חיפוש

אתר זה מקודם בגוגל בלי קישורים

איך לקדם אתרים בגוגל?

לא צריך דוקטורט או אפילו בגרות, מה שכן צריך זה הבנה טובה של איך מנועי החיפוש עובדים, כמו גם ניסיון ביצירת שיטות קידום או טכניקות שיעבדו טוב. 

טיפים מומלצים לפתיחת עסק קידום אתרים מצליח.

מה יחפש הגולש אם הוא צריך אינסטלטור?

אם הגולש צריך טכנאי מחשבים מה יחפש?

אם לגולש יש צורך בעורך דין מה סביר להניח שיחפש

אם הגולש צריך מעצב גרפי מה יחפש בגוגל?

אם הגולש צריך מקדם לאתר שלו בגוגל?

מה הסיכוי שמי שצריך חשמלאי יחפש חשמל

אם הגולש צריך הלוואה מה כדאי לו שיחפש?

אם הגולש רוצה להזמין פרחים הוא יחפש חנות פרחים?

מה משתלם יותר אורגני או ממומן?

כמה מתאים לך לשלם על קידום בגוגל אורגני?

שלם כפי יכולתך על קידום בגוגל

גוררים לסכום ששווה לשלם על הקידום

תקציב נבחר: 2500 ש"ח

אין דבר כזה קידום אורגני בחינם

אלא אם המקדם הוא קרוב משפחה שחייב לכם כסף ועוסק בקידום כמקדם במשרה מלאה.

איך אפשר להתחייב להצלחה?

אי אפשר להתחייב כי לא ניתן לדעת מראש ומהר מהי התחרות בנישה, במידה ואין בעיות טכניות והאתר ידידותי לגולשים ובמובייל ואין לגוגל בעיה לסרוק אותו ואם אין עבירות קידום קודמות או סיבות לגוגל לא לקדם את האתר אז התוצאה אינה מובטחת.

מה בכל זאת ניתן לקבל כהתחייבות לקידום מצליח?

אם כל הפרמטרים הטכניים טובים\תקינים אז ניתן בשיטות מייקל לראות עלייה במיקומים משבוע לשבוע.

(בקידום בשוק הישראלי בלבד)

למה ניתן לראות לא מעט מקדמי אתרים שמבטיחים תוצאות טובות ומהר או לאט?

מאוד קל ופשוט לומר או לכתוב בהתחייבות אבל באילו מילות מפתח האתר יתקדם?

לדוג’

אתר שעוסק באוכל לפרפרי עש בראש העין והסביבה , תוך שעה הביטוי “אוכל לפרפרי עש בראש העין” יגיע למקום הראשון בגוגל ישראל ואולי גם בעולם אם מחפשים בעברית.

מקדמי האתרים הרציניים שהם בעלי הוכחות לא יתחייבו, למה?

קידום אתרים נהיה מורכב וקשה במיוחד בתחומים תחרותיים אבל זה לא מונע ברוב המקדמים למכור לבעל האתר קישורים ממש כמו המשפט של המאמן אלון גל שאמר: מקסימום זה יצליח!

אז זהו , קישורים כבר לא מצליחים להביא ביטויים שיש להם תחרות רבה וקשה כי גוגל שינתה את השיטות להערכת אתרים כבר שנים מזה שגוגל עלולה גם להעניש על קישורים נכנסים כי רובם לא אמיתיים ונמכרים על ידי מקדמי אתרים פח.

אין דבר כזה קישור טוב, קישור טוב הוא קישור טבעי לגמרי שבעל האתר לעולם לא היה מקבל אפילו אם היה משלם עליו.

תוכן למקדמי אתרים

תוכנות עזר של כרום לקידום עם AI

 

  1. ChatSonic
  2. TweetGPT
  3. Prometheus
  4. YouTube Summary with ChatGPT
  5. Summarize
  6. ReaderGPT
  7. Merlin
  8. ShareGPT
  9. Fancy GPT
  10. ChatGPT Prompt Genius
  11. ChatGPT for Google
  12. ChatGPT Writer
  13. WebChatGPT
  14. Engage AI
  15. Talk-to-ChatGPT
עד כמה אתם באמת מבינים בקידום אורגני?

עד כמה אתה מבין בקידום אורגני?

    כל אחד יכול להיות מקדם אתרים

    לימוד ושוב לימוד עצמי ועוד לימוד עצמי והרבה לימוד עצמי כדי לפתח את הידע והכישורים בקידום אתרים. 

    יצירת קורסים מקוונים, השתתפות בכנסים וסדנאות אבל עם ביקורות טובות מאנשים נייטרליים ולא כאלו שקיבלו כסף עבור ההמלצות, רכישת ניסיון מעשי באמצעות התמחות או עבודה בחברות קידום תמיד יכול לעזור אבל בעולם האמיתי בשנת 2022-2023 זה לא תמיד רלוונטי.

    קידום בגוגל לאתרים ואפליקציות
    קידום בגוגל לאתרים ואפליקציות

    הכלים לבדיקת קידום האתר שמוצגים פה הינם לדוגמה בלבד

    מחשבון רווח צפוי מקניית קישורים

    בודק אופטימיזציה לנייד

    בודק אופטימיזציה לנייד

    מחשבון קושי בקידום למילת מפתח

    חישוב הקושי לקידום מילות מפתח וביטויים בגוגל

    קבלת תוצאה

    מחשבון השפעת מהירות העמוד

    מחשבון השפעת מהירות העמוד

    כלי לבניית קישורים נכונה באתר

    כלי לבניית קישורים באתר

    קידום בגוגל בשלבים

    קצת מבאס שרק להחזיק אתר אינטרנט זה כבר לא ממש מספיק.

    כדי להצליח, צריך לקדם את האתר לקהל היעד. 

     

    כאן נכנסים לתמונה שירותי קידום אתרים.

     

    שירותי קידום אתרים נועדו לסייע לעסקים וארגונים להגביר את הנראות של האתר שלהם במנועי חיפוש, פלטפורמות מדיה חברתית וערוצים מקוונים אחרים.

    שירותים אלו יכולים לעזור להגדיל את התנועה לאתר, לשפר את דירוג מנועי החיפוש, ובסופו של דבר להוביל ליותר המרות ומכירות.

    ישנם סוגים רבים ושונים של שירותי קידום אתרים זמינים, כל אחד עם תכונות והטבות ייחודיות משלו.

    חלק מהסוגים של שירותי קידום אתרים:

    כאשר בוחנים שירותי קידום אתרים, חשוב לבחור שירות המתאים למטרות וליעדים העסקיים שלכם.

    שירות קידום אתרים טוב אמור להיות מסוגל לספק תוצאות מדידות והחזר ברור על ההשקעה (ROI).

    שירותי שיווק תוכן

    שיווק באמצעות תוכן הוא תהליך של יצירה ושיתוף של תוכן בעל ערך, רלוונטי ומרתק כדי למשוך ולשמר קהל מוגדר בבירור. 

    שיווק תוכן יכול לעזור לבנות מודעות למותג, לבסס מנהיגות מחשבתית ולהניע תנועה לאתר. 

    שירותי שיווק תוכן יכולים לכלול פיתוח אסטרטגיית תוכן, יצירת תוכן וקידום תוכן.

    ChatGPT
    ChatGPT

    בנה תיק עבודות ממה שעשית. 

    זה יכול לכלול דוגמאות לקמפיינים מוצלחים של פרוייקטים או אתרים שקידמת, והתוצאות שהשגת ועדויות מלקוחות רצוי המלצות.

    שיטות לשיפור הנוכחות בזכות מקדם אתרים שיודע את העבודה.

    כתיבת בלוגים לאורחים: 

    כתיבת פוסטים של אורח עבור אתרים אחרים והכללת קישורים חזרה לאתר האינטרנט יכול לעזור להגביר את הנראות של האתר ולשפר את התוצאות.

    קצב קידום בגוגל אורגני לחנות תוספי מזון וויטמינים
    קצב עלייה בגוגל אורגני בקידום של שבועיים
    קידום חנות חיות ופנסיון קצב עליות לחודש
    קידום אורגני לחנות בגדים פיסית בגוגל אורגני

    זהה את שוק היעד ואת הנישה. 

    כלול תעשיות ספציפיות, סוגי עסקים או אזורים גיאוגרפיים שאתה רוצה להתמקד.

    שיווק משפיעים: 

    שיתוף פעולה עם משפיענים בתעשייה כדי לקדם את האתר יכול לעזור להגדיל את טווח ההגעה ולבנות מודעות למותג

    תחרויות מדיה חברתית: 

    הפעלת תחרויות מדיה חברתית יכולה לעזור להגביר את המעורבות ולהניע תנועה לאתר. 

    אפשר לדרוש מהמשתתפים לבקר באתר האינטרנט ולבצע פעולות מסוימות כדי להיכנס לתחרות.

    תוכניות הפניה:

    עידוד לקוחות קיימים להפנות את חבריהם ובני משפחתם לאתר וזה מאוד עוזר להגביר את הנראות של האתר  ללקוחות חדשים.

    תוכנית עסקית. 

    תאר את המודל העסקי, שוק היעד, אסטרטגיות שיווק ומכירות ותחזיות פיננסיות.

    הגדר את העסק. 

    רישום העסק, קבלת כל הרישיונות וההיתרים הדרושים, והקמת אתר אינטרנט ונוכחות מקוונת אחרת בכל המדיה החברתית למשל כדי להציג את השירותים.

    שיווק בווידאו: 

    יצירת סרטונים שמקדמים את האתר ופרסום אותם בפלטפורמות כמו YouTube ו-Vimeo יכולים לעזור להגדיל את טווח ההגעה ולבנות מודעות למותג.

    רישומים מקומיים: 

    רישום האתר במדריכים מקומיים ובמנועי חיפוש כמו Google לעסק שלי יכול לעזור להגביר את הנראות בתוצאות החיפוש המקומיות.

    אבל לא מומלץ באינדקסים שיכולים להיחשב כחוות קישורים.

    חתימת דוא”ל: 

    הכללת קישור לאתר האינטרנט בחתימת הדוא”ל יכולה לעזור להוביל תנועה לאתר עם כל דוא”ל שאתה שולח.

    אופטימיזציה של מהירות האתר: 

    אופטימיזציה של מהירות האתר יכולה לעזור לשפר את קידום האתרים וחוויית המשתמש, מה שמוביל להגדלת התנועה לאתר ומעורבות.

    שירותי שיווק בדוא”ל

    שיווק בדוא”ל הוא תהליך של שליחת הודעות קידום מכירות לרשימה ממוקדת של מנויים באמצעות דואר אלקטרוני. 

    ניתן להשתמש בשיווק בדוא”ל כדי לקדם מוצרים או שירותים, לבנות מודעות למותג ולהניע תנועה לאתר. 

    שירותי שיווק בדוא”ל יכולים לכלול הגדרת מסע פרסום בדוא”ל, ניהול רשימות ועיצוב דוא”ל.

    מה משתלם יותר אורגני או ממומן?

    בניית תוכנית שיווק ומכירות. 

    כדאי לכלול טקטיקות לקידום העסק, כגון רשתות, שיווק תוכן ושיווק במדיה חברתית, וגם אסטרטגיות לרכישה ושימור לקוחות.

    שאלות שצריך להכין את התשובות הן: 

    כמה כסף הולך להיות מושקע בעסק? 

    לפחות בתור התחלה בשנה ראשונה.

    עד כמה העבודה הזו כמקדם אתרים מובנת ועד כמה היא מתאימה לי מעבר לכסף?

    מה יכול לעזור לי כדי להשיג תוצאות טובות יותר בזמן הכי קצר?

    כיצד להגדיל את ה-ctr עבור הצלחה בקידום

    CTR (שיעור קליקים) הוא מדד שמודד את מספר הקליקים שהאתר מקבל חלקי מספר הפעמים שהקישור שלו מוצג. 

    שיעור קליקים גבוה יותר נחשב בדרך כלל לסימן למסע פרסום מוצלח של קידום אתרים, מכיוון שהוא מעיד על כך שהכותרת והתיאור של האתר מושכים ורלוונטיים למשתמשים. 

    דרכים להגדיל את שיעור הקליקים עבור הקידום בגוגל:

     

    בצע אופטימיזציה של כותרות ומטא תיאורים: אבל לא בצורה מלאכותית רובוטית

    ודא שהכותרת והמטא תיאור של האתר משקפים במדויק את תוכן הדף, מושכים וכוללים מילות מפתח רלוונטיות.

    השתמש בנתונים מובנים: 

    השתמש במילות מפתח ארוכות זנב: 

     

    מאוד מומלץ להשתמש במילות מפתח ארוכות זנב כי הן ספציפיות יותר, פחות תחרותיות ויכולות להביא תנועה ממוקדת  לאתר.

     

    השתמש במספרים וסטטיסטיקות בכותרות ובתיאורים: 

    אנשים נוטים להימשך יותר למספרים וסטטיסטיקות, והם יכולים להגדיל את הסיכוי שמשתמש ילחץ על הקישור.

    השתמש בתוספים למודעות: 

    השתמש בתוספים למודעות כמו קישורי אתרים, תוספי ביקורות ותוספי הסבר, שיכולים להגביר את הנראות של האתר בתוצאות החיפוש, ולהגדיל את הסיכוי שמשתמשים ילחצו על הקישור.

    צור תוכן איכותי ומרתק: וודא שהתוכן באתר איכותי ורלוונטי למשתמש. 

    אינפורמטיבי, מרתק ולהציע חווית משתמש נהדרת.

    השתמש בקישור פנימי: אבל בזהירות!

    השתמש בקישור פנימי כדי לעזור להדריך את המשתמשים דרך האתר ולהגדיל את הסיכוי שהם ילחצו על קישורים נוספים.

    עקוב אחר המתחרים: מידי יום!

    שמור עין על המתחרים, ראה כיצד הם ממקמים את הכותרות והתיאורים, ולמד.

    איך מתחילים תכלס? חלאס לחפור!

    התחלה טובה היא לספק את השירותים למשפחה וחברים וחברים של המשפחה ואפילו שכנים ולבנות את בסיס הלקוחות בעצם. 

    כלול מחקר מילות מפתח, אופטימיזציה של תוכן האתר וביצוע מסעות פרסום ממומן לבניית קישורים כדי לשפר את הדירוג של הלקוחות במנועי החיפוש.

    מעקב ומדוד באופן רציף את התוצאות. (עם כלים חינמיים ובתשלום) 

    מעקב אחר מדדי מפתח כגון דירוג מנועי חיפוש, תעבורת אתרים והמרות, שימוש בנתונים כגון גוגל אנליטיקס וסרץ קונסול משמשים כדי לשפר את שיטות ושירותי הקידום.

    מה זו הפנייה 301 ? מה זו הפנייה 302?

    מתי משתמשים ב301 ?

    לאיזו מטרות משמשת? (ע”פ גוגל) 

    הפנייה היא הודעה \ פקודה לדפדפן של הגולש  לעבור לכתובת אחרת ממה שהגולש ביקש או לחץ על קישור כדי להגיע .

    איך מתייחסים מנועי החיפוש להפניה 301?

    מנועי החיפוש אמורים להבין שקרה משהו לכתובת המקורית אז הם יתייחסו לכתובת החדשה , כאמור זו שהגולש יופנה אליה.

    הפנייה 302 זו הפנייה זמנית 

    זמנית עד שהכתובות החדשות יופיעו בגוגל והאתר החדש עם הכתובת החדשה יופיע ואליו יגיעו הגולשים ולא לישן.

    מדידת נתונים באנליטיקס שכל מקדם אתרים חייב לדעת מעולה
    מדידת נתונים באנליטיקס שכל מקדם אתרים חייב לדעת מעולה

    בסך הכול, פתיחת עסק לקידום אתרים דורשת שילוב של ידע, ניסיון ועבודה קשה. 

    על ידי ביצוע השלבים והישארות מעודכנת בהתפתחויות האחרונות בתעשיית קידום האתרים בישראל ניתן להצליח.

    התחום \ הנישההטעות של רוב המקדמיםמה מומלץ בשיטת מייקל
    מנעולנותמנעולן בתל אביבהחלפת מנעול יונדאי מחיר
    חשמלאיםחשמלאי בתל אביבהחלפת לוח מחירים \ תל פאזי
    הדרכות רפואיותהדרכות בשמות שוניםחידוש רישיון עזרה ראשונה
    טבעות טבעות זהב כסף יהלומיםמתנות מיוחדות לאירוסים
    שירותי סליקת אשראישירותי סליקהכמה עולה סליקה בחברת...
    אינסטלטוריםאינסטלטור במרכזכמה עולה סתימה בשירותים
    מקדם אתריםמקדם אתרים ..זיבי זיבי בלה בלהאיך מקדמים את האתר בגוגל בלי קישורים
    טיפול פסיכולוגימה זה פסיכולוגיה או חפירה אחרתבעיות שינה ולחץ נפשי

    מה אני חושב על קידום אורגני ועל המיתוסים שכדאי להכיר בתחום?

    ריכוז הדעות \ תפיסות שלי על קידום אורגני:

    אין משמעות לוותק דומיין ואין דבר כזה דומיין חזק (אין עדיפות).אין משמעות לעיצוב בהשפעה על קידום אורגני (אלא אם אתם מעצבים גרפיים \ אומנים).

    קישורים עוזרים לקידום אורגני רק למי שמוכר אותם.
     
    תוכן טוב הוא גם וגם וגם (מאמרים ביחד עם מוצרים ביחד עם סרטונים).
     
    דפים רזים (כמות הדפים (הרזים) באתר לא תורמת ואף עלולה להזיק).
     
    אין משמעות למספר כמות החיפושים למילה כשמדובר באורגני, גוגל לא מספקת \ חושפת מידע על כמות החיפושים באורגני.
     
    אין משמעות לכמות של מוצרים, אתר עם 1000 מוצרים יקדם בדיוק כמו עם 100 מוצרים (הרלוונטיות לגולשים קובעת).
     
    אין משמעות לביקורות \ דירוג \ ציונים בגוגל ביזנס \ מפות \ עסקים.
     
    להקים כמה אתרים מעל שניים ולהתחרות בעצמך זה רע ועלול לגרום לכל האתרים לרדת.
     
    עד שלושה מאמרים בנושא ייחודי זה מספיק ולא יעזור אם יש 100 מאמרים באותו נושא ייחודי.
     
    סליידר זה לטיפשים (אלא אם אתם מעצבים גרפיים).
     
    לידים? גם מיליון וזה נחמד אבל כמה מהם נסגרים ומתורגמים להכנסה נטו?
     
    קישורים\מאמרים\מודעות\פרסומים\אזכורים מאתרים מאוד חזקים יעזרו לקידום אורגני? 
    זה כמו לחשוב על תעשיית התיירות שמגלגלת מיליונים אז כדאי לפתוח כמה אתרים בנושא ולהשתתף עם המיליארדים רווח האלו גם באחוזון קטן.
     
    אין קשר בין קידום ממומן לאורגני, גם אם משקיעים מיליון בממומן זה לא יקדם אתכם באורגני.
     
    תעבורה גבוהה זה טוב לקידום אורגני לשיפור מיקומים? זה עוזר לכם כמו תעבורה גבוהה של יתושים ואתם ללא סנו די.
     
     
    דעה של מתחילים על קידום אורגני: אני אתחיל בקטן עם חברה גדולה ומוכרת וכשהכסף ייכנס אז אני אשקיע במקדם שיקר לי היום.
     
     
    אין משמעות ל100 צור קשר בעמוד, מי שרוצה יידע ליצור קשר דרך קישור בתפריט.
     
    לסיכום:
    מיקומים טובים בגוגל אורגני הם ראשון ושני בדף ראשון, אם אתם לא שם אין סיבה שיהיו מכירות \ המרות \ תוצאות אחרות שלא קשורות למיקומים.
    האם דף האינטרנט שלך מתאים לניידים?
    האם דף האינטרנט שלך מתאים לניידים?

    למה חשוב שהאתר ייראה תקין במכשירים סלולריים?

    גוגל מקפידה מאוד על נוחות של הגולשים בכל אתר ואם אתר נבנה בצורה לא מקצועית ונראה לא תקין במכשירים סלולריים תהיה בעיה לקדם אותו בצורה יעילה בגוגל.

    כדאי לבנות אתר רק למובייל?

    התשובה היא שחבל על הכסף, אם לוקחים איש מקצוע שיודע לבנות אתרים שייראו טוב במובייל אז אין טעם לבנות אתר נוסף רק למובייל, בעיה נוספת היא שאתר נוסף למובייל יכול במקרים מסוימים להיחשב ככפילות תוכן ואז נוצרת בעיית קידום בגוגל עם הגרסה לשולחני ובמובייל.

    מי לא רוצה להיות מקדם אתרים?

    בדף זה יהיה המון מידע על השיטה לקדם אתרים ללא קישורים שנכון לשנת 2023 וכפי הנראה גם בשנת 2024 מצליחה ואתר זה מכיל את כל ההוכחות לכך בהופעה של מילות מפתח במנוע החיפוש של גוגל.

    שיטה לקידום אתר בלי התפיסה של רוב מקדמי האתרים דהיינו ללא קישור אחד אפילו למרבה המזל לא מוכרת לרוב מקדמי האתרים.

    התפיסה הרווחת היא שחייבים קישורים כדי לקדם באורגני.

    בהמשך לא מעט הוכחות שניתן לקדם בהצלחה כל ביטוי ללא קשר לתחרות באורגני ואף להישאר במקומות הראשונים לאורך זמן רב ואפילו להיתקע במקום הראשון.

    מומחה Seo

    כל נציג מכירות בהוט \ יס ללא השכלה ואו רמת אמינות סבירה יכול להכריז על עצמו כמומחה Seo , זו המציאות!

    מיהו באמת מומחה?

    בדר”כ אדם בעל ניסיון של מעל כ10 שנים עם ניסיון של ראש צוות מקדמי אתרים וניסיון בחברות גדולות.

    Link builder \ Seo optimizer

    5/5

    מה השכר שאפשר להגיע אליו בתחום הקידום האורגני והממומן?

    מהי שיטת מייקל לקדם בגוגל?

    ראיתם פעם אתר יותר מושקע ומעוצב מזה?
    לא העיצוב או היופי קובע מי יתקדם בגוגל.
    התחום \ הנישההטעות של רוב המקדמיםמה מומלץ בשיטת מייקל
    מנעולנותמנעולן בתל אביבהחלפת מנעול יונדאי מחיר
    חשמלאיםחשמלאי בתל אביבהחלפת לוח מחירים \ תל פאזי
    הדרכות רפואיותהדרכות בשמות שוניםחידוש רישיון עזרה ראשונה
    טבעות טבעות זהב כסף יהלומיםמתנות מיוחדות לאירוסים
    שירותי סליקת אשראישירותי סליקהכמה עולה סליקה בחברת...
    אינסטלטוריםאינסטלטור במרכזכמה עולה סתימה בשירותים
    מקדם אתריםמקדם אתרים ..זיבי זיבי בלה בלהאיך מקדמים את האתר בגוגל בלי קישורים
    טיפול פסיכולוגימה זה פסיכולוגיה או חפירה אחרתבעיות שינה ולחץ נפשי

    קידום אורגני הוא מיוחד וקשה במיוחד!


    בתחומים תחרותיים הוא קשה מעצם התחרות אבל הוא מיוחד כי אם הוא מצליח אין צורך לשלם לאף חברת קידום או מקדמים ופשוט נהנים מלקוחות שמגיעים מגוגל אורגני כי השירות והידע והרלוונטיות של האתר אותו מקדמים הוא פשוט טוב (רלוונטי) יותר בעיני גוגל מכל המתחרים של האתר בנישה כלשהי.

    כמה מרוויחים מקדמי אתרים?

    מחירים לפי שעות למקדמי אתרים שכירים במיוחד באורגני החל מ30 ש”ח ומעטים עוברים את ה100 ש”ח, כמובן שתלוי בחברה ואם מדובר בחברות בינלאומיות \ גיימינג \ פורקס \ הימורים ועוד בסגנון השכר החודשי יכול להגיע גם ל15-20000 ש”ח לחודש ברוטו (אבל לא כמתחילים).

    מדידת נתונים באנליטיקס שכל מקדם אתרים חייב לדעת מעולה
    מדידת נתונים באנליטיקס שכל מקדם אתרים חייב לדעת מעולה

    מהו מידע מובנה, תצוגה עשירה (Rich Snippets)?

    הכוונה היא לתוכן או יותר נכון לקטעים ממנו שנקראים גם עשירים ובתוצאות קטעים אלו מופיעים בראש התוצאות או לצידן למשל מוצרים.

    מה משפיע על התוצאות של גוגל בצורה הטובה ביותר?

    הגדלת התנועה בזכות הקידום בגוגל אורגני

    אם האתר שלכם ממוקם גבוה בתוצאות החיפוש סביר להניח שיותר אנשים \ גולשים נחשפים אליו מכאן שאם יותר ייחשפו לאתר יותר ילחצו על התוצאה שלכם בגוגל ואז התנועה לאתר גדלה משמעותית ממיקומים למשל בדף שני בגוגל.

    יש בדיחה האומרת שאם רוצים להחביא גופה שאף אחד לעולם לא ימצא אותה כדאי יהיה לחפש בדף שני בגוגל.

    איזה עיצוב אתרים הטוב ביותר עבור משתמשי האתר?

    עיצוב אתר טוב הוא כזה שמשתמשי אתרים ירגישו איתו ידידותי לשימוש, מושך ויזואלית וקל לניווט.

    צריך להיות מותאם עבור מכשירים וגדלים שונים של מסך, ויש לו זמני טעינה מהירים.

    בנוסף, זה צריך להיות נגיש למשתמשים עם מוגבלויות, ולעמוד בתקני אינטרנט ושיטות עבודה מומלצות.

    תוכן האתר צריך להיות מאורגן היטב וקל לאיתור, עם קריאה ברורה לפעולה עבור המשתמש.

    העיצוב אמור לשפר את חווית המשתמש ולהקל עליו למצוא את המידע הדרוש לו.

    אחרי שקניתי את כל הקישורים האלו?
    אחרי שקניתי את כל הקישורים האלו?

    איך מתחילים לקדם?

    שתי תשובות: 

    הסיבה הראשונה:

    אין כמו לקפוץ למים ולהתחיל לקדם לבד בין אם לרכוש מקצוע

    או עבור חיסכון שיכול להגיע לסכומים אמוד משמעותיים בעתיד המקצועי הקרוב.

    הסיבה השנייה: 

    לא מומלץ לבצע ניסיונות על אתרים של לקוחות בהם או שמאחוריהם עומדים עסקים של ממש שפגיעה בהם יכולה להיות הרסנית ואפילו במקרים מסוימים להביא לתביעות של בעלי העסקים כנגד המקדם שאולי לא היה מקצועי או התרשל גם אם זה בתמימות\תום לב.

    טוב שם טוב משמן טוב!

    סיבה נוספת ואחרונה היא שטוב כדי תנועה לומדים עוד ועוד על גוגל ואם לא מפסידים כסף אז אפשר לקרוא לזה ממש רווח ורק צריך להתנסות בפועל.

    ככל שמקדמים יותר זמן ויותר אתרים כך לומדים מה גוגל אוהבת או לא אוהבת ומתי היא מפרגנת ולא מפסיקה לפנק לפנק לפנק.

    מאמר זה מיועד לכל אחד שמעוניין ללמוד את המקצוע המרתק של קידום אתרים בגוגל ואחרי שיידע יתרשם יתמקצע ויבין מהו באמת קידום ומה צריך לעשות כדי שגוגל תקפיץ את המיקומים של האתר למעלה אז ורק אז יכול לעשות כסף לא רע בכלל ומעבר לפרנסה רגילה סטנדרטית של השכר הממוצע במשק.

    איך משיגים לקוחות אם רק מתחילים בתחום?

    בשביל למכור צריך שיהיה מה למכור ואין כמו הוכחה של הצלחה באתר שלומדים לקדם לבד ואם מצליחים זו ההתחלה של ההמלצה הטובה ביותר שיכולה להיות למתחילים.

    פשוט קופצים למים וחושבים על המטרה כי אין מתנות חינם!

    דניאל אוסי המלצה
    דניאל אוסי המלצה

    מילון מונחים קצר ותמציתי מהו קידום אתרים:

    מה זה קידום בגוגל אורגני וממומן ומה ההבדל הגדול בינהם? 

    (בקצרה ישר ולעניין)

    איך גוגל קובעת מהו אתר טוב?

    אתרים שגוגל אוהבת היא ממקמת גבוה במנועי החיפוש במיוחד באורגני ואתר שחושב על הגולשים שלו והתוכן באתר לא מתייחס לעיצוב או שפע אלא מה בדיוק הגולשים מחפשים ואם לא בדיוק אז גם בערך זה טוב.

    מה זה אורגני?

    בתוצאות החיפוש שגוגל מציגה ולא בממומן ניתן למצוא אתרים שלדעתם של מעצבים גרפיים או לאנשים שאוהבים אסתטיקה כזו או אחרת ניתן לומר שהם לא ממש היפים ביותר או בכלל יפים.

    גוגל מדרגת אתרים לפי התנהגות הגולשים בהם אבל פה יש בעיה, אם מדובר באתר חדש אז אין גולשים ואם אין איך גוגל יודעת מה טוב יותר?

    התשובה היא דרך כלים כמו גוגל אנליטיקס ומנהל האתרים של גוגל, אלו כלים שגוגל פיתחה ומעניקה אותם לבעלי אתרים בחינם לגמרי.

    דרך אנליטיקס ניתן לראות סטטיסטיקה של כמה גולשים נכנסו ומתי ואפילו לא רק מאיפה הגולשים אלא גם איזה מכשירי סלולר בבעלות הגולשים.

    מנהל האתר google search console בודק את האתר בעיני גוגל עצמה ובודקת מבחינה טכנית האם יש בעיה לגולשים לראות או לגלוש באתר למשל אם המהירות טעינה של האתר איטית מידי או שלא ניתן לראות במובייל\מכשירים סלולריים את האתר תקין אז הקונסול יתריע ויזהיר ויצעק את זה, הקונסול גם נותן את ההערות והדרכה איך לשפר את הנתונים באתר.

    מה זה ממומן?

    לגוגל יש תוצאות שעליהם משלמים וליד התוצאה מופיעה המילה “מודעה\ממומן” וכך ניתן לדעת בנוסף גם מיהם המתחרים, התוצאות בממומן עולות כסף לפי כמות הלחיצות או על כל לחיצה או על הופעות שזה אומר כמה פעמים המודעה מופיעה לגולשים ואפילו אין צורך באתר שלם אלא רק בדף או כמה דפי נחיתה וקל מאוד וזול מאוד כיום עם אנשי מקצוע או לבד לייצר דפים כאלו.

    מה יותר טוב (לבעל האתר או העסק שרוצה להתקדם בגוגל) ?

    טוב יותר למי שמתאים להביא גולשים או לנסות היום ועכשיו אבל זה עולה כסף לפי קליקים או הופעות כאמור בממומן, האורגני לוקח זמן ותלוי בתחרות שיש בנישה שאותה מנסים לקדם, החיסרון הוא שזה לוקח זמן אבל משתלם בגדול ממש כמו נכס שמניב רווח לאורך זמן.

    קידום ממומן עולה לבעל האתר בין 10-20% מהתקציב של המודעות ואורגני יחסית הרבה יותר יקר אבל נשאר לתמיד ולא מוגבל, עם זאת מקדמי אתרים טובים עולים לא מעט אבל לא צריך אותם לעד וניתן ללמוד לקדם בזמן הזה באינטרנט גוגל או יוטיוב ובחינם וגם בתשלום.

    • איך משיגים לקוחות?
    • איך לומדים לבד?
    • שאלת השאלות כמה זה עולה?

    ללמוד לבד זה קל בשיטות הבאות:

    קונים דומיין ואחסון לאתר ומתחילים ממש להבין מה הגולשים היו מעוניינים לראות כשיגיעו לאתר.

    אם זה קשה מידי ואין זמן או רוצים לחסוך זמן תמיד אפשר לקחת כמה שיעורים פרטיים אחד על אחד ולומדים יחסית מאוד מהר מלמידה עצמית ניסוי וטעייה.

    כמה זה עולה ללמוד ולקדם לבד?

    חינם ברוב המקרים כשמחליטים שזה הדבר הכי טוב להתעסק בו והתחום רק מתפתח ומשתפר.

    קונים דומיין כ70 ש”ח לשנה, קונים אחסון אתרים כ30 ש”ח לחודש בלי התחייבות.

    לומדים לעבוד על האתר עם יוטיוב פייסבוק ואפשר גם לשאול אותי בקבוצת הפייסבוק וכל הזמן קוראים עוד ועוד ומנסים לבד לפני שמחליטים לקחת איש מקצוע.

    נ.ב

    או שמשלמים ומשלמים ומשלמים לעוד ועוד ועוד…

    עד כמה אתם באמת מבינים בקידום אורגני?

    עד כמה אתה מבין בקידום אורגני?

      על מה כדאי להקפיד כשבוחרים מומחה?

      גורמים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת מומחה לקידום בגוגל

      ניסיון מוכח  של המקדם:

      חפש מישהו שיש לו ניסיון בענף ויש לו רקורד מוכח של הצלחה.

      מוניטין דרך ממליצים שניתן לדבר איתם:

      בדוק ביקורות והמלצות מקוונות כדי לראות מה יש לאחרים לומר על עבודתם.

      תקשורת שתהיה קלה לעבודה שוטפת:

      חפש מישהו שמתקשר בצורה ברורה וקל לעבוד איתו.

      מתודולוגיה של קידום:

      ודא שהמומחה משתמש באסטרטגיות קידום אתיות ובני קיימא, מומלץ להימנע מאלה המשתמשים בטכניקות כובע שחור.

      תזכורת: קישורים קנייה מכירה והחלפה אסורים ע”פ גוגל ועלולים לגרום לעונש.

      שקיפות זה דבר בעייתי קצת:

      בחר מישהו שקוף לגבי הטקטיקה שלו ומספק דוחות התקדמות קבועים.

      *דוחות לא באמת נותנים משהו ללקוח ומה שחשוב תכלס זה המיקומים, אם המיקומים טובים והאתר נמצא במקום ראשון או שני זה מה שחשוב.

      התאמה אישית לסוג העסק:

      חפש מומחה שיכול להתאים את השירותים כדי לענות על הצרכים והיעדים הספציפיים.

      ממוקד תוצאות:

      בחר מישהו שמתחייב על שיפור תוצאות וממוקד במתן החזר ROI חיובי.

      מומלץ להימנע ממי שמתחייב לתוצאות בזמן מסוים (לא אמין)

      על ידי הכוח של קידום אתרים, פרסום PPC, שיווק במדיה חברתית, שיווק באמצעות תוכן ושיווק בדואר אלקטרוני זה רק עניין של זמן לנצח את כל המתחרים במיקומים בגוגל אורגני.

      חיפוש בגוגל – איך עובד?

      גוגל מציגה וסורקת ומגלה דפים , איך?

      לפני הכל חשוב לזכור את הדברים הבאים :

      מאיפה גוגל מקבלת או אוספת מידע?

      ברור שמדפי אינטרנט , התוכן שעולה ע”י הגולשים למשל בשירותי גוגל השונים לדוג’ גוגל עסקים או מפות וכן הלאה .

      ספרים כתובים נסרקים גם כן, מקורות מידע כגון וויקיפדיה הן מקור מצוין לגוגל לסריקה וקיימים עוד מלא.

      3 צעדים בסיסיים להפקת תוצאות  – סריקה , אינדקס , הצגה ודירוג

      סריקה – 

      האם קיימים דפים? איזה דפים? כל שנייה דקה שעה ויום גוגל סורקת עבור תוכן חדש.

      מה שכבר התגלה בין אם ע”י ביוזמת גוגל או ביוזמת בעלי האתרים לא תמיד ממשיך לשלבים הבאים  , גוגל מחליטה מה ממשיך .

      איך פועלים האלגוריתמים של גוגל ?

      Google לא מקבלת תשלום עבור סריקת אתר בתדירות גבוהה יותר או לדירוגו במיקום גבוה.
      אם מישהו יגיד לכם אחרת, הוא טועה.

       איך ניתן לעזור לגוגל ?

      לשלוח מפת אתר אחת לתקופה לאחר שינויים באתר של דפים חדשים או ע”י inspect url שנמצא בsearch console .

      מדביקים קישור לתוכן החדש בתוך השורה של הבדיקה וגוגל תבצע בזמן שיהיה לה נוח סריקה.

      רצוי לבצע זאת ומומלץ רק על תוכן חדש, תוכן הכוונה היא לטקסט\מאמרים. 

      הוספה לאינדקס – החלטה של גוגל להצגת התוכן ומיקומו ביחס למתחרים

      שלב זה הינו שלב חשוב מאוד , גוגל מחליטה או יותר נכון קובעת מה שווה הדף ואם הוא בכלל שווה להצגה, תהליך ההחלטה של גוגל נקרא – הוספה לאינדקס.

      לאחר שגוגל ביקרה וניתחה והשוותה בין התוכן באתר לעומת אתרים אחרים היא ממקמת את התוכן ביחס לאתרים אחרים שמציגים את אותם הנושאים.

      בכל נושא יותר נכון ברוב הנושאים קיימים המון המון אתרים שמציעים את אותו הנושא.

      החוכמה היא לדעת לספק תוכן טוב יותר לגולשים.

      כללים להצגת תוכן טוב יותר מהמתחרים.

      כותרות בעלות משמעות מקסימלית.

      הנושא של כל כותרת חייב להיות סוג של מקדים (פרומו) לתוכן עצמו או יותר נכון לפסקה מיד אחרי אותה כותרת.

      תמונות ואלמנטים שונים להמחשה ויזואלית של  הנושא תמיד יעזרו לעורר סקרנות ועניין ורלוונטיות.

      הצגת התוכן ודירוגו בצורה הטובה ביותר – המומלצת .

      כשגולש מחפש משהו גוגל מחפשת את התשובה הכי הכי הכי רלוונטית לגולש, היא בודקת בפחות משנייה את כל האתרים המציעים בדיוק את אותה התשובה רק בואריאציות שונות ועם פרמטרים טכניים שונים ומצליחה למצוא את התשובה הכי הכי טובה לגולש, ככה גוגל מחליטה!!!

      בקידום אורגני גוגל לא מתחשבת בכסף של פרסום או בכמות הגולשים שמגיעים לאותו תוכן אלא רק בפרמטר אחד שנקרא רלוונטיות לגולש!!!

      טיפים נוספים לשיפור

      טעינה מהירה של התוכן.

      עדכון משתנה בזמנים של התוכן לטרנדים ורלוונטיות (גם תוכן קיים) .

      דירוג לפי תוכנית או אסטרטגיה

      טרגטינג – מיהו קהל היעד 

      איסוף וניתוח מידע קיים – data driven creative

      מה אני (גוגל ) יודעת על הגולש .

      ניתוח לפי מיקום פיסי ע”פ רוב.

      שעות של עניין (ע”פ רוב הגולשים) 

      זמן לאחר איסוף נתונים ע”פ רוב הגולשים הדומים.

      היסטוריה של המידע וניבוי .

      הרשימה ארוכה…

      בגדול : גוגל לוקחת את כל מה שידוע על הנישה והגולשים ומנתחת לפי מודלים לחיזוי של המרה.

      (קצת קשה לפרט ולהסביר בצורה קלה יותר – לא למתחילים) .

      מהו מזהה ייחודי בגוגל?

      מזהה ייחודי בגוגל הוא פיסת מידע המשמשת להבדיל בין משתמש אחד למשנהו. 

      Google משתמשת במספר סוגים שונים של מזהים ייחודיים כדי לעקוב אחר התנהגות המשתמש ולהתאים אישית את השירותים. 

      דוגמאות למזהים ייחודיים שבהם משתמש Google כוללות:

      מזהה חשבון Google: 

      אם יש לך חשבון Google ואתה מחובר, Google יכולה לעקוב אחר הפעילות בכל השירותים באמצעות מזהה חשבון Google. 

      מזהה זה ייחודי לחשבון ומשמש להתאמה אישית של החוויה ולשיפור השירותים של Google.

      מזהה פרסום: 

      מזהה פרסום הוא מזהה ייחודי המשמש להצגת מודעות מותאמות אישית למשתמשים. 

      גוגל מקצה מזהה פרסומי לכל מכשיר שניגש לשירותיו, ולאחר מכן ניתן להשתמש בו כדי לעקוב אחר התנהגות המשתמשים באפליקציות ובאתרים שונים.

      מזהה קובץ Cookie: 

      קובץ Cookie הוא קובץ טקסט קטן המאוחסן במכשיר כאשר אתה מבקר באתר אינטרנט. 

      ניתן להשתמש בקובצי Cookie כדי לזהות משתמשים בודדים ולעקוב אחר התנהגותם באתרים.

      כתובת IP: 

      כתובת IP היא מזהה ייחודי שמוקצה למכשיר על ידי ספק שירותי האינטרנט. 

      Google יכולה להשתמש בכתובת ה-IP כדי לעקוב אחר המיקום ולקשר את הפעילות בין מכשירים שונים.

      מזהה לקוח של Google Analytics: 

      אם אתה מבקר באתר שמשתמש ב-Google Analytics, Google מקצה מזהה לקוח ייחודי לדפדפן. 

      המזהה הזה משמש למעקב אחר ההתנהגות על פני הפעלות ומכשירים שונים וכדי לספק לבעלי אתרים נתוני ניתוח.

      Google משתמשת במזהים הייחודיים כדי לספק שירותים מותאמים אישית וכדי לעקוב אחר התנהגות המשתמשים בשירותים ובפלטפורמות השונות. 

      כמה זמן צריך לקחת קידום אתר?
      כדאי להשקיע בפרופיל העסק שיהיה הכי מעודכן וכמה שיותר מפורט ומעניין
      כמה שיותר תגובות וביקורות בדף העסקי יכולות לעזור לשיפור התוצאות
      חשוב שהמידע על העסק יהיה הכי מעודכן ומדוייק עד כמה שאפשר
      שימוש במילים שלקוחות פוטנציאליים משתמשים יעזור מאוד לשיפור המיקומים של העסק
      התוצאות של גוגל מפות משתפרות ככל שיש יותר גולשים מעורבים
      כדאי וחשוב מאוד להשקיע בתמונות יפות ופשוטות של העסק ומה שהוא מציע
      תוכן איכותי זה תוכן ייחודי שעוזר לגולשים אז כדאי להקפיד ולהשקיע
      .
      תוייג