חיפוש

אתר זה מקודם בגוגל בלי קישורים

תוכן למקדמי אתרים

מה זה לידים?

 

לידים זה מה שכל עסק רוצה, עבודה תכלס ולא סיפורים על חשיפות ומוניטין ועוד חירטוטים של אנשי שיווק בין היתר מקדמי אתרים.

לידים זה:

פניות דרך האתר טלפונים השארת פרטים ליצירת קשר לייקים שיתופים במדיה החברתית

כל אלו ועוד יכולים להפוך ללקוחות קבועים או מזדמנים ולהכניס כסף לעסק.

להשמעה של לידים חמים של לקוחות שרוצים לקנות לידים , לחץ על הכפתור!

מה רוצים רוב הגולשים?

שאלות שאם הייתי מקבל שקל על כל פעם שנשאלתי הייתי קונה את איילון מאסק.

ציטוטים: 

 

איך אני מביא עבודה?

למה לא מתקשרים?

אני מפרסם בסכום של 100000 בחודש אבל לא נסגרות מספיק עסקאות!

אולי הפרסום לא נכון?

כדאי לקנות כתבות?

כתבות פרסום לקידום ויח”צ יכולות לעזור למכירות?

אם קונים לידים ופשוט מנסים את השיטה הזו, זה מבטיח שתיכנס עבודה תכלס? אפילו קצת?

 

 

סקר

רגע.. טוען את השאלות...

איך מביאים לידים? מקימים קמפיין בקידום ממומן וזהו

מונחים \ מושגים בכל הקשור ללידים

ליד – לקוח פוטנציאלי שנתקל בפרסום ומילא פרטים או פנה בדרך אחרת לעסק

מטרת הליד – מכירה של מוצר או שירות

איך מייצרים לידים – כל פרסום לעסק יכול לייצר לידים

יצירת לידים – חשיפה לגולשים, לחיצות או הקלקות של הגולשים על מודעות , מילוי פרטים של לקוחות פוטנציאליים רצוי רלוונטיים.

מערכת לניהול לידים 

כל מערכת שיודעת לרכז ולנתח את הפניות שהתקבלו בין אם בטלפונים או בפרטים שהושארו דרך צור קשר.

אין באמת משהו מיוחד במערכת כזו וניתן להשתמש באקסל כדי לנהל את הפניות \ הלידים

מה היתרון במערכת בתשלום?

כל העבודה של ניהול הלידים פשוטה יותר ומרוכזת

  • ניתן לראות ניתוח יעילות מבחינת קידום את הדף או המודעה שממנה הליד הגיע
  • המייל שהושאר ליצירת קשר
  • שם
  • מאיזה אתר שבו פורסמה המודעה הגיע הליד \ מקור הליד
  • ציון או דירוג יעילות כלשהו של המודעה זה משהו שמשתנה בכל מערכת לקידום או ניהול לידים
  • טלפון ליצירת קשר טלפוני או וואטסאפ או מסנג’ר או סקייפ ועוד

סטטוס \ מצב הליד למשל :

חדש
בטיפול
דורש מעקב
טופל
לא מתאים או רלוונטי
בתהליך או בטיפול צוות כלשהו
סוג הלקוח לפי קטגוריה שקובעים בשביל הנוחות והטיפול בהמשך

קישור למערכת קידום אתרים וניהול הלידים יצורף בתיאור הסרטון

שבועיים חינם ללא התחייבות בשביל התנסות במערכת
לא צריך לתת פרטים של כרטיס אשראי או להתחייב בצורה כלשהי

קישור לתוכנה לניסיון בחינם

קובץ אקסל בסיסי להורדה ותיעוד לידים
קובץ אקסל בסיסי להורדה ותיעוד לידים

ייצור לידים

השיטות של ספקי לידים להביא אותם זה פשוט לפרסם בממומן ולפעמים זה מצליח.

יש כל מיני שיטות לייצר לידים

הדרך הממוחשבת או הטכנולוגית – 

מגנט לידים זה מודעה שממש מושכת כמו מגנט את הגולשים ללחוץ על המודעה ואולי ליצור קשר.

פרסום מקוון או ממומן ליצירת לידים –

כל השיטות שעליהם הלקוח משלם לפלטפורמה למשל גוגל אדס \ מודעות או יוטיוב או פייסבוק או אינסטגרם וכך הלאה.

ליד רלוונטי –

ליד חם שזה אומר לקוח שעכשיו חם על העסקה ורוצה לסגור כמה שיותר מהר.

מודעה שהיא מגנט ללידים
מודעה שהיא מגנט ללידים
קובץ להורדה של ניהול לידים בסיסי עם מעקב לטיפול בהמשך
קובץ להורדה של ניהול לידים בסיסי עם מעקב לטיפול בהמשך

שיטות פופולריות לקבל לידים מכל הסוגים

רשימות דיוור – אם אוספים או קונים רשימות של מתעניינים בשירות או במוצר אפשר לשלוח להם במרוכז מידי פעם עדכון על מבצעים או משהו שלא יוכלו לומר לו לא.

פרסום חינמי של מודעות יכול לייצר לידים וזה אפשרי לגמרי דרך פרסום מידע בצורת מאמרים או סרטונים מעניינים בתחום ולאו דווקא שיווקי אלא דגש על כמה שיותר מעניין.

 

קריטריונים לליד איכותי 

אם מתחרים של העסק מקבלים את אותם לידים זה תורם לתחרות ובצורה מסוימת יכול לייצר עדיפות לעסק עם ההצעה הטובה והמשתלמת ביותר ללקוח.

 

אופטימיזציה \ מיטוב כוונת המודעה

לפעמים מפרסמים מייצרים מודעות שפחות מתאימות בדיוק ללקוחות הרלוונטיים וזה מייצר פניות לא כל כך רלוונטיות וגורם לעסק לבזבז זמן.

כדאי ומומלץ לתת לאיש מקצוע שמבין בבני אדם להכין את המודעות ולכוון בדיוק המקסימלי האפשרי לקהל היעד.

בלעדיות ב “לידים” זה לפעמים יתרון –
אם אתם היחידים שמקבלים את הליד זה יכול לפגוע בדיוק ברגע שהלקוח חם ועוד לא הספיק להתבלבל או לבדוק אחרים.
 

פילוח חכם ממוקד 

סוג של סינון למשל מכל הלידים לסנן רק את הלקוחות החדשים שעוד לא פנו לעולם לעסק באיזה מבצע או קמפיין שהיה בעבר.
 

 

פרמטרים נוספים כדי לשפר את איכות הלידים: 

  • העשרת לידים 
  • דיוק
  • אמינות
  • מיקוד ייעודי לפי אפיון מקצועי של סוג הלקוחות

 

 

לידים לעסקים

שאלות ותשובות על הבדלים וסוגי לידים וסוגי לקוחות.

בתכלס? 

ליד זה ליד וכמעט כל פנייה ומתעניין טוב יותר מכלום אבל..

ההבדלים בין ליד חם לקר הם:

מה המטרה של הליד? האם רק להשיג שיחה או ממש לשאול במה הוא התעניין ולאחר שיש יותר מידע שיעזור למכור בדיוק מה שהלקוח התכוון למצוא או להשיג.

אפשר לומר שההבדל הוא בתסריט התגובה לפניית הלקוח.

תסריטי שיחה הוא שאלות תשובות והכוונה במטרה להשיג כמה שיותר מידע ובעצם לסנן את הלקוחות הלא אפויים.

לידים חמים הם לקוחות אפויים!

על לידים חמים התשלום הרבה יותר גבוה כי גם העסקים מצליחים להרוויח הרבה יותר.

מה מחיר הליד החם?

תלוי בהסכם עם מי שסיפק את הליד, או באחוזים על עסקה שנסגרה או לפי כמות הלידים.

לפעמים ההסכמים הם גם וגם.

לידים קרים הם פשוט רשימה של מתעניינים שהשאירו פרטים אבל לא באמת יסגרו משהו מכל מיני סיבות למשל מתחרים לעסק שעושים סקר מתחרים.

חשוב להגדיר נכון וטוב את הקמפיין ומטרתו.

 

 

יש כמה סוגים של לקוחות ומכאן כמה סוגים של לידים:

לקוח לא אפוי או קר הוא מתעניין שנחשף למודעה מפתה אבל לא ממש מעוניין לסגור עסקה.

לקוח חצי אפוי או פושר מתעניין וכבר בדק מתחרים אבל צריך עוד קצת שכנוע, לפעמים יותר מקצת.

לקוח אפוי זה הלקוח הכי טוב, הלקוח חם לסגור מהר ועכשיו ומכאן השם “ליד חם”

אחרי קבלת הליד כל מה שנשאר זה שיחה או חתימה על הסכם או כרטיס אשראי לקנייה של המוצר או השירות וזהו.

 

יש כמה שלבים והתהליך נקרא: 

משפך שיווקי

לקוחות שרק השאירו פרטים מינימליים ודרך התהליך של המשפך הופכים להיות כסף בכיס של העסק.

חלקים של המשפך: 

פנייה ופרטים מינימליים

שאלה או כמה לקבלת פרטים שדרושים להתאמת המכירה לפי ההתעניינות המקסימלית של הלקוח או יותר נכון מה הכי רלוונטי ללקוח.

ליד חם הוא לקוח שנמצא במשפך ועומד להפוך להיות הכנסה לעסק דרך סגירת עסקה.

תהליך קבלת החלטה של משתמש
תהליך קבלת החלטה של משתמש

מחירון לידים לעסקים שונים.

המחירון משתנה בהתאם לכמה גורמים

מה התחרות בתחום?

תחרות גבוהה “לידים” יעלו יותר מתחרות נמוכה.

רלוונטיות או חם  \ קר או כמו שצוין לקוח אפוי או אפוי פחות.

בלעדיות זו השיטה המומלצת – אם רק אתם מקבלים את הליד זה יעלה יותר.

ערך או שווי של העסקה למשל יש הבדל בין עסקת נדלן שנסגרת בזכות “ליד” חם או עסקה לעיצוב דף נחיתה של בונה אתרים שנע בין 100 ש”ח ל1000 ש”ח.

הדרך להבין מהו משפך דיגיטלי בצורה הטובה ביותר.

לידים לעסקים זה אחלה, בעיקר למי מוכר אותם.

יש דבר כזה לידים בחינם?
אחוזים מהעסקה שנסגרה תמיד יעלו הרבה יותר!!

מה הבעיה בקניית לידים?

מודל עסקי של מכירת לידים – למשל אחוזים על עסקה שנסגרה בלבד.

למה לידים לא תמיד משתלמים?

לידים באיכות נמוכה \ לקוחות לא רציניים או בשלים \ אפויים.

פיזור או חלוקת הלידים לכמה בעלי מקצוע מהקמפיין של החברה שמוכרת.

חבילות לידים עולות כסף גם אם לא נסגרו אלא לפי כמות.

בזבוז זמן על שיחות שלא הסתיימו במכירה \ המרה.

מה זה לידים חמים?

איך בונים עסק של לידים למכירה?

לידים חינם?

כמה אחוזים מהעסקה אם תיסגר יעלה ה”חינם”?

הלידים בחינם אבל כמה עולה דף נחיתה או משהו אחר שאולי צריך בשביל להביא לידים?

למה בעלי עסקים חושבים שלידים חינם זה דבר משתלם והוגן?

אם אין שום פניות או ממש חלש וקשה המצב בעסק עדיף להפסיד לפחות 10%מהרווח של עסקאות כתשלום אחוזים לשותפים החדשים שלך (החברה שמוכרת לך לידים) מאשר כלום!

הגיוני לא?

קצת טמטום אבל ניתן להבין את הייאוש.

יש לי אתר ואני מפרסם גם בממומן ואין פניות, למה?

התשובה תלויה בפרטים הבאים
 

איפה אתה מפרסם?

כמה זמן מפרסם?

כמה הוצאת כסף? כמה נכנס בחזרה כל חודש נקי אחרי הוצאות?

מה התחרות \ הקושי בתחום או כמה מתחרים יש לך?

דוגמאות למלכודות לייצור לידים

הרעיון שעובד הכי טוב (עובד על פראיירים \ תמימים) הוא שימוש במילים:

כסף

רווח

עבודה מובטחת \ פרנסה

(מודעות חרטא)

פרסומים אלו מיועדים לייצר פניות כדי לגבות מהפראייר שחשב שיביאו לו לידים כמה שיותר כי הוא משלם על לידים ולא על לידים (עבודות או שירותים) שנסגרו!

מה צריך בשביל לקבל לידים לעסק?

שאלה זו היא בדיוק כמו השאלה איך עושים כסף?

אם היה קל או פשוט אז כולם היו עושים כל הזמן וכמה שיותר!

כמה זמן צריך לקחת קידום אתר?
כדאי להשקיע בפרופיל העסק שיהיה הכי מעודכן וכמה שיותר מפורט ומעניין
כמה שיותר תגובות וביקורות בדף העסקי יכולות לעזור לשיפור התוצאות
חשוב שהמידע על העסק יהיה הכי מעודכן ומדוייק עד כמה שאפשר
שימוש במילים שלקוחות פוטנציאליים משתמשים יעזור מאוד לשיפור המיקומים של העסק
התוצאות של גוגל מפות משתפרות ככל שיש יותר גולשים מעורבים
כדאי וחשוב מאוד להשקיע בתמונות יפות ופשוטות של העסק ומה שהוא מציע
תוכן איכותי זה תוכן ייחודי שעוזר לגולשים אז כדאי להקפיד ולהשקיע
.

טיפים ליצירת לידים לפי תחומים שונים

שאלות כיוון \ הכוונה שזה אומר שכדאי לחשוב ולשאול את עצמכם מה אני עושה מהרשימה ומה אולי כדאי לי לנסות.

אפשרויות פרסום באינטרנט

בגוגל

מדיה חברתית

אפליקציות

מנועי חיפוש אחרים

  • בגוגל קידום ממומן ואו אורגני 
  • במדיה החברתית פייסבוק אינסטגרם טיקטוק יוטיוב וטוויטר לאתרים בחו”ל
  • פרסום באפליקציות כגון וויז או בשימושים ייעודיים שונים יכול להועיל מאוד.
  • אם מדובר באתרים בסין מנוע החיפוש ביידו יכול להיות הרבה יותר יעיל מגוגל.

מה עומד מאחורי הפרסומים של “משלמים רק על לידים” , “לא קיבלת לידים לא שילמת”?

חברות או עצמאים מהסוג שמציעים מסלול לפי תשלום רק על לידים בעצם מבצעות פרסום ממומן בשמות שונים אבל דרך מלכודות מפתות מאוד לגולשים.

לדוגמא: 

אם הלקוח הוא עו”ד שעוסק בזכויות רפואיות או רשלנות רפואית , המודעות שיביאו בממומן לפניות שלא שוות תכלס כלום הן: 

נפגעת? מגיע לך הרבה מאוד כסף , אל תוותר על הזכויות שלך!

אם הלקוח הוא אינסטלטור?

בעיה בצנרת? נזילות? קבל ביטוח לכל בעיה בבית החל מ10 ש”ח לחודש!

(אפשר לעשות תכלס את הביטוח רק אחרי שנפתור לך את התשלום במחיר רגיל)

מה זה מלכודות לידים ומה פירוש המודעות שנראות מפתות מאוד ללחוץ עליהן?

מי שעומד מאחורי המלכודות הללו הן סוכנויות פרסום.

בכל מה שקשור ללידים, האיכות קובעת ולא הכמות!

גם אם מקבלים טלפונים, כמה מהם נסגרים לעבודה תכלס?

מה אפשר לעשות בשביל להביא עוד עבודה?

ללמוד קצת על הנושא, אין לכם זמן? לקבל המלצות מבעלי עסקים שאתם מכירים אישית או בדקתם שמדובר בהמלצה אמינה!

לקחת יועץ עסקי אמין עם ניסיון והוכחות מה ניתן לשפר ואולי לפתח יותר את מה שהעסק מציע.

בדיקת המתחרים והבנת השוק ואם לא ברור אז איש מקצוע כאמור אחד עם המלצות שבדקתם אישית.

לכל עסק פוטנציאל עסקי אחר

בתחום הנדל”ן אין טעם לנסות להשקיע בפרסום אורגני בגוגל.

בתחום המסעדות קופונים ושיווק דרך מועדון חברים עוזר מאוד.

תחום אנשי המקצוע עובד הכי טוב דרך פה לאוזן אז כדאי להשקיע בקשר אישי עם הלקוחות דרך הטבות אפילו ללא רווח ובמקרים מסוימים אפילו קצת הפסד אבל לקוח מרוצה מביא 100 לקוחות חדשים!

שאלות שיעזרו להבין בעיות

 

יתרון יחסי של העסק שלכם, יש כזה?

 

האם המחיר בתחום שלכם הכי קובע?

האם קרבה עסקית ואולי משלוחים משפיעים על הלקוחות הפוטנציאליים אפילו יותר מהמוצר עצמו?

מה הכי חשוב ללקוח הפוטנציאלי שלכם אבל בעיניים שלו ולא של בעל העסק שרוצה רק למכור.

 

חשיבה יצירתית לשיווק תעזור מאוד ויכולה להיות קריטית במקרים מסוימים.

אם הנישה של האתר הוא שירותים של איש מקצוע – טיפים שיעזרו לכם להיות בולטים

אינסטלטור – 

מחיר אטרקטיבי וזמן הגעה קצר הינו יתרון ביחס למתחרים.

חשמלאי – 

מחיר וזמן הגעה מהיר ינצחו מתחרים.

עורך דין – כישורים של יחסי אנוש וכושר בין אישי במיוחד שכנוע וכישורי מכירות עוזרים ללקוח לחשוב פחות ולסגור מהר יותר טיפול.

ניסיון כבר לא מספיק בתחום.

מטפלים רפואה אלטרנטיבית – 

טיפול התנסות ללא התחייבות וכישורי מכירה גבוהים יעילים למלחמה בתחרות.

צלמים – 

טכנולוגיות חדשות או יצירתיות אומנותית יכולים להדגיש יתרון בבחירת צלם.

למשל הוספת טכנולוגיה כגון תלת מימד \ VR.

עיצוב גרפי \ בניית אתרים – 

מחסום הכניסה לענף קל מאוד וניתן לאחר זמן קצר מאוד יחסית לעבוד בתחום, היתרון שאפשר להשיג הוא תחומי התמחות נוספת למשל פיתוח קוד ואו שיווק לא בהכרח אינטרנטי.

ראש קטן של בונה אתרים או מעצב בסגנון – הנה האתר בנוי ויפה ועכשיו אתה הלקוח לך תחפש מישהו לקידום או שיווק, פחות מפתה!

ידע בסיסי שחשוב לדעת לפני שבוחרים איש מקצוע.

קידום אורגני לוקח זמן ולפעמים ארוך יחסית אפילו שנה ויותר. (תלוי בתחום) 

קידום ממומן  – משתלם ומביא תוצאות מהר אבל חשוב להכיר מה התקציב בפועל של המתחרים, אם המתחרים בעלי כיס עמוק יותר, הסיכוי להצלחה נמוך.

 

קניית לידים זה פשוט קל

לא לכולם התחום של קידום העסק במיוחד באינטרנט נחשב קל, זו הסיבה שיש מומחים או חברות פרסום שזו המומחיות שלהם.

 

השיטות של ספקי לידים או חברות פרסום באינטרנט די פשוטות

אפשר להקים אתר ולקדם אותו בשיטת קידום אורגני אבל זה לוקח זמן, זה הכי משתלם לטווח ארוך אבל רק למי שמוכן לחכות ויש לו אוויר וסבלנות!

 

קידום ממומן עובד פצצה אבל יש לו חסרונות כמו לחיצות שהולכות לאיבוד וכל לחיצה עולה למפרסם כסף.

 

קמפיינים של פרסום ממומן בכל הרשתות למשל החברתיות באינטרנט גם עובדים פצצה אבל לא תמיד זה משתלם.

 

כדאי מאוד לזכור את הדברים הבאים:

 

האם רק אתם מתחרים על התחום?

האם רק אתם הלקוחות בתחום שלכם אצל חברת הפרסום או שיש לה עוד כמה כמוכם וכל ליד שנכנס נמכר גם למתחרים שלכם?

 

האם התשלום הכי נכון לכם? 

שיטת קניית לידים לפי כמות או סגירות עסקה או שבכלל בצורת אחוזים מהעסקה שנסגרה שזו השיטה היקרה ביותר.

 

הכי חשוב זה לשאול את חברת הפרסום מה קורה אם כל הלידים יהיו זבל ולא יובילו לעסקאות שנסגרו?

קידום לפי לידים בגוגל או בקידום אורגני?

יש דבר כזה? התשובה היא שכן.

מקדמי אתרים שלא מבינים מהו קידום אורגני ומבינים שקידום אורגני עולה לא מעט כסף ודורש ידע וקידום ממומן עולה יחסית הרבה בתחומים תחרותיים אז מה יותר פשוט מלאסוף לידים מתמימים שמשאירים פרטים במלכודות אינטרנטיות?

על מודעת פייסבוק ממומן משלמים ממש ממש מעט.

מקדמי אתרים במיוחד ישראלים ממציאים פטנטים לעשות כסף, זה אחלה.

מה לא כל כך סבבה?

כל אותם תמימים שמאמינים לאותם נוכלים שמפרסמים בשמות שונים שלא באמת קיימים וממלאים פרטים וחלקם גדול מהפראיירים באמת נופל להבטחות שווא.

מה שווים לידים אם לא נסגרות עבודות דרכם?

לידים יכולים להיות מיוצרים על ידי מי שמוכר אותם ופראיירים ממשיכים לקנות את השירות

page rank ציון לאיכות קישורים

איך מוכרים לידים לקידום מכירות או בגוגל?

למכור לידים זה הדבר הכי פשוט בעולם, שמים כמה מוקדניות שכל היום יבצעו שיחות יזומות לכל עסק ויציעו לו לשלם רק על לקוחות פוטנציאליים.

המחיר לליד דהיינו לקוח פוטנציאלי החל מ1 ש”ח

אם לא קיבלת שמות או רשימת מתעניינים לא תשלם כלום.

חירטוט מארץ החירטוטים!!

האם זה עובד עבור בעל העסק שקונה לידים?

התשובה היא לא כי לא מדובר בליד איכותי אלא ליד שהגיע בדרכי מרמה\הונאה\שקר.

גולש שמעוניין לקבל משרה או עבודה בתחום שבו ניתן להתפרנס לא מעוניין להוציא כספים בשביל לעבוד ומצב השוק כיום לא ממש צמא לעובדים מכל סוג שהוא!

איך עובדת קומבינת או הונאת הלידים?

מפרסמים בפייסבוק משהו ממש מפתה למשל הבטחות לשכר גבוה וחיים טובים וקלים גם ללא השכלה ובעצם כל מה שגולשים תמימים מעוניינים לשמוע או במקרה הזה לראות.

מלכודות בתחפושת של מודעות דרושים או הזדמנויות חינמיות לרווחים גבוהים.

כל הלידים שמגיעים מהתמימים שמילאו צור קשר נמכרים לבעלי אינטרסים ופשוט מופצים לכמה למשל מכללות אותם פונים\שמות שוב ושוב.

 

מילים שתופסות לרוב הגולשים את העין הן: 

לא צריך תואר כדי להרוויח 14800!

שכר ממוצע גבוה וחסר קשר למציאות.

נמאס לכם לעבוד קשה? 

בואו להרוויח 17 עד 34000 שח בחודש.

קורס קצר, שכר גבוה, עתיד מובטח וורוד

הכנסה צדדית או קבוע ובשפע.

הסוד הגדול של הקידום בגוגל  הוא... התנהגות המשתמשים באתר! התנהגות המשתמשים באתר!! התנהגות המשתמשים באתר!!! מה עשו באתר? בהשוואה להתנהגות באתרים אחרים של המתחרים

שיווק חנות באינטרנט דרך אינסטגרם

קניות באינסטגרם  

היא תכונה שנותנת לנו אינסטגרם בין אם יש לנו עסק פיסי משלנו או כל עסק אחר שאינו באינסטגרם .

תכונה זו מאפשרת לשים תג מחיר כשחלון הראווה של העסק הוא בעסק הפרופיל או אפשר לקרוא לזה הקיר האישי באינסטגרם.

מי שמשתמש באינסטגרם להעלות תמונות על עצמו או מטיוליו או מאוכל מיוחד שהכין או אכל או מתכונים שברצונו לשתף כמו גם יצירות קטנות וגדולות וכל עוקביו יכולים ממש לעקוב אחרי החוויות והמוצרים שאולי אדם פלוני מייצר בעצם מוצרים שניתן גם למכור.

ניתן למכור את המוצר המפורסם בסטורי או בפוסט .

ניתן לתת לו תיאור קצר ורחב כאחד והנ”ל ישמש כתיאור המוצר למכירה לכל עניין ודבר.

את הקישור למוצר ניתן לשתף למי שרוצים גם ברשתות חברתיות אחרות למשל פייסבוק או בכל רשת האינטרנט.

איך זה נראה?

דוג’ בתמונות 

קניות באינסטגרם  – הגדרות 

רשימת פעולות סוג של צ’ק ליסט לפתיחת חנות באינסטגרם שמתאימה לכם.

כדאי שכל התשובות יהיו כן אחרת  , בעיה !

האם יש לכם שמוגדר כשוק נתמך ?

האם אתם מוכרים מוצרים פיזיים אמיתיים?

לחנויות באינסטגרם יש תנאים שנקראים מדיניות מסחר וצריך לעמוד בה.

חשבון עסקי הינו חובה באינסטגרם.

האם דף הפייסבוק שלך מחובר ומסונכרן לדף האינסטגרם?

עניתן על כל השאלות כן?

עכשיו מתחילים !!

מה זה חנויות אינטרנטיות באינסטגרם?

עובדה חשובה  – כיום נובמבר 2019 אין אפשרות להפעיל את תכונות המכירה והקניות מישראל  , בשלב זה רק מארהב  , בעתיד הקרוב תשתחרר האופציה גם לישראל.

ישראל כאמור אינה שוק נתמך 

מי כן?

ארה”ב , קנדה , ברזיל , ארגנטינה , פרו , אורוגוואי , אקוודור ורוב מדינות דרום אמריקה.

רוב מדינות אירופה , ישראל אינה אירופה.

אוסטרליה וחלק ממדינות המזרח הרחוק כולל הודו שוק נתמך.

מי לא נחשב כיום כשוק נתמך?

ישראל  , מצרים טורקיה אלג’ירה לבנון ערב הסעודית ואיחוד האמירויות הערביות.

מהי בקצרה ולעניין מדיניות המסחר באינסטגרם?

כמו בפייסבוק 

אסור למכור סמים , תרופות , טבק , נשק  , בעלי חיים , מוצרים למבוגרים בעלי אופי מיני.

אלכוהול  .

בעבר היו מוכרים נוזלי גוף כמו זיעה ודברים יותר גרועים , המדיניות מאוד ברורה כיום , ניסיון מכירה מהסוג הנ”ל יגרום לחסימה מיידית.

הימורים וכל מוצרי התמיכה בהימורים אסורים באופן מחמיר.

כסף וירטואלי.

הטעיות סילוף , שקרים , אמינות , בקיצור כל מה שאסור בפייסבוק אסור גם באינסטגרם.

אינסטגרם הוא יישום בין הפופולריים וכמובן גם חינמי.

בשביל מה אינסטגרם?

שיתוף תמונות וסרטונים קצרים .

חנות באינטרנט דורשת תמונות , רצוי שהתמונות יהיו כמה שיותר איכותיות ואם משתמשים באינסטגרם אז חוסכים כסף ברמת איחסון של האתר עם החנות .

עלייה בטראפיק האורגני
קידום חנויות באינסטגרם

חשיבות הסיגנל החברתי 

כל יישום במדיה החברתית נותן לבעלי חנויות באינטרנט כח , הכח הזה נקרא סיגנל .

מקור המילה הוא אות , האות הנ”ל גורם לקידום האתר אם הוא נעשה נכון  , אמיתי  , רלוונטי ובעל ערך לגולשים.

פרופיל עסקי באינסטגרם

קיימות מס’ דרכים לשיווק החנות באינטרנט  , השימוש בידוענים שממליצים על העסק ואו המוצר מביא תנועה של כל העוקבים של הידוענים לאתר.

איך מקדמים חנויות באינטרנט דרך האינסטגרם?

  • תמונת הפרופיל –  שנבחרה חייבת להיות מקצועית ובאיכות הטובה ביותר .
  • שם קליט  – השם של חנות האינטרנט אמור להיות קל  , כזה שזוכרים אותו בקלות.
  • תיאור החנות – ניסוח של פרופיל קצר שמתאר את פעילותה של החנות באינטרנט.
  • ניהול שוטף של הפרופיל העסקי ע”י פוסטים והרבה כמה שאפשר.
  • שימוש חכם בסולמית  – האשתאג על כל תמונה אבל לחשוב על הרלוונטיות , זה יגדיל את כמות העוקבים ומעורבותם.
  • תמונה עם קישור  – אם הגולש אהב והתחבר הוא ייכנס ישר לחנות לאחר הלחיצה על התמונה.
  • סרטונים – תמונה אחת שווה לפעמים 1000 מילים , סרטון שווה 1000 תמונות.
  • הגדלת הנפח של הגולשים – מעקב של בעל החנות באינטרנט אחרי יישומים ותחומי עניין רבים ורלוונטיים יגדיל את כמות הגולשים \ העוקבים.
  • תגובות מהירות ומנומסות וכמה שיותר נעימות – אם עונים לכל תגובה בצורה נעימה וחיובית התגובה של גולשים \ עוקבים אחרים תהיה כפולה.

פרסום ממומן באינסטגרם – 

  • כמו פייסבוק .
  • יעד לקמפיין
  • מאפייני קהל היעד
  • שיטת האופטימיזציה 
  • הגדרת תקציב נכון וחכם.

קורס להקמת חנויות באינטרנט

בנייה וניהול חנויות וירטואליות זה קל

ליווי מקצועי לעסקים

עולם המכירות באינטרנט משתנה במהירות ובכל רגע כדאי להכיר את השינויים,

מיקוד במה שחשוב

בקורס לומדים איך להקים אתר חנות מאפס ללא רקע מוקדם כולל מה שנדרש עבור הצלחה במכירות דרך שיטות שיווק מיוחדות.

עזרה תמיכה ופתרונות

למידה בשיטות ייחודיות ולא מה שעושים כולם, העבודה בשיווק החנות מתחילה כבר מהקורס וזה רק עניין של זמן עד להצלחה.

קורס להקמת חנויות באינטרנט

אחרי הקורס אני אוכל לבנות לבד חנות וירטואלית?

קורס קטן עתיד גדול לעסק

חוץ מהמטרה של כל עסק וזה פרנסה יפה טובה וקבועה ואופציה לעשות הרבה כסף בתנאי שמתמסרים ומוכנים לפתוח את הראש ומבינים שזה יכול לקחת זמן.

 

אם לומדים לבד איך לקדם ועוד תוך כדי רכישת ניסיון מעשי בזמן הקורס למה לא?

בוגרי הקורס לומדים במהלך המפגשים על בעיות שעלולות להתעורר, אם לומדים על הקשיים שיהיו בהמשך מקטינים את הסיכוי שבכלל תתעוררנה בעיות.

אין כסף קל

חשוב לזכור שידע זה כוח וכמה שיודעים יותר על התחום כך ניתן להצליח בו יותר.

בקורס נלמד איך ללמוד עוד ועוד על מה שיכול לעזור לכל עסק להצליח אפילו אם התחרות לא פשוטה.

הכנסה נוספת זה חרטא

המשפט “הכנסה נוספת” או “הכנסה פאסיבית” זה משפט מעולה למי שרוצה למכור אותו למישהו תמים אחר, אין דבר כזה, הכנסה בהחלט אפשרית אבל צריך לעבוד הרבה וקשה וללמוד למה כל כך הרבה עסקים שמנסים דווקא לא מצליחים.

כדאי מאוד ואפילו קריטי ללמוד איך לבנות חנות וירטואלית שתתקדם בגוגל והעסק יגיע ללקוחות שלעולם לא היו מגיעים אליו אחרת זו אומנות ואנחנו מלמדים אותה.

כסף פוטנציאלי מאתרי מכירות באינטרנט
כסף פוטנציאלי מאתרי מכירות באינטרנט
 

מי צריך סיור וירטואלי 360 בעסק שלו?

סיור וירטואלי ב360 מעלות לעסקים הוא חובה לכל עסק שמעוניין לקחת את חווית הגולשים או ניתן לומר הלקוחות הפוטנציאליים לשלב הבא.

כל בעל עסק המעוניין להתבלט מעל עסקים דומים בנישה כדאי שיחשוב איך הוא נותן חווית קנייה או הכרה של העסק מעל לעסקים מתחרים וגם אם מוכרים את אותו הדבר או השירות עדיין אפשר להיות טובים יותר ולא חייבים להוריד מחירים ובטח לא לעשות את אותם הדברים שעושים כולם.

למה כל העסקים לא עושים זאת?

התחום של צילום ב360 או וירטואלי הינו יחסית חדש ומעט מכירים את הכוח של שיווק באמצעות חווית קנייה מציאותית כמו שנותן סיור וירטואלי בעסק.

האם לקוחות פוטנציאליים יקנו יותר אם יראו שיש לעסק סיור וירטואלי?

לא בטוח אבל במציאות של היום כשכולם עסוקים במציאות הכלכלית של עומס ולחצים וקשיים של זמן מה יותר פשוט מלבקר בעסק לפני שיוצאים לקנות ולעמוד בדרך בפקקים ולחפש חניה ואולי גם לבזבז זמן על עסק לא מתאים שרק אם הגעתם אליו פיסית הבנתם שאין בדיוק מה שחיפשתם או מסיבות אחרות שהעסק לא מתאים.

מה היתרונות של עסק עם סיור וירטואלי?

כל עסק שמציג את עצמו ונותן אפשרות להכיר את המוצרים או השירותים לפני שבכלל מגיעים אליו פיסית חוסך את הצורך במוכרים או בדיבורים מיותרים.

מה מעניין את רוב הלקוחות בעסקים שונים לפני הכול?

התשובה לשאלה זו לא כל כך פשוטה ובטח לא קצרה, כל נישה דורשת מענה על צורך אחר של הלקוחות.

לקוחות מתעניינים בדברים הבאים ולאו דווקא בסדר הבא: 

מחיר

נראות 

פרמטרים של המוצר למשל גודל פיסי ואו אחריות ושירות

קירבה פיסית במידה ורוצים לחוות למשל ישיבה על רהיט או ניסיון של המוצר לפני קנייה למשל בגדים.

סיור וירטואלי 360 דינמי
סיור וירטואלי 360 דינמי
סיור בחנות וירטואלית מהדור החדש
סיור בחנות וירטואלית מהדור החדש
סיור וירטואלי בחנויות
סיור וירטואלי בחנויות
סיור וירטואלי במשרד עורכי דין אורן בושרי
סיור וירטואלי במשרד עורכי דין אורן בושרי
סיור וירטואלי 360 במועדון סנוקר קלאב
סיור וירטואלי 360 במועדון סנוקר קלאב
אורן בושרי משרד עורכי דין רשלנות רפואית סיור וירטואלי
אורן בושרי משרד עורכי דין רשלנות רפואית סיור וירטואלי

כבר בשנת 2007 ניתן לסייר בעולם בלי לזוז מהכיסא בבית עם התכונה המגניבה של street view במפות של גוגל.

אפשר להגיע לכל בית עסק בין אם זה בית קפה ועד לאזורים פתוחים כמו הפירמידות במצרים ואפילו אזורים כמו “מכה” שפתוח רק למוסלמים והכניסה למי שאינו מוסלמי אסורה בחוק.

מעל 16 מיליון קילומטרים מופו עד כה ב2022 בגוגל מפות וזו רק ההתחלה.

סיור וירטואלי במכה של המוסלמים
סיור וירטואלי במכה של המוסלמים

מה זה בכלל גוגל  Street View?

GSV – google street view הינו אחד הכלים של גוגל להצגה וירטואלית של אזורים או יותר נכון הצגת הסביבה שניתן למצוא בגוגל מפות לרוב עם תמונות פנורמיות ב360 מעלות אבל גם ב180 וכל התוכן הוכן ע”י גוגל בעצמה וכל מי שתורם תוכן לגוגל שהוא בעצם כל אחד שמעוניין להציג את החוויה הפיסית שלו מביקור במקום.

כולם יכולים כל הזמן לטייל בכל מקום שמופיע בתצוגת המפות של גוגל ועם שירות כאמור הstreet view והוא גם בחינם.

 

גוגל ממש ברגע זה מוסיפה תוכן למפות ב360 מעלות.

איך מוסיפים את התוכן לstreet view?

כל עסק בכל נושא כדאי שיחשוב איך להתבלט על עסקים אחרים ואחת הדרכים היא נראות או אפשר לומר נוכחות ברשת.

אם ניתן למצוא את העסק בגוגל בלי מאמץ ולהתרשם בקלות אפילו יותר מאתרים שמציעים את אותן ההצעות בין אם מוצרים או שירותים מקצועיים אותו העסק יגיע בגוגל ליותר לקוחות פוטנציאליים.

דרך מעולה היא תמונות ב360 , צילום העסק בצורה שתדמה מבט של כל אדם תיתן תחושה של ביקור בעסק בלי לבקר בעסק והתחום רק הולך ומתפתח עד שכל העסקים יציעו סיורים ווירטואליים ללקוחות.

על הדרך של סיורים ווירטואליים ניתן לחסוך בשכירות פיסית וכל ההוצאות האחרות הקיימות כיום (ב2022).

המציאות השיווקית בגוגל הולכת להשתנות!!

Pilot Era 360°
Pilot Era 360°
INSTA360 PRO2
INSTA360 PRO2

איך מייצרים סקרנות ועניין אצל לקוחות פוטנציאליים?

סיור וירטואלי מהרחוב אל תוך העסק וטיול בו משפר את הסיכוי ללקוחות לקנות בעסק גם אם לא התכוונו מראש לבצע רכישה אבל מרוב התלהבות , הכול אפשרי!

סיור ב360 מעלות בעסק מעורר תחושת אמון וגם דפים עסקיים מתקדמים טוב יותר בגוגל אורגני.

עובדות על שיטות שיווק בסיור וירטואלי.

  • תמונות איכותיות טובות פחות מסיור דינמי בעסק.
  • מעל 60% מהלקוחות שמבקרים באתר יעדיפו דף עסקי עם תמונות ואם יקבלו סרטונים או סיור אז בכלל..
  • הסיכוי לקנייה או פנייה (ליד) בעמודים עסקיים עם סיורים וירטואליים מגדילים פי 2 את הסיכוי להמרה.
  • סיור וירטואלי מציג אמינות ואיכות גבוהה יותר מתמונות טובות ככל שתהיינה.
  • מעל 40% מהחיפושים בגוגל מביאים כניסות לאתר דרך גוגל עסקים \ מפות.
  • כ30% מהדפים העסקיים שמכילים סיורים ווירטואליים מצליחים יותר מכל דפים ללא הסיור.
 

גוגל אנליטיקס והקשיים בו

מה זה גוגל אנליטיקס?

  • תוכנה הנקראת גם גוגל ניתוחים , שירות חינמי מבית גוגל לאיסוף מידע ויצירת נתונים על אתרי אינטרנט וגולשים .
  • התוכנה עושה שימוש בכלי סטטיסטיקה מתקדמים לקבלת תובנות ודוחות העוזרים לכל מנהל אתר לקבל תמונה על הנתונים הסטטיסטיים של האתר וכאמור הגולשים בו.

משתמשים – כמה גולשים היו?

בוחרים מסגרת זמן שהיא מתאריך עד תאריך  , למשל ניתן למדוד יום אחד או חודש או שנה או כל תקופת זמן שבוחרים , אפילו מה28 לחודש מסויים עד ל28 לחודש אחר או כל תאריך עד תאריך.

מה זה כמות הופעות?
מה זה כמות הופעות?
קידום אורגני עם תוכן נכון
מה זה cls
מה זה cls

סה”כ הגולשים לעומת גולשים חדשים שבאו פעם ראשונה לאתר .

גולשים חדשים נספרים רק פעם אחת .

סהכ הגולשים הם כאלו שהיו וחוזרים מעל פעם אחת (שהיו כבר) .

מה זה כיסוי בsearch console?
מה זה כיסוי בsearch console?

פעילויות באתר 

פרמטר שמציין את מעורבות הגולשים באתר 

מה עשו באתר ? האם עברו בין דפים? שמרו דפים? הדפיסו? לחצו?

האם המליצו על האתר ? שיתפו? האם התנהגו בטבעיות?

מס’ ביקורים לכל משתמש 

כמה פעמים ואופי הביקור לכל user agent ואיפיון משתמש אחר.

הצגות דף

כמה פעמים עולה האתר בדפי התוצאות בגוגל.

כמה פעמים הדף מוצג מחדש גם בפלטפורמות שונות.

Page Experience report
Page Experience report

דפים וביקור 

פרמטר מורכב להסבר כי הנ”ל מתייחס בהשוואה לפרמטרים באתרים אחרים .

רכיב המורכב מפרמטרים אחרים כולל נתוני הsearch console

משך ביקור ממוצע ושיעור היציאה 

הפרמטר נגזר גם באתרים אחרים.

כמה זמן הגולש היה \ שהה באתר?

בדף?

באתר כולו?

בפיצ’רים של האתר .

איך התנהג?

מה עשה לאחר הגלישה באתר .

איך גוגל אנליטיקס משמש לניתוח האתר לטובת קידום אורגני בגוגל?

התנהגות הגולשים באתר מעידה על רלוונטיות .

כמות הגולשים שבאה ממקור אורגני מעידה על הצלחת הקידום או אי קידומו.

הופעת עמודים\האתר וגידול בפרמטר מעיד על מגמה חיובית שיכולה לתרום ולסייע בקידום .

איך יודעים מאיפה התנועה והאם אורגני או ממומן או מדיה חברתית.

ניתן לראות בתמונה איך מגיעים להצגה ספציפית של מקור התנועה.

  • תנועה אורגנית טבעית היא תנועה שלא ניתן לזייף.

  • תנועה ממומנת אינה משפיעה בשום צורה על הקידום האורגני.

  • תנועה של הפניות יכולה להזיק לקידום האורגני. 

  • תנועה מלאכותית  מזוהה ע”י גוגל כמלאכותית וניתן לראות אותה בצורה ברורה בכל התנועות מלבד התנועה האורגנית .

מה הקשר בין סייבר לקידום אתרים?

להלן סרטון המדגיש יצירת תנועה מלאכותית לאתר .

ניתן לזייף את מקור התנועה.

ניתן לזייף את התנהגות התנועה באתר

ניתן להוסיף ולהכפיל באלפים את הטראפיק לאתר .

ניתן לזייף את המיקום ממנו התנועה מגיעה עד לרמת עיר .

ניתן לשנות את המזהה הייחודי של גולש כאילו מדובר בגולש אמיתי.

כאמור הכל מזוייף!!

התקפה זו דורשת ידע מתקדם כדי להילחם בתופעה , את ההתקפה יכול לבצע כל ילד פקיסטני או הודי מכל מקום בעולם ולביצועה לא נדרש ידע מלבד הפעלת כלים כאלו ואחרים שלא ניתן לפרט עליהם.

מה רואים בסרטון?

התנועה גדלה כאילו מגיעים עוד ועוד גולשים לאתר או לדפים מסויימים גם וגם וגם 

ניתן לשלוח לגוגל דרך האנליטיקס שלכם דפים מזוייפים שלא קיימים באתר מהאתר שלכם (כאילו שלכם) , מהחשבון אנליטיקס שלכם.

ניתן לזייף את כותרות הדפים , דמיינו שהכותרת תהיה כותרת מגונה  , גוגל תקבל  , תבדוק  ועלולה להתעצבן , יכול להיות ששילמתם למישהו על תנועה מזוייפת?

גוגל אנליטיקס

תוכנה סטטיסטית לניתוח גלישה באתר 

כמה גולשים , איזה גולשים , מתי גלשו , עם איזה מכשיר גלשו , מאיפה ועוד הרבה מידע

לסיכום –

מה רואים בסרטון ?  

מדובר בהתקפה על אתר  שנועדה למספר מטרות
  • הפלת השרת \ חומרה בשימוש בריבוי מכונות
  • פישינג
  • התקפות מסוגים שונים על המחשב הפרטי
  • סילוף נתונים למטרות רווח או נזק
לא פשוט להתגונן נגד התקפות מסוג הנ”ל
אנליטיקס הינה התוכנה הנפוצה ביותר בכל העולם למטרות קידום וניתוח.
 אנליטיקס  הינה התוכנה היחידה המקובלת בתעשייה כאמינה ומדוייקת.
 
תוייג