חיפוש

אתר זה מקודם בגוגל בלי קישורים

גריד לחצנים תגובתי

טקסט מותאם אישית לקורס 1. זהו מקום לשמירה עבור עד 25 מילים.

כפתור תת 1א

טקסט מותאם אישית לקורס 2. זהו מקום לשמירה עבור עד 25 מילים.

טקסט מותאם אישית לקורס 3. זהו מקום לשמירה עבור עד 25 מילים.

טקסט מותאם אישית לקורס 4. זהו מקום לשמירה עבור עד 25 מילים.

התחלת תהליך קידום

הגדרת תחום

ניתוח פערים

תכנון תיקון

יישום

בדיקה ואימות

תיעוד ודיווח

ניטור רציף

מדברים על הצורך בקידום אתרים

כל עסק גם אם מושקע וגם אם עסק קטן מהבית בלי השקעה לא יכול להתקיים בלי לקוחות.

איך מביאים לקוחות?

דרך פרסום אבל יש פה בעיה

אם העסק עוד לא מכניס כסף כבר צריך להוציא כסף?

אז זהו, שממש ממש לא.

איך מביאים לקוחות לעסק?

דרך פה לאוזן, מספיק לקוח אחד מרוצה שיספר למישהו שהוא מרוצה וכבר יש מצב לעוד לקוח.

אם אין עדיין לקוחות מרוצים?

צריך להציע את השירות או המוצר לאנשים שאולי צריכים אותו

מה יותר פשוט מלהציע את השירות או המוצר ולהדגיש את היתרון למשל המחיר הזול?

משתמשים באינטרנט וזהו, בהמשך הקורס לומדים מה האפשרויות שכל אחד ואחת יכולים לעשות כדי להביא לקוחות.

בשביל שמישהו יקנה משהו צריך להראות לו שכדאי לו

אפשר תמיד להכין איזה מייל או תמונה אבל הכי טוב זה סוג של פרסום

פרסום יכול להיות מוצלח דרך : 

פוסט ברשת החברתית

דף אינטרנט בודד או אתר (יותר מדף אחד בודד) 

איך עושים את זה ?….בהמשך הקורס

מקומות לפרסום בחינם הם: 

בגוגל – גוגל נותנת דף עסקי בחינם 

בפייסבוק – כל פוסט הוא גם פרסום חינמי

באינסטגרם – העלאת תמונה ואפילו סרטון יכול לחשוף את המוצרים ללקוחות פוטנציאליים

בטיקטוק – כמו כל השאר בשיעור שלישי (השיעור הנוכחי)

ובכל רשת הסושיאל

לא באמת צריך ללמוד את שיטות או הפעולות של מנועי החיפוש לדירוג בשביל להצליח בכל עסק.

הסיבה שיש כזה שיעור ומלמדים אותו ברוב הקורסים לקידום אתרים כי צריך לדחוף מידע גם אם לא חייבים לדעת.

אם יש אתר אז יש ללקוחות פוטנציאליים מה לראות ואז לקנות ממנו או דרכו דרך טלפון שיראו באתר.

לבנות אתר בוורדפרס זה אומר שכל אדם יכול להפעיל באינטרנט תוכנה שתנהל לו את האתר בלי שיצטרך לדעת קוד או דברים מסובכים טכנולוגית.

אבל צריך ללמוד את הבסיס.

הקמת אתר כשעה מקסימום.

בכל מערכת למשל וורדפרס לניהול אתרים יש כפתורים שונים

יצירת דף חדש

העלאת תמונות לדף או למוצר או לשירות שמוכרים.

תחזוקה שוטפת בכמה קליקים פעם בשבוע.

הנושא נקרא חקר מילות מפתח

מילות המפתח הן הנושאים שאותם הלקוחות רושמים בגוגל הכי הרבה.

יש שיטות שונות ומגוונות למציאת מילות המפתח הטובות ביותר ולומדים את זה בקורס המלא.

קידום טכני הוא שיטות שונות לשיפור התוצאות שיש לפרסום 

ניתן ללמוד את השיטות בקורס המלא.

שיטות לשיווק עסקים בגוגל
שיטות לשיווק עסקים בגוגל
תהליך יישום קידום אורגני בגוגל
תהליך יישום קידום אורגני בגוגל
פרסום בגוגל

קידום אתרים – SEO

שיפור המיקומים של האתר או דף כלשהו בתוצאות החיפוש של גוגל

פעולות שעושים מקדמי אתרים כדי להביא את התוצאות של הלקוחות שלהם למקומות הכי טובים בגוגל.

מחשבים גדולים וחזקים עם המון המון מידע עליהם, כשמשתמשים מחפשים משהו באחד מהם למשל בגוגל התוצאות הן דפי החיפוש בתוכנת הדפדפן שנמצאת בכל מחשב ומכשיר שמחובר לאינטרנט.

מנוע חיפוש הוא כמו ספרנית בספרייה, הוא יודע בדיוק איפה נמצא המידע שמישהו מחפש ושולף אותו ומציג לו.

אתרים מדורגים טובים יותר או פחות לפי תוכנות שנקראות אלגוריתמים, התוכנות משתנות מזמן לזמן ומוסיפות תנאים איך ומי נחשב לאתר טוב יותר עבור הגולשים \ המשתמשים.

למאמר המקיף לחץ כאן

ביטויים נכונים הם מה שגולשים מחפשים בגוגל

למאמר מקיף לחץ כאן

מפעילים את הראש וחושבים מה יחשבו אלו שמחפשים בגוגל

לקבל רעיונות
לקבל רעיונות

מערכת קידום אתרים עוזרת מאוד 

איך לבדוק את התחרות בגוגל
איך לבדוק את התחרות בגוגל

מחקר מתחרים יכול להיות קצת מורכב 

מי המתחרים?

איזה אתר יש להם

מה יש להם באתר מבחינת קידום ומורכבות

כמה קישורים

מה הוותק של האתר

מה הם עושים מחוץ לאתר כדי לקדם את האתר

מה המתחרים עושים ברשתות החברתיות?

כמה משקיעים בממומן?

מערכת se ranking זו המערכת שבה האתר הנוכחי עושה שימוש ומנצח מתחרים

אין מבנה נכון, מה שחשוב שגולשים יאהבו והחוויה שלהם תהיה הכי טובה והכי חשוב שתהיה להם חוויה טובה יותר מכל המתחרים בתחום

קטגוריות שייכות לסדר נכון ונותנות למשתמשים דרך למצוא את התוכן הכי חשוב להם

דומיין טוב הוא כזה שמתאים לתחום ולמקום

לתחום למשל אתר שעוסק בספורט יכיל מונח או ביטוי מעולם הספורט

מקום לדוגמה הוא ישראל אז דומיין מקומי co.il יהיה הכי מתאים לגולשים מישראל או ישראלים.

אין משמעות לדומיין com אם לא מדובר בקהל גולשים מכל העולם.

אם בוחרים דומיין com לקהל שרובו ישראלים אין לזה משמעות או השפעה בקידום האורגני בגוגל.

תוכן טוב הוא כזה שמעניין את הגולשים וזה מה שמעניין בעיקר את גוגל.

מה זה תוכן טוב?
מה זה תוכן טוב?

לא כל אתר צריך את אותו סוג התוכן

אתר לצלמים לא מתאים לתוכן שמופיע בצורת מאמרים כמו באתר של עורכי דין או אינפורמטיבי.

גוגל אוהבת קוד כשמדובר בקידום אתרים בתוצאות.

רק קוד נכון טוב תקין וכזה שעוזר לגולשים כמה שיותר יהיה טוב יותר מקוד סטנדרטי.

תוכן ספוילר
תוכן ספוילר
תוכן ספוילר
תוכן ספוילר
תוכן ספוילר
תוכן ספוילר
תוכן ספוילר
תוכן ספוילר
תוכן ספוילר
תוכן ספוילר
תוכן ספוילר
תוכן ספוילר
תוכן ספוילר
SEO User Intent: הבנת כוונת המשתמש

מבחנון ידע: הבנת כוונת המשתמש ב-SEO

כמה אתה מבין בנושא כוונת המשתמש בזמן חיפוש באינטרנט? נסה את המבחן הבא:

שאלה 1: איזה סוג של כוונת משתמש מיועד לקנייה מיידית?
שאלה 2: איזה סוג של כוונת משתמש מתאים למי שרוצה לדעת מהו SEO?
מקדם אתרים שצוחק על הביטוי קידום אתרים

מערכת לקידום אתרים למי שלא יודע לקדם אחרת

מה כדאי לרשום בצ'אט GPT בשביל לקדם אתרים

מה רושמים מקדמי אתרים בAI כדי לקדם אתרים? הסבר במילים פשוטות איך זה יכול לעזור לקידום
איך לבדוק תחרות בתחום שרוצים לקדם בגוגל?

רגע.. טוען את השאלות...