , התשובות תהיינה במילות המפתח בתמונה מעולות.

חקר מילות מפתח או מחקר מילות מפתח טוב הוא בחירה נכונה של מילים שבסופו של דבר מייצרות עבודה.

קידום אורגני הוא לא רשימת פעולות ממדריך כתוב או מצולם או סרטון , קידום אורגני מחייב שימוש בכלי מדהים שנקרא מוח!!

התחרות הקיימת בגוגל אורגני וממומן כמו גם בפייסבוק או בכלל ברשת החברתית לרבות יוטיוב עולה כל הזמן בדרגת הקושי לבלוט וזו סיבת קיומנו, לעזור לך עורך הדין שאינו מקדם אתרים או בונה אתרים או מומחה פרסום, עשה מה שאתה טוב בו ואז ההצלחה בטוחה.

קידום בגוגל למשרדי עורכי דין הוא ממש לא מסובך.

כמה זמן לוקח לאתר עורכי דין להתקדם בגוגל?

תלוי בנישה דהיינו בתחרות למשל עורך דין רשלנות רפואית או עורך דין פלילי או עורך דין צבאי, ההבדל בזמן ההצלחה להצלחה הוא משמעותי מאוד כי התחרות בתחום משתנה וחזקה מאוד (רבה) בתחומים שבהם יש הרבה כסף.

האם הצלחה נמדדת במיקום בגוגל אורגני של אתר עורכי דין למשל פלילי?

לא, הצלחה נמדדת בכמות לידים שזה אומר פניות או טלפוניות או דרך הצור קשר באתר.

כמה לידים עורך דין בנישה “פלילי” יכול לקבל ותוך כמה זמן ממוצע או סביר מתחילת תהליך הקידום?

אפשר לומר בזהירות רבה בלי התחייבות כמובן שבין חודש לחצי שנה עד שרואים תוצאות של מיקומים שמשתפרים ולאחר מכן שיפור בכמות התנועה של משתמשים חדשים שלא היו באתר לפני ואז עד חצי שנה ממש פניות שמכניסות כסף, מה שקוראים בעולם הקידום האורגני “לידים”.

האם כדאי לשלב בקידום בגוגל גם אורגני וגם ממומן?

השאלה פשוטה אבל התשובה לא כל כך.

קידום ממומן הינו תחרות מטורפת בנישת עורכי דין ובמיוחד בעורך דין פלילי או עורך דין רשלנות רפואית, מה שזה אומר במילים פשוטות שמספיק טלפון או פנייה דרך האתר (ליד)

כדי לכסות את כל הקמפיין הממומן אבל ויש אבל גדול מה קורה כשעל הליד הזה מתחרים כל עורכי הדין או לפחות רובם ובעיקר מתחילים וחסרי ניסיון או שנים בתחום

ומציעים בקמפיין 20 אג’ יותר לקליק או ל1000 הופעות או טיפה יותר, הליד נחטף ואז זורקים כסף לפח.

בקידום האורגני התוצאות שם בשביל להישאר ונמדדות לפי איכות האתר והתוכן והקידום לרוב הנורמטיבי דבר שדורש מומחיות שלא קל היום למצוא בשוק מקדמי האתרים

וכמו בכל תחום גם בתחום הקידום בגוגל יש המון חאפרים.

מקדם אתרים לא נדרש ללמוד או לתעודה ואין עליו שום פיקוח\רגולציה או כללי אתיקה ואין עקרונות מוסר לחלק גדול מהחאפרים

וזו הסיבה שרוב עורכי הדין נכווים בשלבים הראשונים של פרסום בגוגל במיוחד באורגני.

קידום זה תכנים, מי כותב את התכנים לאתר שמקדמים?

את התוכן החשוב בעמודים כותבים סטודנטים למשפטים או מתמחים, חלק מכותבינו הם עורכי דין שלאור המצב מרוויחים לא רע בכלל מכתיבת מאמרים משפטיים לעורכי דין אחרים.

כמה לידים מקבלים עורכי דין שהאתר שלהם מקודם בגוגל?

השאלה הנפוצה כל כך הזו נשאלת על ידי כל עורך דין שמתחיל פרסום אורגני או ממומן בגוגל אבל התשובה מתחלקת לשני חלקים.

תשובה שעורכי דין לא יאהבו \ אוהבים לשמוע היא : לא ניתן לדעת!

הסיבה היא שהתחרות כל כך דינמית ואין ממוצע וכל שנה אחוז התמותה הולך ועולה ולשוק נכנסים יותר ויותר עורכי דין מאשר כאלו שנוטשים את התחום ואין דרך כלשהי לחזות את העתיד כי אם הייתה היה ניתן לנחש את מספרי הלוטו.

התשובה שעורכי דין מאוד ישמחו לשמוע: 

כמה לידים נראה לך שהאתר יכניס או הקידום יכניס?

ובכמה זמן?

התשובות שכל עורך דין רוצה מאוד לשמוע הן: (להלן תשובות שכל קשר בינן למציאות הוא מקרי לחלוטין)

תוך חודש\חודשיים\חצי שנה אתה מחזיר את ההשקעה.

מניסיון שלנו (חברת קידום או מקדם כלשהו) תוך שלושה חודשים עד חצי שנה 100 לידים בחודש כל חודש וזה רק יעלה.

בין 20 ל100 בשלושה חודשים הראשונים ואחרי זה המס’ עולה וכשהמס’ יעלה מה אכפת לך כמה עולה הקידום כי אתה (עורך הדין) תעשה כבר חבילות!!

חצי שנה עד שנה האתר הזה יהיה מכונת כסף משומנת ותעקוף את כל המתחרים ותהיה ראשון בגוגל תחת המילים: 

“עורך דין פלילי שמאמין לכל מילה של מקדם פח במרכז בנתניה וביהוד”

בהתחייבות!!!!!!

לא יכול להיות שכל הממליצים (שלא תמיד ניתן לדבר איתם או לבדוק אותם) עלינו טועים!

לך ל”גוגל לעסק שלי” וגם לך יהיה גוגל ביזנס כזה ותראה מעל 4500 ממליצים וכולם אמיתיים גם אם הגיבו רק פעם אחת בחיים או יש להם שם מוזר ואין להם תמונה, אלו ממליצים בני אדם בשר ודם כמוני כמוך עורך הדין!!

תוצאה ראשונה בגוגל אורגני עם כתובת בגוגל עסקים
תוצאה ראשונה בגוגל אורגני עם כתובת בגוגל עסקים
פוטר מומלץ לכל משרד עו"ד שרוצה להתקדם בגוגל

משרדנו עוסק בכל התחומים המשפטיים ובכל תחומי הקידום האורגני והממומן של שיווק ופרסום באינטרנט במנוע החיפוש של גוגל . (לדוגמא בלבד)

בתכלס מדובר בניסוי שמדגים את הקידום ללא קישורים לאתרי עו”ד . 

עורך דין לפי אזור

פורומים משפטיים

כלים ושירותים