חיפוש

אתר זה מקודם בגוגל בלי קישורים

איך מנצחים את התחרות בגוגל אורגני?

כל מי שרוצה לקדם או להיות מקדם אתרים חייב לתרגל ימים ולילות וברוב המקרים זה לוקח שנים להגיע לביטויים תחרותיים שנמצאים במקום ראשון או שני בגוגל.

אבל כשמגיעים לשם, שווה שווה שווה!!

 
404
איך בודקים אתרים לקידום בגוגל

באיזו רמה ניתן לבדוק את המתחרים בגוגל

גרור לבחירת עומק הבדיקה

עומק בדיקה נבחר: 3

גוגל: גורמי SEO לדירוג

גוגל: גורמי SEO לדירוג

עמוד זה מציג נתונים בנוגע לגורמי SEO בגוגל וההשפעה שלהם על הדירוג בחיפוש.

גורם SEO % (אחוז) השפעה על הדירוג
חקר מילות מפתח 10
גורמי קידום בכל עמוד 15
איכות התוכן הכי חשובה 20
קישורים כי אפשר בלי? 25
מהירות דף 12
התאמה מירבית ונוחות במכשירים ניידים 8
SEO טכני 10
חוויית משתמש (UX) 18
קידום עם גוגל עסקים ומפות 7
עדכוני אלגוריתם 5
מה משתלם יותר אורגני או ממומן?

עד כמה אתם באמת מבינים בקידום אורגני?

עד כמה אתה מבין בקידום אורגני?

    שאלון בדיקת ידע על הרשת האפלה

    darknet הרשת האפלה: מה זה ואיך זה עובד?

    הרשת האפלה היא חלק מהאינטרנט שאינו מתועד ואינו נגיש למנועי החיפוש הרגילים.

    שאלה 1: איזו טכנולוגיה מאפשרת לגשת לרשת האפלה?
    שאלה 2: לאיזו מטרה הרשת האפלה הוקמה במקור?
    כמה זמן צריך לקחת קידום אתר?
    כדאי להשקיע בפרופיל העסק שיהיה הכי מעודכן וכמה שיותר מפורט ומעניין
    כמה שיותר תגובות וביקורות בדף העסקי יכולות לעזור לשיפור התוצאות
    חשוב שהמידע על העסק יהיה הכי מעודכן ומדוייק עד כמה שאפשר
    שימוש במילים שלקוחות פוטנציאליים משתמשים יעזור מאוד לשיפור המיקומים של העסק
    התוצאות של גוגל מפות משתפרות ככל שיש יותר גולשים מעורבים
    כדאי וחשוב מאוד להשקיע בתמונות יפות ופשוטות של העסק ומה שהוא מציע
    תוכן איכותי זה תוכן ייחודי שעוזר לגולשים אז כדאי להקפיד ולהשקיע
    .
    איך לבדוק תחרות בתחום שרוצים לקדם בגוגל?

    רגע.. טוען את השאלות...

    קידום אתרים, או אופטימיזציה למנועי חיפוש, הוא התרגול של שיפור הדירוג של אתר אינטרנט במנועי חיפוש כמו גוגל. 

    המטרה של קידום אתרים היא להגדיל את כמות ואיכות התנועה לאתר על ידי שיפור הנראות של האתר בדפי תוצאות מנועי החיפוש (SERP).

    אופטימיזציה בדף: 

    הכוונה לתהליך של אופטימיזציה של דפי אינטרנט בודדים על מנת לדרג גבוה יותר ולהרוויח יותר תנועה רלוונטית במנועי החיפוש.

    אופטימיזציה מחוץ לדף: 

    הכוונה לתהליך של שיפור הנראות של אתר אינטרנט באמצעות שימוש באותות חיצוניים, כגון קישורים נכנסים מאתרים אחרים.

    מחקר מילות מפתח: 

    איתור ושימוש במילות המפתח הרלוונטיות והפופולריות ביותר הקשורות לתוכן האתר על מנת לדרג גבוה יותר בתוצאות מנועי החיפוש.

    יצירת תוכן: 

    יצירת תוכן איכותי ורלוונטי יכול לעזור לאתר לדרג גבוה יותר בתוצאות החיפוש ולמשוך יותר תנועה אורגנית.

    קידום אתרים טכני: 

    זה כרוך באופטימיזציה של האלמנטים הטכניים של אתר אינטרנט, כמו הקוד והמבנה, כדי להפוך אותו לנגיש יותר וקל יותר עבור מנועי החיפוש לסרוק ולאנדקס.

    על ידי יישום שיטות אלו, אתר אינטרנט ישפר את הדירוג  במנועי החיפוש ולמשוך יותר תנועה אורגנית. 

    קידום מוביל לנראות מוגברת ופוטנציאל לרווחים גבוהים עבור בעל האתר.

     

    מה זה אירועים בגוגל אנליטיקס

    אירוע שמפעיל מעקב רק אם הגולש

    לא היה באתר לפני הביקור הראשון

    המטרה היא אפיון הגולש דרך המזהים. 

    אירוע שגולש מתחיל להבין שהגיע לאתר

    ורואה את תחילת האתר בצורה תקינה טכנית

    גולש לוחץ על קישור בגוגל

    או במקום אחר ומיד כשמגיע לאתר

    האירוע הנ"ל מתחיל לעקוב אחר

    התנהגות וגם להפעיל אירועים אחרים

    למשל המתנה לפעולות כמו גלילה.

    אירוע שמתחיל לעקוב אחר

    התנהגות גולשים בהשוואה

    להתנהגות באתרים אחרים

    מעקב אחר התחלת

    מילוי טופס או פעולות דומות באיפיון

    התחלת מעקב וניטור על התחלת צפייה בסרטון

    מה עושה הגולש בזמן שהחל למלא

    או נמצא על טופס יצירת הקשר או טופס אחר

    התנהגות הגולש בזמן שהסרטון מופעל 

    התנהגות בסרטון ומחוץ לסרטון

    כל מעקב אחר לחיצות

    על משהו בכל האתר

    תוכנות עזר של כרום לקידום עם AI

     

    1. ChatSonic
    2. TweetGPT
    3. Prometheus
    4. YouTube Summary with ChatGPT
    5. Summarize
    6. ReaderGPT
    7. Merlin
    8. ShareGPT
    9. Fancy GPT
    10. ChatGPT Prompt Genius
    11. ChatGPT for Google
    12. ChatGPT Writer
    13. WebChatGPT
    14. Engage AI
    15. Talk-to-ChatGPT

    ישנן דרכים רבות לשפר את הדירוג בתוצאות החיפוש של גוגל. 

    הנה כמה טיפים:

    ודא שהאתר מעוצב היטב וקל לשימוש. גוגל מעריכה אתרים ידידותיים למשתמש וקלים לניווט.

    השתמש במילות מפתח בתוכן, בכותרות ובכותרות של האתר. 

    צריך לעזור לגוגל להבין במה עוסק האתר ומגדיל את הסיכוי שהוא יופיע בתוצאות החיפוש של מילות מפתח אלו.

    השתמש בתגיות alt כדי לתאר תמונות באתר. 

    צריך ללמד ולהסביר לגוגל להבין את תוכן התמונות ויכול לשפר את דירוג האתר בתוצאות חיפוש התמונות.

    צור תוכן איכותי ומקורי המספק ערך למבקרים באתר. 

    גוגל מעריכה אתרים המציעים מידע ייחודי ושימושי.

    כדאי לקבל קישורים נכנסים באיכות גבוהה מאתרים מוכרים אחרים. 

    קישורים נכנסים הם קישורים מאתרים אחרים שמפנים לאתר. 

    גוגל רואה בקישורים האלה הצבעות אמון באתר האינטרנט, והם יכולים לעזור לשפר את הדירוג.

    ודא (אם צריך בכוח) לגרום לאתר להיות מותאם לנייד \ לסלולר ולהיטען במהירות. 

    גוגל מעדיפה אתרים מותאמים למכשירים ניידים ובעלי זמני טעינה מהירים.

    השתמש ב-Search Console של Google כדי לנטר ולשפר את ביצועי האתר בתוצאות החיפוש.

    על ידי ביצוע טיפים אלה ועבודה מתמדת לשיפור האתר, תוכל להגדיל את הדירוג בתוצאות החיפוש.

    לידים לעסקים
    מיקומים לדוגמא
    מיקומים לדוגמא

    מי צריך קידום SEO?

    כמה דוגמאות לעסקים וארגונים שעשויים להפיק תועלת משירותי קידום אתרים:

    אתרי מסחר אלקטרוני: 

    קידום אתרים יכול לעזור לאתרי מסחר אלקטרוני לשפר את הנראות בתוצאות החיפוש ולמשוך תנועה מוסמכת יותר לאתר, מה שיכול להוביל ליותר מכירות והכנסות.

    עסקים מבוססי שירות: 

    עסקים מבוססי שירות מקומיים, כגון משרדי עורכי דין, רופאי שיניים וחברות שיפוץ בית, יכולים להשתמש בקידום לשיפור הנוכחות בתוצאות החיפוש המקומיות ולמשוך לקוחות נוספים.

    בלוגים ואתרים מבוססי תוכן: 

    קידום אתרים יכול לעזור לאתרים ובלוגים מבוססי תוכן לשפר את הנראות בתוצאות החיפוש ולמשוך יותר תנועה לאתר, מה שיכול להוביל ליותר הכנסות באמצעות פרסום או חסויות.

    ארגונים ללא מטרות רווח: 

    קידום אתרים יכול לעזור לעמותות לשפר את הנראות בתוצאות החיפוש ולמשוך יותר תנועה לאתר, מה שעוזר להגדיל את התרומות והתמיכה למטרה.

    באופן כללי, כל עסק או ארגון שרוצה לשפר נוכחות באינטרנט ולמשוך יותר תנועה לאתר יכול ליהנות מקידום.

    כמה קישורים יש לאתר שמוביל בתוצאה הראשונה בגוגל שרואים בתמונה?
    כמה קישורים יש לאתר שמוביל בתוצאה הראשונה בגוגל שרואים בתמונה?

    איכות התוכן:  מאוד מאוד חשוב

    התוכן באתר  צריך להיות איכותי, אינפורמטיבי ורלוונטי לקהל היעד. 

    האלגוריתמים של גוגל נועדו לדרג אתרים עם תוכן שימושי ומרתק גבוה יותר בתוצאות החיפוש.

    שימוש במילות מפתח: 

    שימוש במילות מפתח רלוונטיות בתוכן וב-meta tags של האתר יכול לעזור לגוגל להבין במה עוסק האתר ולדרג אותו בהתאם.

    עם זאת, סתימת מילות מפתח (שימוש ביותר מדי מילות מפתח בצורה שאינה טבעית או רלוונטית) יכולה למעשה לפגוע בדירוג.

    סמכות תחום: 

    סמכות תחום היא מדד לחוזק ואמינות של אתר אינטרנט. 

    אתרים בעלי סמכות דומיין גבוהה נוטים לדרג גבוה יותר בתוצאות החיפוש מכיוון שהם נתפסים כאמינים ורלוונטיים יותר.

    חווית משתמש: 

    גוגל רוצה לספק למשתמשים את החוויה הטובה ביותר האפשרית, ולכן היא לוקחת בחשבון גורמים כמו מהירות הטעינה של אתר אינטרנט והתאמה מירבית לנייד בעת דירוג אתרים.

    בניית קישורים: 

    קישורים מאתרים מוכרים אחרים לאתר יכולים לעזור. 

    עם זאת, חשוב להימנע מהשתתפות בסכימות קישורים, שהן מאמצים לנפח באופן מלאכותי את מספר הקישורים המפנים לאתר.

    קידום אתרים מקומי: 

    אם העסק משרת אזור מקומי, חשוב לבצע אופטימיזציה של האתר לחיפוש מקומי.

    כולל בעלות על הרישום  בגוגל לעסק שלי, שימוש במילות מפתח מקומיות רלוונטיות והרשמה בספריות מקומיות.

    קידום אתרים טכני: 

    ישנם מספר גורמים טכניים שיכולים להשפיע על הדירוג, כגון שימוש בתגיות כותרת, נוכחות של מפת אתר ושימוש בכתובות URL נקיות. 

    חשוב לבדוק שהאתר מותאם לקידום אתרים טכני יכולה לעזור לשפר את הדירוג בתוצאות החיפוש.

    תוצאה אורגנית מתייחסת לתוצאת חיפוש המופיעה באופן טבעי בדף תוצאות של מנוע חיפוש (SERP) בשל הרלוונטיות שלה לשאילתת החיפוש, במקום בתשלום או קידום. תוצאות אלו ידועות גם כתוצאות “טבעיות” או “רווחיות”, והן נקבעות על פי האלגוריתמים של מנוע החיפוש בהתבסס על גורמים כמו הרלוונטיות, האיכות והסמכות של האתר.

     תוצאות אורגניות מופיעות בדרך כלל מתחת לכל מודעה בתשלום המופיעה ב-SERP ונבדלות מהן על ידי התווית “אורגני” או שאין להן תווית “מודעה” כלשהי.

    תוצאות אורגניות חשובות לעסקים וארגונים מכיוון שהן יכולות למשוך תנועה ממוקדת בחינם לאתרים.

    לעומת זאת, תוצאות בתשלום, כגון מודעות תשלום לפי קליק (PPC), דורשות שמירה על תקציב וייתכן שלא תמיד יהיו רלוונטיות או יעילות כמו תוצאות אורגניות.

    תוצאה בתשלום מתייחסת לתוצאת חיפוש המופיעה בדף תוצאות של מנוע חיפוש (SERP) כתוצאה ממסע פרסום בתשלום.

    תוצאות בתשלום מסומנות לעתים קרובות כ”מודעות” או “ממומנות” כדי להבדיל אותן מתוצאות אורגניות, אשר נקבעות על ידי האלגוריתמים של מנוע החיפוש על סמך הרלוונטיות, האיכות והסמכות של האתר.

    תוצאות בתשלום מוצגות בדרך כלל מעל או מתחת לתוצאות האורגניות  ומופעלות באמצעות מודל פרסום של תשלום לפי קליק (PPC), שבו המפרסם משלם עמלה בכל פעם שמשתמש לוחץ על המודעה.

    מפרסמים יכולים להשתמש בכלים ובפלטפורמות שונות, כגון Google Ads, כדי ליצור ולנהל את הקמפיינים בתשלום ולמקד למילות מפתח ודמוגרפיות ספציפיות.

    תוצאות בתשלום יכולות להיות דרך שימושית עבור עסקים וארגונים להגיע לקהל רחב יותר ולהניע תנועה ממוקדת לאתרים.

    עם זאת, הם יכולים להיות יקרים יותר מתוצאות אורגניות וייתכן שלא תמיד יהיו יעילים במשיכת משתמשים והמרתם.

    ארגז החול של גוגל הוא תיאוריה שמציעה שאתרים חדשים או דפים שהושקו לאחרונה עשויים להיות ממוקמים ב”עט מחזיק” או “ארגז חול” על ידי האלגוריתמים של גוגל, מה שיכול להגביל באופן זמני את הנראות בתוצאות החיפוש. 

    על פי תיאוריה זו, נחשב ארגז החול כדרך עבור גוגל להעריך את האיכות והרלוונטיות של אתרים או דפים חדשים לפני שהוא מאפשר להם לדרג גבוה בתוצאות החיפוש.

    קיים ויכוח בין מומחי קידום אתרים לגבי קיומו ויעילותו של ארגז החול של גוגל. 

    יש הסבורים ש-Sandbox הוא תופעה אמיתית, בעוד אחרים טוענים שזהו מיתוס או שהוא הופסק על ידי גוגל. 

    כמה ראיות מצביעות על כך שגוגל עשויה להשתמש באלגוריתמים ומסננים שונים כדי להעריך את האיכות והרלוונטיות של אתרים ודפים חדשים, אך הפרטים המדויקים של תהליכים אלה אינם נחשפים בפומבי על ידי גוגל.

    בכל מקרה, בדרך כלל מומלץ שאתרים ודפים חדשים יתמקדו ביצירת תוכן איכותי, אינפורמטיבי ורלוונטי ובבניית בסיס חזק של סמכות ואמון עם גוגל באמצעות בניית קישורים טבעית ושיטות עבודה מומלצות אחרות. 

    זה יכול לעזור להם לשפר את הדירוג בתוצאות החיפוש לאורך זמן, ללא קשר לאפקט פוטנציאלי של ארגז חול.

    השלמה אוטומטית של גוגל היא תכונה של מנוע החיפוש של גוגל שמספקת הצעות לשאילתות חיפוש תוך כדי הקלדה. 

    ההצעות מבוססות על מגוון גורמים, כולל הפופולריות של חיפושים קודמים, הרלוונטיות של ההצעה למילים שכבר הקלדת, והיסטוריית החיפושים (אם אתה מחובר לחשבון Google).

    השלמה אוטומטית של Google נועד לעזור למשתמשים למצוא תוצאות חיפוש רלוונטיות במהירות ובקלות רבה יותר על ידי מתן הצעות שעשויות להיות דומות או קשורות לשאילתת החיפוש שהם מזין. 

    אפשרות לעזור למשתמשים לגלות מונחי חיפוש ורעיונות חדשים שאולי לא חשבו עליהם בעצמם.

    ההשלמה האוטומטית של Google מופעלת אוטומטית כשאתה מתחיל להקליד את שאילתת החיפוש בסרגל החיפוש, וההצעות מוצגות בתפריט נפתח מתחת לסרגל החיפוש.

     לאחר מכן תוכל לבחור הצעה על ידי לחיצה עליה או על ידי שימוש במקלדת כדי לנווט אליה ולחיצה על “Enter”.

    ההשלמה האוטומטית של Google זמינה ברוב הדפדפנים והמכשירים המודרניים, כולל מחשבים שולחניים, מחשבים ניידים, טאבלטים וסמארטפונים. 

    זה מופעל כברירת מחדל, אבל משתמשים יכולים להשבית אותו אם הם רוצים.

    TLD, או דומיין ברמה העליונה, הוא החלק של שם דומיין שמגיע אחרי ה”נקודה” ומזהה את סוג הארגון או המיקום הגיאוגרפי אליו משויך האתר. כמה דוגמאות של TLDs כוללות “.com” (מסחרי), “.org” (ארגון), “.net” (רשת), “.edu” (חינוך) ו-“.gov” (ממשלה).

    TLDs מנוהלים על ידי תאגיד האינטרנט לשמות ומספרים מוקצים (ICANN), אשר אחראי על תיאום מערכת שמות הדומיין העולמית (DNS).

    ישנם כמה מאות TLDs זמינים, כולל TLDs גנריים (gTLDs), הזמינים לכל אחד, ו-TLDs עם קוד מדינה (ccTLDs), שהם קודים בני שתי אותיות המייצגים מדינות או טריטוריות ספציפיות.

    לדוגמה, לשם הדומיין “example.com” יש TLD של “.com”, בעוד שלשם הדומיין “example.co.uk” יש TLD של “.co.uk” (שקיצור של “commercial United Kingdom” ). כאשר אתה מזין שם דומיין בדפדפן האינטרנט, מערכת ה-DNS משתמשת ב-TLD כדי לנתב את הבקשה לאתר הנכון.

    ccTLD, או דומיין ברמה העליונה של קוד מדינה, הוא קוד בן שתי אותיות המייצג מדינה או טריטוריה ספציפיים. CcTLDs מנוהלים על ידי Internet Corporation for Assigned Names and Numbers (ICANN) ומשמשים לזיהוי אתרים המשויכים למדינה או אזור מסוים.

    לדוגמה, כמה ccTLDs נפוצים:

    “.au” עבור אוסטרליה
    “.ca” עבור קנדה
    “.cn” עבור סין
    “.fr” עבור צרפת
    “.de” עבור גרמניה
    “.in” עבור הודו
    “.jp” עבור יפן
    “.mx” עבור מקסיקו
    “.ru” עבור רוסיה
    “.uk” עבור הממלכה המאוחדת
    CcTLDs משמשים לעתים קרובות על ידי עסקים וארגונים שרוצים למקד לארץ או אזור ספציפיים עם הנוכחות המקוונת.

    יכולים לשמש גם אנשים שרוצים ליצור אתר או בלוג אישיים המשויכים למדינה מסוימת.

    בנוסף ל-ccTLD, ישנם גם דומיינים גנריים ברמה העליונה (gTLD), הזמינים לכל אחד ואינם ספציפיים לאף מדינה או אזור מסוים. דוגמאות ל-gTLDs כוללות “.com” (מסחרי), “.org” (ארגון) ו-“.net” (רשת).

    קידום בלי קישורים בגוגל?
    קידום בלי קישורים בגוגל?

    מה זה ספאם?

    ידוע גם כspam seo או spamdexing

    ספאם SEO, הידוע גם כ-spmdexing, הוא הנוהג של שימוש בטכניקות מטעות או לא אתיות כדי לשפר את הדירוג.

    טכניקות אלו עשויות לכלול דחיפת מילות מפתח (שימוש במספר מופרז של מילות מפתח בניסיון לתמרן את דירוגי החיפוש), יצירת תוכן מזויף או מטעה, הסוואה (הצגת תוכן שונה למנועי חיפוש מאשר למשתמשים), ויצירת קישורים מאתרים באיכות נמוכה או ספאמיים.

    לגוגל ולמנועי חיפוש אחרים יש אלגוריתמים לאיתור ולהעניש אתרים העוסקים בספאם.

    אלגוריתמים אלו נועדו לספק למשתמשים את תוצאות החיפוש הרלוונטיות והשימושיות ביותר, ואתרים העוסקים בשיטות ספאמי נחשבים כמספקים חווית משתמש גרועה. 

    אתרים עלולים לרדת במיקומים או להיות מוסרים לחלוטין מתוצאות החיפוש.

    כדי להימנע מעונש על ספאם, חשוב להתמקד ביצירת תוכן איכותי ורלוונטי לאתר ולעקוב אחר שיטות קידום אתיות אתיות. 

    הימנעות מדחיפת מילות מפתח, יצירת תוכן מזויף או מטעה ועיסוק בטקטיקות מטעות אחרות. 

    במקום זאת, התמקד במתן ערך למשתמשים ובבניית אתר חזק ובעל מוניטין.

    קידום האתר שילת מדיקל לציוד רפואי והדרכות עזרה ראשונה
    קידום האתר שילת מדיקל לציוד רפואי והדרכות עזרה ראשונה
    מיקומים בגוגל אורגני
    מיקומים בגוגל אורגני