חיפוש

אתר זה מקודם בגוגל בלי קישורים

תוכן למקדמי אתרים

בלי קישורים אפשר לקדם אתרים בגוגל?

כבעל אתר או מומחה לקידום אתרים, בטוח שמעת את הביטוי קישורים קישורים וצריך קישורים ואי אפשר לקדם בלי קישורים ממקדמי אתרים שונים ומדובר על קניית קישורים נכנסים כדי לקדם ולשפר את דירוג האתר שלך במנועי החיפוש. 

קישורים נכנסים, הידועים גם כקישורים נכנסים או בקלינקים,  מדובר בקישורים מאתרים אחרים לאתר האינטרנט שלך. 

הגורם הכי חשוב באלגוריתם של גוגל לקביעת דירוג מנועי החיפוש. 

עם זאת, רכישת קישורים נכנסים היא נוהג שנוי במחלוקת שיכול להיות בעל השפעות חיוביות ושליליות על אסטרטגיית ה-SEO שלך. 

האתר https://www.googlw.co.il של מייקל לא משתמש בקישורים בכלל וממוקם לא רע בכלל בתחום הקידום האורגני בגוגל.

במאמר זה, נדון ביתרונות ובחסרונות של רכישת קישורים נכנסים, כמו גם במחירים שאתה יכול לצפות לשלם.

קידום בלי קישורים בגוגל?
קידום בלי קישורים בגוגל?
PBN רשת אתרים לדוגמה
PBN רשת אתרים לדוגמה

קישורים נכנסים, הידועים גם כקישורים נכנסים או קישורים נכנסים, הם קישורים מאתרים אחרים שמובילים לאתר שלך.

מהווים גורם חשוב בקביעת דירוג האתר שלך במנועי החיפוש.

קישורים נכנסים חשובים לקידום אתרים מכיוון שמנועי החיפוש רואים בהם אות לסמכות ואמינות האתר שלך.

ככל שיש יותר קישורים נכנסים באיכות גבוהה לאתר שלך, כך גדל הסיכוי שהוא ידורג גבוה יותר בדפי התוצאות של מנועי החיפוש (SERP).

חוקי לקנות קישורים נכנסים אבל לא מומלץ לפי גוגל שעלולה להעניש אתרים בכל פעם שיש לה עדכון אלגוריתם, אבל זה בניגוד להנחיות של גוגל למנהלי אתרים.

גוגל רואה ברכישת קישורים נכנסים הפרה של המדיניות שלה ועלולה להעניש אתרים העוסקים בנוהג זה.

לא כל הקישורים הנכנסים שווים בערכם. קישורים נכנסים באיכות גבוהה מאתרים סמכותיים הם בעלי ערך רב יותר מקישורים נכנסים באיכות נמוכה מאתרים פחות סמכותיים.

העלות של רכישת קישורים נכנסים יכולה להשתנות מאוד בהתאם לאיכות הקישורים.

מחירים לדוגמה של קישורים במאמר השלם בעמוד זה.

הסיכון הגדול ביותר בקניית קישורים נכנסים הוא האפשרות לקבל עונש על ידי גוגל, מה שעלול לגרום לירידה משמעותית בדירוג מנועי החיפוש ובתנועה אורגנית.

כדי להבטיח שהקישורים הנכנסים שאתה קונה הם באיכות גבוהה, התמקד ברכישת קישורים מאתרים מוסמכים הרלוונטיים לנישה של האתר שלך. בנוסף, חשוב להימנע מקניית קישורים בכמות גדולה ובמקום זאת להתמקד בבניית פרופיל קישורים נכנסים במראה טבעי לאורך זמן.

לא, חשוב להיות זהיר בעת רכישת קישורים נכנסים עבור סוגים מסוימים של אתרים, כגון אלה בנישות רגישות כמו הימורים, תוכן למבוגרים ותרופות. במקרים מסוימים, רכישת קישורים נכנסים לאתרים מסוג זה יכולה להיחשב בלתי חוקית או לא אתית.

יש הרבה אלטרנטיבות לקניית קישורים נכנסים. חלק מהחלופות הללו כוללות יצירת תוכן באיכות גבוהה, עיסוק בבלוגים אורחים והשתתפות בקהילות מקוונות הקשורות לנישה של האתר שלך.

כן, ניתן להשתמש בקישורים נכנסים כדי לשפר קידום אתרים מקומי על ידי רכישת קישורים מספריות מקומיות, אתרי חדשות מקומיות ועסקים מקומיים אחרים באזור שלך.

הזמן שלוקח לראות את התוצאות של מסע פרסום עם קישורים נכנסים יכול להשתנות בהתאם למספר גורמים, כולל איכות הקישורים, סמכות האתרים המקשרים ותחרותיות של מילות המפתח שאליהן אתה ממקד. באופן כללי, זה יכול לקחת בין כמה שבועות למספר חודשים כדי לראות שיפורים ניכרים בדירוג מנועי החיפוש.

איש מקצוע יעזור לך עם קניית הקישורים.

מומחה SEO מקצועי יכול לעזור לך לזהות הזדמנויות לבניית קישורים באיכות גבוהה, ליצור תוכן באיכות גבוהה ולהימנע מקנסות מגוגל.

כדאי לעשות את המחקר ולבחור איש מקצוע קידום אתרים בעל מוניטין ומנוסה.

מה אומרת גוגל בהנחיות שלה לגבי מה אסור לעשות בשביל לקדם אתר למקדמי אתרים?

מדיניות ההנחיות של גוגל לגבי קישורים נכנסים קובעת שאתרים לא צריכים להשתתף בבניית קישורים או קניית קישורים שעוברים רק לצורך דירוג הדף במקום טוב יותר. 

גוגל מצהירה שסוגי הקישורים הבאים נחשבים לבניית קישורים שלילית והם מנוגדים להנחיות שלה:

  • קנייה או מכירה של קישורים שעוברים דירוג דף
  • החלפת כסף או סחורה עבור קישורים
  • חילופי קישורים מוגזמים או דפי שותפים אך ורק למטרת ההחלפה וקידום
  • שיווק מאמרים בקנה מידה גדול או מסעות פרסום לאורחים עם קישורי טקסט עוגנים עשירים במילות מפתח KEYWORD STUFFING.
  • שימוש בתוכנות או שירותים אוטומטיים למשל בוטים לקידום אתרים דרך יצירת קישורים לאתר.

גוגל מחשיבה סוגי קישורים אלה כמניפולטיביים ונועדו להגביר באופן מלאכותי את דירוג האתר במנועי החיפוש. 

אתרים העוסקים בבניית קישורים מהסוג הזה עלולים להיענש על ידי גוגל.

היתרונות של קניית קישורים נכנסים

היתרון העיקרי של קנייה של קישורים נכנסים הוא שזה יכול לעזור לך לבנות במהירות מספר רב של קישורים באיכות גבוהה לאתר שלך.

קישורים יכולים לשפר את הדירוג של גוגל כמנוע החיפוש שמציג את האתר ולהגדיל את התנועה האורגנית שלך.

בנוסף, קניית קישורים נכנסים יכולה לחסוך לך זמן ומאמץ, מכיוון שלא תצטרך להשקיע כל כך הרבה זמן בבניית קישורים ידנית.

חסרונות של קניית קישורים נכנסים

החיסרון הגדול ביותר של רכישת קישורים נכנסים הוא הסיכון לקבל עונש על ידי גוגל. 

גוגל רואה בקניית קישורים הפרה של ההנחיות שלה למנהלי אתרים ועלולה להעניש אתרים העוסקים בנוהג זה. 

קניית קישורים עלולה לגרום לירידה משמעותית ואפילו קריטית בדירוג מנועי החיפוש ובתנועה אורגנית. 

בנוסף, רכישת קישורים נכנסים יכולה להיות יקרה, ואין ערובה שהקישורים שתרכוש יהיו איכותיים או רלוונטיים לנישה של האתר שלך.

גוגל מענישה על קישורים קנויים!!

האתר שלי נענש בגוגל, מה עושים עכשיו?

עונש של Google מתייחס לפעולת ענישה שגוגל נקטה נגד אתר אינטרנט בגין הפרת הנחיות מנהל האתרים שלו. 

המטרה של הנחיות אלו היא להבטיח שאתרי אינטרנט עומדים בתקני האיכות של גוגל, ומספקים למשתמשים תוכן איכותי, רלוונטי ואמין.

ישנם שני סוגים של עונשים של Google:

עונש ידני: 

זהו עונש שהוחל על ידי עובד Google לאחר בדיקה ידנית של אתר אינטרנט. עונשים ידניים הם לרוב תוצאה של הפרות משמעותיות, כגון עיסוק בטכניקות SEO של כובע שחור או בניית קישורים ספאמי.

עונש אלגוריתמי: 

סוג זה של עונש מופעל אוטומטית על ידי האלגוריתמים של גוגל, כגון עדכוני הפינגווין או הפנדה. 

עדכונים אלו נועדו לזהות ולהעניש אתרים המשתמשים בטקטיקות ספאם או בעלי תוכן באיכות נמוכה.

עונשים עלולים לגרום לירידה בדירוג במנועי החיפוש, אובדן תנועה ואפילו הסרה של אתר מהאינדקס של גוגל.

לקישורים לקידום יש מחירון?

העלות של רכישת קישורים נכנסים יכולה להשתנות מאוד בהתאם לאיכות הקישורים, הנישה של האתר והסמכות של האתר המקשר. 

קישורים באיכות גבוהה מאתרים סמכותיים יעלו יותר מקישורים פח באיכות נמוכה מאתרים פחות סמכותיים. 

המחיר הממוצע עבור קישור נכנס בודד יכול לנוע בין 20ש”ח ל-500ש”ח ואפילו הרבה יותר.

איכות הקישורים ולא הכמות חשובה.

כדאי לציין שאיכות הקישורים שאתם רוכשים חשובה יותר מהכמות.

קניית מספר רב של קישורים באיכות נמוכה עלולה למעשה לפגוע בדירוג של האתר שלך במנועי החיפוש, לכן חשוב להתמקד באיכות על פני כמות בעת רכישת קישורים נכנסים.

איך מודדים איכות של קישורים?

רלוונטיות: קישורים נכנסים מאתרים שרלוונטיים לתוכן ולתעשייה שלך נחשבים לאיכותיים יותר. לדוגמה, אם יש לך אתר אינטרנט על גינון, קישור נכנס מאתר על כלי גינון יהיה בעל ערך רב יותר מאשר קישור נכנס מאתר על אופנה.

סמכות:

קישורים נכנסים מאתרים בעלי סמכות גבוהה נחשבים ליותר ערך.

גוגל משתמשת במדד הנקרא Domain Authority (DA) כדי למדוד את הסמכות של אתר אינטרנט.

קישורים נכנסים מאתרים עם ציוני DA גבוהים יותר הם בעלי ערך רב יותר.

טקסט עוגן:

הטקסט המשמש ליצירת קישור נכנס (המכונה טקסט עוגן) צריך להיות רלוונטי לתוכן המקושר. שימוש במילות מפתח בהתאמה מדויקת בטקסט העוגן יכול גם לעזור לשפר את האיכות של קישור נכנס, אך שימוש יתר בהן עלול להיראות כספאמי.

גיוון:

קבוצה מגוונת של קישורים נכנסים מתחומים שונים, כתובות IP ומיקומים גיאוגרפיים יכולים לשפר את האיכות של פרופיל קישורים נכנסים שלך.

מיקום קישור:

מיקום קישור נכנס בדף יכול גם להשפיע על ערכו. קישורים נכנסים המוצבים בגוף התוכן של דף נחשבים בדרך כלל יקרים יותר מאלו שבכותרת התחתונה, בסרגל הצד או בקטע ההערות.

כמה עולה קישורים לקידום האתר שלי?

חשוב להתמקד בקישורים איכותיים באיכות הכי גבוהה הרלוונטיים לנישה של האתר שלך, וכדאי להיות מוכן לשלם מחיר לא זול עבור קישורים כאלו.

מומלץ לבנות את אסטרטגיית הקישורים שלך עם שיטות SEO אחרות, למשל יצירת תוכן באיכות גבוהה ואופטימיזציה של האתר שלך לפרמטרים האחרים בדף.

קישור טבעי ונכון ללא סיכונים

כשמו כן הוא  , קישור הוא המלצה \ מעין חוות דעת על אתר או שירות כלשהו .

נניח ויש לי אתר שמדבר על חומוס!

ובאחד הסיפורים על החומוס אני מזכיר שאכלתי אותו במסעדה מדהימה (אבל באמת אכלתי שם) שנמצאת בתוך מערה והיא מנוהלת ע”י משה שנולד כבן ל12 אחים.

אם באמת אכלתי שם ובאמת באמת נהניתי ובאמת למשה (פרטים אמיתיים) יש 11 אחים אז הקישור אצלי באתר כהמלצה לגולשים ללכת גם להכיר את משה ולאכול אצלו חומוס במערה , זה אומר קישור אמיתי!!!

חשוב

אני לא נוהג בדרך כלל או בכלל לתת המלצות או קישורים אז אם עשיתי וזה לא דבר שבשגרה שאני “ממליץ” או מוציא קישורים אז הקישור הוא טוב , איכותי  , לא מסוכן ומקדם אורגנית את האתר.

טיפ זה יעבוד אם אתם לא ממש מעלים תכנים לאתר והוא ממוקם אבל לא ממש מתקדם.

נסו להוריד 30% מהקישורים המפנים אליכם לאתר כיום, נסו לבחור את הכי גרועים ולאחר חודש בדקו האם השתפרתם בתוצאות האורגניות.

 

מהו קישור או לינק?

הערה: מקדם אתרים שלא ממש מבין קידום לא יוכל לקדם כלום בלי קישורים.

שורה קטנה או פקודה לעבור מדף לדף אינטרנט לרוב על ידי לחיצה של הגולש על כפתור או על טקסט, הפקודה נקראת בHtml גם href , בתיאוריה ובמקור מטרת הקישורים היא ניווט נוח לגולשים מדף לדף במידה והם רוצים לקרוא עוד על משהו שלא נמצא בדף שהגיעו אליו.

קישורים לפעמים נקראים גם היפר טקסט או היפר קישור.

קישור לאתר Ftp הוא קישור שמוביל גולשים להורדה של קבצים מהאינטרנט.

קישור לדוא”ל מוביל גולשים לשלוח מייל.

קישור עמוד הוא סוג של קישור לתוך האתר עצמו למשל לתמונה או טבלה באותו אתר רק בדף אחר ממה שלחצו על הקישור.

קישור שבור- אם לחצו על הקישור אבל לא הגיעו הגולשים לשום מקום אחר או לא קרה כלום נקרא לפעמים גם קישור שבור.

מה היתרונות של קישורים?

מעבר מהיר של הגולש בלי שיחפש יותר מידי באתר אל תוכן שאולי מעניין אותו.

מעבר מהיר לתוכן ולא עם צורך שוב לחפש בגוגל ולבזבז זמן.

 

קישור מסוכן ולא טבעי – למה מסוכן?

קישור רע ומסוכן הוא קישור מזוייף!!

קישור מלאכותי הוא קישור רע.

קישור לא טבעי מגיע מאתרים שמוכרים קישורים

קישור רע מגיע מאתרים של מקדמים שגוגל יודעת שהם של מקדמים ואם היום היא לא יודעת אולי מחר או בהמשך היום היא תדע..

יכול להיות שהיא תדע רק בעוד חצי שנה…

אבל היא תדע ..

בתחום קידום האתרים האורגני זה עניין של זמן עד שיבוא מתחרה לאותו מקדם שמוציא קישורים מזוייפים ויעזור לגוגל לדעת.

(כמוני-כותב מאמר זה) 

איך נולד הרעיון : קישורים לקידום.

מהו קישור? סוג של html שמתחיל עם href 

קישור הוא מה שגורם בהפעלה או בלחיצה למעבר למקום אחר למשל דף אחר או אתר אחר או תמונה או סרטון וכך הלאה

סוגי קישורים : 

נכנס = נמצא באתר אחר ומטרתו להביא תנועה ולהעביר כוח או מיץ קישורים.

יוצא = נמצא באתר שמקדמים ומטרתו להעביר מיץ או תנועה לאתר אחר או לתת מידע מהאתר שמקדמים לאתר אחר לטובת הגולשים או לטובת קידום.

קישור פנימי = נמצא בתוך האתר ומצביע על עמוד אחר באתר או מוצר, אפילו כפתור קנה עכשיו אפשר להגדיר כקישור פנימי.

איך משיגים קישורים טובים?

קישורים טבעיים הם קישורים טובים , קישור טבעי הוא לא קישור שרציתם להשיג  , קישור טוב וטבעי הוא המלצה של אתר אחר רלוונטי מאוד לנישה ורצוי ממתחרה בנישה או מאתר ביקורות אמיתי ללא צנזורה ומניפולציות , אותנטי אמיתי (אין כזה) .

קישור טוב וטבעי הוא קישור של בעל אתר כלשהו שחושב שהאתר שלכם יכול לתרום לגולשים שלו.

למה שמתחרה בנישה ירצה לתת לכם קישור?

הוא לא  , אלא אם קיימת בעיה נפשית או קרבת דם .

קישור טוב ואמיתי הוא קישור שלא ניתן להשיג אלא אם אתם באמת יותר טובים בנישה מכל האחרים .

איך משיגים קישורים רעים?

קישורים רעים הם כל קישור שניתן לקנות .

פשוט פונים ל90% ממקדמי האתרים הקיימים היום בשוק והם (90% ממקדמי האתרים ) מתרבים יותר מהר מקצב הילודה באוכלוסיית העולם במדינות העולם השלישי.

אפשר להדביק קישור לאתר בכל מקום אפשרי שנותנים לכם.

אפשר לקנות תוכנות או לשלם לבוני קישורים או לחפש בגוגל “קניית קישורים” או קישורים לקידום ופשוט לקנות בכמה גרושים מיליון קישורים.

קישור רע הוא קישור שקל מאוד להשיג  , עניין של כסף .

מה רוצים רוב הגולשים?

מתי אתרים נפגעים בגלל קישורים רעים ואיך.

  • שינויי אלגוריתם – גוגל משנה פרמטרים לקידום.
  • דיווח – מישהו מדווח על קניית \ מכירת קישורים.
  • בעיות אבטחה שמובילות לפגיעה בקידום האורגני.
  • בעיות טכניות באתר כגון תנועה לא טבעית או מזיקה של גולשים לא רצויים.

האם ניתן לקדם ללא קישורים בכלל ?

התשובה היא כן , גם את ההוכחות ניתן למצוא באתר זה.

איך זה שכל המקדמים וחברות הקידום כן מאמינות בקישורים?

שיאמינו , ההמלצה היא לנסות.

בוחרים חברת קידום או מקדם ואם לא מרוצים מגיעים שוב לכאן וקוראים קצת יותר ולעומק.

אם מקדמי אתרים יפסיקו להאמין שקישורים מקדמים \ עוזרים לקידום כנראה שאני (בעל האתר) יישאר מובטל והכי גרוע כל מקדמי האתרים יעקפו אותי.

מיקומים לדוגמא
מיקומים לדוגמא
קידום אורגני בגוגל ללא קישורים
קידום אורגני בגוגל ללא קישורים