חיפוש

אתר זה מקודם בגוגל בלי קישורים

האני מאמין של כותב המאמר

מהי מנטרה? מילה או ביטוי שחוזרים עליה לא מעט פעמים עד שהרעיון מחלחל פנימה.

 

מנטרות שבעל אתר זה \כותב המאמר נותן לכם בחינם (מתנה): 

 

  • קידום בגוגל הוא מלחמה – לא מספיק לנצח בקרב.
  • שכחו מגוגל (תפסיקו לחשוב על גוגל) 
  • שכחו מפרסום ופשוט תגדירו את הקידום מחדש כדרך אנושית להגיע ללב הלקוחות הפוטנציאליים.
  • הגדרת אי שפיות (או הגדרת הטמטום) – כולם עושים אותו דבר ומצפים לתוצאות שונות.

יצירתיות ואו ייחודיות

 

 

 

כולם עושים פחות או יותר את אותם הדברים (ומצפים לאותן התוצאות)

לדוגמה: 

אם כולם מעלים תוכן בצורה דומה כמו תמונה גדולה בתחילת העמוד או מתחילים את התוכן הכתוב למשל מאמר באותה הצורה של נושא ראשי בהתחלה כדאי לחשוב על דרך שונה להצגת הדברים.

 

google bots
google bots

שילוב קוד ייחודי

רוב האתרים עושים שימוש במערכת CMS ואפילו בקוד סגור, אם משלבים יישומים בשפות אחרות למשל Ruby On Rails לצרכי אפליקציות Saas ואם משלבים את את זה בשימוש הסטנדרטי לקידום אתרים שרובו נעשה על מערכות כגון וורדפרס אזי נוצר משהו שונה שגוגל תבחן ועלולה למצוא כייחודי.

לא חובה להשקיע יותר מידי בללמוד או לשלם למתכנת יקר אלא פשוט לשקול משהו אחר מהסטנדרטים שחוזרים על עצמם ברוב האתרים.

speacial unique coding קוד יצירתי
שימוש ייחודי בקוד לשיפור התוצאות בגוגל

רדו לעם או יאללה שכונה!

רוב העוסקים בקידום אורגני או במקצועות הקרובים מנסים לדבר בשפה גבוהה ואפשר לומר גבוהה מידי.

המשתמשים גם אם מאוד אינטליגנטים עדיין בני אדם, כבני אדם אף אחד לא אוהב לעבוד קשה או להתאמץ בדיוק כמו מקדם האתרים במעוניין בתוצאות אבל בלי לאבד דם ושפיות.

הסברים פשוטים בשפת הרחוב (לפעמים אפילו בשפת השוק) יעזרו למשתמשים להבין שגם מי שמציע להם שירות כזה או אחר הוא בן אדם כמוהם בדיוק ולא איזה פרופסור מתנשא ומנותק.

אם מדברים פשוט אנשים מבינים מהר ומקבלים החלטות מהירות וברוב המקרים גם חיוביות.

דוגמה:

  1. מעוניינים בשירות מתקדם להאצת ההצלחה של האתר שלכם?
  2. תקשרו ונדבר, חבל על הזמן שלכם, רק תרוויחו!

לאיזה משפט הייתם מתחברים יותר?

כמובן שיש יוצאים מהכלל אבל הרוב יבחרו בניסוח השני.

האתר בסרטון הנ”ל שמדגים צורת עבודה לקידום בגוגל הינו לדוגמה בלבד ורק משום שהוא ראשון כך כל אתר אחר היה יכול לשמש לדוגמה הנ”ל

הבנת המשתמשים דרך הבנת UX \ UI.

חווית משתמש היא בעצם התנהגות המשתמשים ואם מנסים לחשוב בתור משתמש רגיל ופשוט שלא מבין בתחומים של בניית אתרים קידום ואו תכנות ואפילו בעיצוב אפשר להגיע לליבם של המשתמשים.

להגיע ללב של המשתמש זה אומר לגרום למשתמש למצוא באתר את התוכן שבאמת יאהב יותר מאתרים אחרים.

אם משתמשים מתנהגים ומרגישים באתר אחרת ואפילו קצת שונה מאתרים אחרים שחוזרים על עצמם אזי גוגל תתרשם ותפרגן בתוצאות החיפוש האורגני.

הסוד הכי קשה ליישום: הקשבה וקבלה

ביקורת היא לעולם לא קלה ובטח לא נעימה אבל

שווה יותר מקריפטו זהב יהלומים וארגזים של כסף.

  • נסו להקשיב
  • סתמו יותר את הפה
  • נסו להבין מה רוצה הצד השני לשמוע \ לראות

 

אם מבינים את הצד השני יותר (וזה הכי קשה בעולם מניסיון אישי של כותב מאמר זה) אפשר להגיע לתובנות.

ואז להתאים את מה שרוצים למכור למי שרוצה לקנות.

קידום אורגני נקרא גם פרסום אורגני

מה מטרת הפרסום?

פרסום ממומן מופיע בראש עמוד התוצאה והאורגני לאחר מכן

איך עושים קידום ממומן?

כמה זמן לוקח לעסק לראות תוצאות?

כמה עולה קידום ממומן וכמה אורגני

האם יש דבר כזה כמו התחייבות לתוצאות?

אם הגולש רוצה להזמין פרחים הוא יחפש חנות פרחים?

זמן טעינת האתר איכות התוכן ותדירות העדכון
איכות וכוח הדומיין של האתר ON SITE & OFF SITE OPTIMIZATION
נתונים של גוגל על המשתמשים באתר HTTPS
גוגל my business ו search console זמן שהייה באתר והתנהגות משתמשים
מיקום גיאוגרפי פיסי של המשתמשים התנהגות המשתמשים לפני ואחרי גלישה באתר
נוחות למשתמשים במובייל מה חיפש הגולש לפני שהגיע לאתר
אופן החיפוש בגוגל ובאינטרנט בכלל אופטימיזציית מדיה טכנולוגיות כגון חיפוש קולי
קידום אפור ומה לא מומלץ לעשות יצירתיות וקוד ושימוש בAI

מיטוב תוצאות החיפוש למקום טוב יותר בגוגל נקרא קידום אורגני

כשהאתר נפגע מעדכון אלגוריתם בגוגל
כשהאתר נפגע מעדכון אלגוריתם בגוגל

כמו בכל מתכון כך יש רשימה של חומרים (מילות מפתח או ביטויים) שמרכיבים נושא שרוצים להציג באתר לגולשים.

כדי לבחור את הביטויים הנכונים כדאי לחשוב מה יחפשו הגולשים בגוגל והאם התוכן באתר יכיל את הנושאים הכי טובים לגולשים.

אם התוכן באתר יכיל את מה שרוב הגולשים מחפשים ואוהבים גם באתרים אחרים האתר יתקדם בתוצאות של גוגל.

 

תדירות עדכון התוכן באתר

תוכן טוב הוא סוד הקידום של האתר הנוכחי ממש כמו במאמר זה הנוכחי.

אם התוכן טוב הגולשים ייהנו לקרוא אותו ואולי אפילו ישמרו אותו וישתמשו בו לכל מיני מטרות למשל לקריאה חוזרת או לשליחה לחבר שטרם קרא.

תוכן טוב לא מכיל טקסט כמו מילים משפטים ובעצם חפירות אלא תמונות מעניינות וסרטונים ששווה לשמור.

קישורים נכנסים:
קישורים נכנסים הן סוג של “המלצות” מאתרים אחרים.

אתרים בעלי מוניטין שמקשרים או מחליפים קישורים בחזרה לאתר זה אומר למנועי החיפוש שהתוכן אמיתי ואמין ומעניין ובעל ערך.

ככל שיש לך קישורים נכנסים איכותיים יותר, כך הסיכוי לטפס במעלה סולם תוצאות החיפוש גבוה יותר.

 

אין מישהו שלא ביקר פעם באיזה אתר והאתר עלה לאט לאט לאט וזה רק עיצבן וככה בדיוק גם מנועי החיפוש מתעצבנים כשהאתר בקושי עולה.

הנושא שייך לתחום רחב שנקרא גם חווית משתמשים וחווית המשתמש חייבת להיות הכי טובה שאפשר.

אם המשתמשים לא ייהנו מהאתר האתר לא יתקדם.

אותות שהרשתות שולחות למנועי החיפוש הן סוג של אישור לזה שהגולשים נהנו לקרוא תוכן מסויים ומשם המשיכו לאתר.

סיגנלים חברתיים עוזרים מאוד לקידום הביטויים באתר בתוצאות החיפוש ומגבירים את הרלוונטיות של הדפים כולם בעיני גוגל.

https://youtu.be/x1N7AuMV_WU?si=tR6OiiC7Dy_bhrYx

https://youtu.be/AHg45JkDPoo?si=RojzqSo3MCdKuLaV

איך מנצחים את התחרות בקידום אתרים בגוגל
איך מנצחים את התחרות בקידום אתרים בגוגל

מהי הנעה מיוחדת לפעולה?

כשגולשים מגיעים לאתר אחרי שחיפשו משהו בגוגל מה שחשוב יותר מסתם לקדם אתר במיקומים הוא לקבל פניות תכלס

אנחנו רוצים לקבל עבודה ותמורה למאמצים ולהשקעה על קידום האתר שלנו!

איך עושים את זה טוב יותר מכולם?

 

רשימת מטלות שניתנת להורדה

 

איך לבחור בין כל החברות לקידום בגוגל?

 

1.  מה העסק שלי באמת צריך?

לוקחים דף או פותחים מסמך במחשב ומתחילים לרשום כי ככה הכל יהיה יותר ברור.

האם אני רוצה ביטוי אחד שחשוב לי מאוד או כמה ביטויים?

האם חשוב לי להבין איך ומה בדיוק החברה עושה כדי להביא לי את התוצאה למשל גידול במכירות?

 

 

2. שקיפות מונעת טעויות ועוגמת נפש בהמשך

לפני הכל כדאי לבדוק אמינות ולשאול שאלות שלפעמים תשובה אחת יכולה להפיל עסקה ולגרום להחלטה להיות בטוחה יותר.

למשל האם חברת הקידום נשמעת יותר מידי טוב ומבטיחה עתיד וורוד מידי?

אם לחברה אין מה להסתיר והיא לא מסבירה בקודים שאף אחד לא מבין מה היא בדיוק עושה כדאי להיזהר.

האם בהסברים יש המון מילים שאתה הלקוח לא אמור בכלל להכיר ולהבין כדאי להיזהר.

 

3. ניסיון מוכח

כדאי לבדוק לבד האם הישגים שהחברה מתפארת בהם אכן אמיתיים וכדאי גם להבין אם מחרטטים אותך או לא.

כמו בראיון עבודה כדאי לשאול את חברת הקידום על ההצלחות שלהם עם לקוחות מהסוג שלך בנישה שלך.

מומלץ מאוד לדבר עם הלקוחות בלי שהחברה יודעת מזה וגם לקחת את הכל בערבון מוגבל.

 

כדאי לשאול את החברה האם נכשלו ומתי ולקבל על כך פרטים.

חברה שלא נכשלה היא כמו מרק שאינו נוזלי. (אין דבר כזה)

 

4. כדאי לשאול ואפילו לבקש מהחברה רשימת ממליצים ואז לבקש הוכחה שהמכירות עלו וההצלחה אמיתית (אין ממה להתבייש כי אתם לא ממס הכנסה) 

5. בירור פרטים על מה וכמה המחירים של החברה משמשים לקידום בפועל ואפילו כמה עולה כל רכיב למשל שעת עבודה של מקדם ועלות מאמר או קישור נכנס.

6. האם וכמה יש עלויות נוספות שצריך כדי שהעסק יוכל לשנות סטטוס מרגיל למצליח מאוד בעקבות הקידום?

מחירים זולים מידי מהממוצע בשוק זה אור אדום אז כדאי להיזהר.

 

קידום אורגני משפיע על התוצאות של גוגל מפות
דוגמה לקידום בחודש ימים, היום לעומת חודש שעבר קידום אורגני משפיע על התוצאות של גוגל מפות גוגל עסקים ולא הפוך אין דרך לקדם מפות או גוגל עסקים אם האורגני מתקדם נכון אז העסק יבלוט ויעלה במיקומים של תצוגת המפות המפות מופיעות כ"טיפה" סוג של סימן מיקום ליד המיקום האורגני ברוב המקרים התצוגה של גוגל עסקים או מפות יופיעו מעל התוצאות האורגניות ומתחת לתוצאות של הפראיירים שמשלמים לממומן
איך לשפר המרות באתר?
שיטות לשיפור ההמרות דרך הצור קשר טיפים לצור קשר מנצח שיגדיל פניות לעסק דרך האתר

איך חברות לקידום מעריכות קישורים למכירה או החלפה? זה פשוט וכל אחד יכול

1. Relevance

קישורים נכנסים צריכים להגיע מאתרים שקשורים לנישה או לתעשייה שלכם.

2. Authority

חשיבות הדומיין והעמוד המקשר היא קריטית, לרוב נמדדת באמצעות מדדים כמו דירוג דומיין (DA).

3. Trustworthiness

קישורים נכנסים מאתרים אמינים ובעלי מוניטין גבוה נחשבים יותר.

4. Anchor Text

טקסט העוגן של קישור נכנס מספק הקשר לתוכן הדף המקושר.

5. Traffic

כמות התנועה שמקבל האתר המקשר יכולה להצביע על איכות ורלוונטיות שלו.

6. Placement

המיקום של קישור נכנס בעמוד הוא חשוב. קישורים בהקשר בתוך גוף הדף הם בעלי ערך רב יותר.

7. Follow vs. No-Follow

קישורים עם מאפיין "Follow" מעבירים ערך קישור או "מיץ קישור", בעוד קישורים עם "No-Follow" לא.

8. Diversity

פרופיל קישורים מגוון מעיד על בניית קישורים טבעית.

9. Editorial Integrity

קישורים נכנסים שממוקמים באופן עריכתי הם בעלי איכות גבוהה יותר.

10. Age and Freshness

קישורים נכנסים ישנים מאתרים סמכותיים הם יציבים יותר, בעוד קישורים טריים מעידים על רלוונטיות נוכחית.