חיפוש

אתר זה מקודם בגוגל בלי קישורים

מחקר מילות מפתח:

שימוש בתוכנת קידום למשל מערכות מוכרות כמו SEMrush ו AHref עוזרות לקידום בגוגל עם בחירת מילות מפתח והביטויים הכי רלוונטיים למשתמשים.

למשל : 

הביטויים הטובים ביותר

למאמני כושר – 

אימונים בבית בלי ציוד מקצועי.

אופטימיזציה של תוכן:  ONpage / OFFpage

באתרי אינטרנט עם מערכת CMS של וורדפרס אפשר להשתמש בתוסף היואסט yoast

התוסף עוזר לכל מי שמקדם אתר כמה מילים צריכות להיות במאמר, כמה ביטויים ספציפיים צריכים להופיע, כמה קישורים להוציא מהטקסט ואיך עושים את זה נכון.

כמה סרטונים ואיך צריך לשלב בתוכן ואפילו מה נכון ואיך לערוך תמונות.

עיבוד שפה טבעית (NLP): 

MarketMuse היא פלטפורמה \ מערכת שמשתמשת ב-NLP כדי להבין את כוונת המשתמש מאחורי שאילתות חיפוש.

מערכות AI מהסוג הנ”ל עוזרות למקדם להבין מה המשתמשים מחפשים בדיוק והכי חשוב איך לסדר אותו עבור המשתמשים כדי שיתנהגו בזמן הגלישה בצורה הכי טובה. (האופטימלית למשתמשים)

יצירת תוכן:

יש כלים שבינה מלאכותית מפעילה למשל  Conversion.ai

מערכת כזו יכולה לעזור ליצור תוכן אם נותנים לה הנחיות נכונות וביטויי מפתח שמקדם אתרים מנוסה יכול לתת מהיכרות עם התחום או הנישה ומתוך מחקר ידני אנושי למשל הגיון.

התוכן שמערכות אלו יכולות לייצר הוא איכותי ברמה מאוד גבוהה והשימוש העיקרי הוא לפוסטים וגם מאמרים ארוכים ומקצועיים יותר מהרגיל.

אפשר ליצור תיאורי מוצרים  שיהיו הכי יעילים למשתמשים ואפילו תוכן קצר שיווקי וייעודי לרשת החברתית.

תוכנות עזר של כרום לקידום עם AI

 

  1. ChatSonic
  2. TweetGPT
  3. Prometheus
  4. YouTube Summary with ChatGPT
  5. Summarize
  6. ReaderGPT
  7. Merlin
  8. ShareGPT
  9. Fancy GPT
  10. ChatGPT Prompt Genius
  11. ChatGPT for Google
  12. ChatGPT Writer
  13. WebChatGPT
  14. Engage AI
  15. Talk-to-ChatGPT
מקדם אתרים שצוחק על הביטוי קידום אתרים

מערכת לקידום אתרים למי שלא יודע לקדם אחרת

מה כדאי לרשום בצ'אט GPT בשביל לקדם אתרים

מה רושמים מקדמי אתרים בAI כדי לקדם אתרים? הסבר במילים פשוטות איך זה יכול לעזור לקידום

בניית קישורים:

כלים נוספים לעבודה יעילה הם Moz 

הכלי עוזר לבנות סכימה נכונה למטרת בניית קישורים בצורה הנכונה והיעילה ביותר.

אם בונים קישורים בצורה נכונה וחכמה אפשר להגיע לתוצאות מטורפות וממש למקומות הראשונים בביטויים תחרותיים בגוגל.

יחסית בלי מאמץ מיוחד.

מעקב וניטור דירוג:

Google Search Console

הכלי הכי אמין של גוגל לגילוי או אבחון בעיות טכניות שיש לגוגל עם האתר למשל

קושי לסרוק אותו או בעיה עם התוכן שקשה לגלות אלא אם משתמשים בסרץ קונסול.

בעבר הכלי היה נקרא מנהל האתרים של גוגל

לא מדובר בכלי שנותן מיקומים מדוייקים אלא ממוצע לפי כל מיני שיטות חישוב של גוגל.

לפעמים ובמקרה המיקום שרואים בקונסול מדוייק כמו במציאות בדפי \ בתוצאות החיפוש.

כך ניתן לשפר אם רואים בעיות ואפילו ניתן בקלות למצוא בשפה הכי פשוטה הסברים לפתרון טכני גם למי שאינו טכנולוגי או איש מקצוע כמו בונה אתרים או מקדם או מתכנת.

ניתוח תחרותי: חקר המתחרים

SpyFu ואו SimilarWeb

מאפשרים הצצה ומעקב אחר המתחרים

לדעת מה המתחרים עושים יכול לשפר פלאים את הקידום בגוגל במיוחד אם מגלים כל מיני פעולות שלא ניתן לגלות טוב מספיק עם כלים רגילים.

למשל

כמה קישורים יש למתחרים?

כמה תוכן?

באילו מילות מפתח המתחרים נמצאים במיקומים טובים.

באיזו תדירות המתחרים מעדכנים את האתר ואיזה תוכן וכמה לעומת האתר שאותו רוצים לקדם.

תוכנה מומלצת נוספת היא הscreaming frog החינמית ו seranking שאמנם בתשלום אבל שווה כל שקל.

אם אתם מצליחים להוביל בתוצאות האורגניות בגוגל אז כסף זו לא בעיה.

אופטימיזציה של חיפוש קולי:

Voice Search Analytics

אם גולשים שואלים שאלות ניתן לגלות בדיוק מה מעניין אותם ולהכין תוכן מותאם אישית לפי תכנון מראש של התוכן באתר.

חיפוש

מה יחפש הגולש אם הוא צריך אינסטלטור?

אם הגולש צריך טכנאי מחשבים מה יחפש?

אם לגולש יש צורך בעורך דין מה סביר להניח שיחפש

אם הגולש צריך מעצב גרפי מה יחפש בגוגל?

אם הגולש צריך מקדם לאתר שלו בגוגל?

מה הסיכוי שמי שצריך חשמלאי יחפש חשמל

אם הגולש צריך הלוואה מה כדאי לו שיחפש?

אם הגולש רוצה להזמין פרחים הוא יחפש חנות פרחים?