כמה עולה חנות אינטרנטית מנצחת שתמכור ותמכור ותמכור
התשובה מורכבת ולא פשוטה.
במאמר זה תיסקר מערכת וורדפרס.
להלן דוג’ למפרט מחירים לחנות באינטרנט על מערכת שקלה לשימוש לכל אחד וגם יכולה לשמש אתרי מכירות גדולים וטובים כאחד.
הדרכות לאיומי סייבר ואבטחת מידע
דומיין לחנות האינטרנטית או לאתר המכירות.
הדומיין הוא הכתובת הוירטואלית של האתר שלכם שדרך הקלדתו או לחיצה עליו יביא את הגולשים לאתר דהיינו לדפי התוכן ולמוצרים.
לשוק מקומי למשל בישראל יש עדיפות לדומיינים עם הסיומת co.il
סיומות של דומיינים אלו מצביעים במפורש לגוגל שמדובר באתר שפונה לשוק הישראלי בין אם בערבית או עברית או אפילו באנגלית .
השיוך חשוב מאוד כי יש הבדל בין תחרות בגוגל לאתרים הפונים לגולשים מכל העולם או רק לשוק מקומי.
דומיינים לפי מדינות כאמור מסתיימים בסימול שייכות בסיומת למשל קנדה ca .
דומיין מקומי ישראלי עולה כ65 ש”ח לשנה וכל שנה צריכים לחדש באותו הסכום.
דומיינים עם סיומות אחרות החל מ3$ לשנה שלמה אבל חשוב מאוד לשים לב מה קורה למחיר הנדרש לאחר שנה , ברוב המקרים הוא יעלה בסכום קטן מאוד למעלה .
טעות נפוצה היא לחשוב ששם הדומיין משפיע על קידום אורגני locksmith-somthing.comzibi אין שום משמעות לדומיין אלא לסיומת שלו!
אכסון או אחסון האתר.
מהו אתר אינטרנט חנות או בלוג או חנות אינטרנטית לכל דבר ועניין?
דפי מידע .
מידע על העסק, על אנשים, על מוצרים, על שירותים מקצועיים, על סרטונים, דפי מידע המכילים כל נושא שאי פעם מישהו חשב עליו וגם שלא .
דפים אלו הם טקסט ומספרים וקוד ועוד כל מיני סימנים שמרכיבים מידע שנגיש וברור לנו הגולשים הרגילים.
דפי המידע צריכים להתקיים איפשהו והם מתקיימים על דיסק קשיח במחשב שנקרא שרת.
ישנם המון סוגי שרתים.
יש שרתים לאיחסון מידע , יש שרתים שתפקידם למיין דואר.
יש שרתים לביצועים מורכבים .
יש שרתים להורדה של מידע בלבד.
יש שרתים האחראים על אבטחת מידע .
את הגישה לכל סוגי השרתים אנו מקבלים או בעצם רוכשים דרך חברות איכסון .
1. אפשרויות הפרסום בגוגל 👇
יש לא מעט אפשרויות אבל חשוב לבחור את אלו שעובדות לפרסום יש מטרה אחת והיא להביא לקוחות, צרו קשר ונתקדם
2. פרסום בגוגל אורגני לעומת ממומן 👇
למה לא לשלב, אפשר ומומלץ אורגני לטווח ארוך וממומן תלוי בנישה
3. בחירת ביטויים \ מילות מפתח לקידום 👇
לבחור מילים נכונות לקידום זו מומחיות נדירה ואפשר לומר שהיא הסוד להצלחה למאמר המקיף
4. תוכן נכון וחווית משתמשים לקידום 👇
הגורם הכי משפיע על המיקומים בגוגל כיום הוא איכות התוכן בעיני המשתמשים למאמר על חווית משתמש שמשפיעה על המיקומים בגוגל
5. בניית קישורים ושיתופי פעולה 👇
קישורים הם הפרנסה העיקרית של רוב המקדמים שלא מכירים דרכים אחרות אתר זה מוביל במיקומים בגוגל בלי קישורים - למאמר
6. קידום טכני באתר ולגולשים 👇
הפעולות הטכניות משפיעות הכי מעט על המיקומים בגוגל אורגני למאמר הטכני
7. שילוב נכון של ממומן ואורגני כאסטרטגיית פרסום 👇
יש תחומים שניתן להצליח בהם רק באמצעות שילוב של האורגני והממומן למידע מקיף בדף הבית לחץ כאן
8. קידום מקומי גיאוגרפי 👇
גוגל מפות או גוגל עסקים משפיע הכי הרבה על המיקומים לפי האזור של הגולש למאמר על גוגל מפות וגוגל עסקים
9. כלי מעקב אחר ביצועים 👇
גוגל אנליטיקס וקונסול האתרים הינן תוכנות חינמיות באינטרנט בחינם ובמתנה מגוגל כדי שניתן יהיה לעקוב אחר הביצועים למאמר על כלים שונים לניטור ומעקב של גוגל על האתרים
שאלות ותשובות על פרסום בגוגל ובמיוחד בכל הקשור לקידום אורגני👇
מומלץ להצטרף לקבוצת הפייסבוק ולא להתבייש לשאול אפשר גם לקרוא את המאמר הבא בלחיצה פה
החירטוט של מקדמי אתרים על מכירת לידים👇
לידים הם פניות לעסק לרוב לא רלוונטיות אם מקדמי אתרים מוכרים אותם למאמר על תעשיית החרטא של מקדמי האתרים או סוחרי הלידים
12. רשת חברתית 👇
קידום ברשת החברתית משפיע על הקידום בגוגל למאמר על חשיבות הסיגנל של הרשת החברתית לקידום בגוגל
13. שיווק דיגיטלי 👇
שיווק דיגיטלי זה התחום שלומדים בחינם או במשך חודש חודשיים ואפשר לקרוא לאותם מומחים מומחי שיווק דיגיטלי, תנאי קבלה? דופק ות.ז כמות ההונאות והחאפרים בתחום השיווק הדיגיטלי גדול ממספר גרגירי החול בכל כדור הארץ
14. כמה עולה? מחירים! 👇
מה שעולה בזול יעלה אח"כ ביוקר למאמר על מחירים והבדלים בין מקצוענות לחובבנות
מערכת לניהול האתר וורדפרס
wordpress תוכנה בקוד פתוח שעוזרת לכל מי שאינו בונה אתרים או מתכנת ליצור אתרים פשוטים עד מורכבים ללא מאמץ וללא ידע בקוד.
קיימים עיצובים מוכנים במערכת זו וכל מה שנדרש הוא ללמוד איך להחליף עיצוב ותוכן.
34% כיום מכל האתרים בעולם או יותר נכון באינטרנט משתמשים בוורדפרס כולל אתר זה שבו אתם הגולשים קוראים מאמר זה כרגע.
ווקומרס או איקומרס כמערכת משלימה ליצירת חנויות.
תוכנה שהופכת את האתר למערכת מסחר אלקטרוני שזה אומר שניתן למכור ולקבל תשלום בכל אתר שבו המערכת או התוסף מותקנים.
תוספי המסחר המשמשים אתר איטרנט כמו חנות באינטרנט הינם חלק מ54000 תוספים אחרים שעוזרים להפוך כל אתר פשוט לחנות שמניבה רווחים.
כ60 מיליון אנשים שונים ברחבי העולם משתמשים בתוסף כדי להפעיל את אתר האינטרנט וכחצי מפעילים חנויות באינטרנט באמצעות הקלות שבה ניתן להשתמש במערכת הבלתי מוגבלת וורדפרס ומערכות המסחר ווקומרס ואיקומרס.
רגע.. טוען את השאלות...
חנויות אונליין באינטרנט העוסקות בעיצוב הבית שני סוגים.
חנויות העוסקות במכירה של מוצרים כגון רהיטים ואקססוריס
חנויות העורכות סקירה על טרנדים וחדשנות בעולם העיצוב פנים ואביזרים נלווים אפילו שטיחים ייעודיים לנישה כלשהי ברלוונטיות לעיצוב כמובן.
איקאה – רשת החנויות הגדולה בעולם עם אתר חנות אינטרנטית בכל השפות.
רשת החנויות מתמחה בעיצוב הבית בין אם מדובר ברהיטים ועד לכל סוגי האקססוריז הקיימים ורובם בכלל לא מיוצרים על ידי החברה אלא מיובאים מהמזרח.
הרשת מבצעת שיווק מדהים בין אם מדובר בחנויות הפיסיות או באתר האינטרנט המושקע .
התפיסה היא שככל שיש מבחר גדול יותר והקונה דהיינו הגולש יחפש יותר זמן כך המכירות יעלו והם צודקים .
חנויות המוכרות מוצרים חייבות להתחשב במחירי איקאה במיוחד כשמדובר ברהיטים או כלים משלימים לעיצוב הבית .
חנויות וירטואליות העוסקות בסקירת טרנדים בעיצוב פנים.
לרוב אתרי חנויות של מעצבי ומעצבות פנים יעסקו לא רק במכירה אלא גם בהשוואות ודעות אישיות ומקצועיות בטרנדים המקובלים בעולם בתחום העיצוב ולא רק הבית או העסק אלא גם ברמת הקונספט למשל סגנון עיצוב עתידני.
בלוגים לעיצוב הבית יתאימו הרבה יותר לקידום אתרים אלו מאשר חנויות אינטרנטיות מאחר והתוכן משחק פה את התפקיד העיקר וכשמדברים על תוכן הכוונה היא למילים כתובות או לטקסט ולא למוצרים שממש ניתן לקנות.
מה שנמכר בעיקר הינו השירות ומקצועיות המעצבת או בית העסק בעיצוב חדשני או מודרני שמתאים בנישה למשל לבתים בישראל ע”פ רוב.
אנו מעתיקים מן העולם רעיונות עיצוב למשל אם סלבריטאי או כוכב קולנוע כזה או אחר עיצב את ביתו עם קירות שהם בעצם זכוכיות וחלונות אנו ניקח את העיצוב ונעתיק את הרעיון ונתאים אותו לארץ ישראל השטופת שמש רוב ימות השנה .
אם מדובר בעיצוב איטלקי וידוע שטובי המעצבים הינם במקור מאיטליה אזי נשתמש ברעיונות ובהשראה מעיצוב ביתם האישי של אותם מעצבים ולאו דווקא מלקוחותיהם .
עד כמה אתה מבין בקידום אורגני?
ריהוט משלים לבית בחנויות באינטרנט.
ריהוט משלים הוא שם כולל לכל האביזרים המשלימים את הריהוט הסטנדרטי גם אם מיוחד מאוד לבית , להתאמת אביזרים בבית נדרש יותר מטעם טוב כדי לקבל בית מושלם , יש משמעות לצבעים בבית בתקרה או בקירות כמו גם רצף שכדאי לקיים בעיצוב למשל פינות עגולות .
יש כמה דרכים להשתפר בקידום אתרים
מערכת קידום אתרים טובה
chatgpt יכול לבנות כמעט הכול
אם אין ברירה לקחת מקדם אתרים
מי קונה ריהוט בחנויות ריהוט באינטרנט?
מי לא?
בעתיד לא תהיינה יותר חנויות או סניפים של רהיטים ואקססוריז דהיינו ריהוט משלים לבית.
כל המכירות יהיו און ליין מהאינטרנט , ניתן יהיה לשבת או אפילו לשכב בבית ופשוט לבחור באינטרנט כל דבר החל ממחזיקי כלי מטבח ועד לכורסאות טלוויזיה ואפילו בלי לשלם בכ.א .
התשלום העתידי יתבצע באמצעות אווטאר שמכיל קרדיט בנקאי בזהותו ומספיק שכל לקוח יזוהה לפי ת.ז או סריקת עין ביומטרית העסק האינטרנטי יוכל לחייב את חשבונו .
כאמור בעתיד בטווח של עד 5 שנים מהיום רוב העסקים הפיסיים סביר להניח שיצטמצמו לפחות ב50% .
איך מוכרים בגדים באינטרנט ביעילות?
מה מעניין את הגולשים יותר מכל באתרי חנויות לקניית בגדים?
רשימת הדברים החשובים לא ארוכה:
אתר תקין ומהיר שנראה טוב גם ממכשירים סלולריים.
מבחר והתמצאות טובה בחנות\באתר.
גישה קלה ונוחה לתשלום בלי יותר מידי שאלות וסיבוכים.
מחיר מחיר ושוב מחיר ורצוי אטרקטיבי.
הבטחה לגמישות במקרה של החזר או ביטול.
תמונות והרבה של לקוחות שכבר קנו ומרוצים או מרוצות.
תחומי העניין העיקריים של גולשים בחנויות בגדים או בכלל קניות באינטרנט
רוב הגולשים יחפשו בגוגל את המילה אונליין למשל קניות בגדים אונליין.
חלק גדול מהגולשים מחפשים בגדים לילדים או בזול וממש ירשמו את זה בחיפוש של גוגל.
מה חשוב באתר קניות בגדים לאחר שהגולשים מגיעים מגוגל?
חשוב מאוד שתהיה לגולשים אפשרות לבחור לפי מחיר או כמות או סוג או צבעים וכמובן טווחי מחיר ומאוד חשוב לדעת כבר בהתחלה מה מחיר המשלוחים ומה האופציות לקבלה מהירה ואולי לאיסוף עצמי?
שופינג היא מילה שהולכת ומתחזקת בחיפושי גולשים שהם הלקוחות הפוטנציאליים הטובים ביותר.
דוג' לחנויות שגולשים מחפשים כשרוצים לקנות בגדים באינטרנט
בכל החנויות באינטרנט ובכלל בכל שיטות קידום אתרים ולא רק חנויות באינטרנט משתמשים מקדמים באותן השיטות , איך מקדמים שעוסקים בקידום ואמורים להבין משהו בקידום עושים את אותן פעולות והאתרים נראים פחות או יותר אותו דבר ומצפים כולם לאותה תוצאה??
מס’ המקומות בעמוד הראשון בתוצאות החיפוש בגוגל הוא מוגבל
עשר מקומות בלבד של תוצאות אורגניות והשאר תוצאות של קידום ממומן.
איך איך איך אם עושים אותו דבר מאות ואלפי מקדמים מצפים לתוצאות שונות?
מה ההגיון?
בשיטת מייקל זה לא קורה.
תהליך קבלת ההחלטות לקנייה בחנויות ולא רק באינטרנט.
* ההתייחסות לחנויות עם קהל יעד נשי !
התהליך הוא תהליך מחשבתי .
הוא קורה בגלל רצון וצורך.
מהו רצון לקנות? דוג’ למחשבות
- אני ממש רוצה כי (סיבות שונות) למשל יש לחברות \ לכולם
- המחיר טוב לפי הזמן והמקום
- הזמן יכול להיות חג או ימי חיסול \ מבצעים
- המקום :
- שוק \ קניון \ ירידים
- טכניקות שעובדות על קבלת החלטות לקנייה.
- רק היום
- היום מבצע
- מחיר שלא יחזור
- עד 70 אחוזי הנחה
- שני פריטים במחיר אחד
רשימות חיזוק החלטות לקנייה באתרי מכירות באינטרנט
- פריט מהמם \ מגניב \ צעיר \ מודרני \ נדיר \ הורס \ חדש
- קולקציה \ מבחר \ לנשים \ רק פה \ אצלנו
- משלוחים חינם \ החזרות \ החלפות \ למצוא סוגים וצבעים \ כדאי \ משתלם \ נוחות \ תיכף ייגמר
- מבצע שלא יחזור
רק היום!!
מה חשוב בחנויות וירטואליות באינטרנט בגדול?
- שהחנות תיטען מהר בדפדפן
- נוחות וידידותיות לגולש
- קלות בקנייה
- פניות אישיות (כאילו אישיות) הוכחו שממירות יותר.
- אמינות ומוניטיזציה
- סליקה ואבטחת מידע מוכרות וברורות .
- כמה שפחות אגרסיביות!!!
דוגמאות טובות לתמונות שמושכות את העין לגולשים תמיד מגדילות את הסיכוי למכירה באתרי קניות ולא רק בבגדים.
שלבים להקמת חנות אינטרנט על וורדפרס.
דומיין ידידותי עם סיומת מותאמת לקהל היעד ע”פ רוב בנישה.
לקהל ישראלי דומיין עם סיומת co.il הוא הטוב ביותר.
איחסון אתר –
אבטחה , אמינות , שירות לקוחות טוב , שרידות 99.9% , המלצות בלתי תלויות מלקוחות של החברה לאחר שבדקתם בעצמכם .
עיצוב חנויות באינטרנט
עיצוב נקי ועדין תמיד יהיה טוב יותר
שחור על גבי לבן ומוצרים צבעוניים יעשו את העבודה בצורה הטובה ביותר
תבנית רספונסיבית rtl מלאה + בילדר אלמנטור פרו
בפחות מ1000 ש”ח יש לכם חנות באינטרנט משלכם כולל סליקה
1000 שח לשנה ראשונה
*לשנה השנייה חצי מזה
אם הגעתם לשנה שנייה ולא התייאשתם זה סימן שהחנות עושה את העבודה ומכניסה לכם קצת כסף , לפעמים גם יותר מקצת !!
למה חלק מחנויות באינטרנט מצליחות ולמה הרוב נסגרות ?
הסיבה היא קידום !
חנויות באינטרנט יש מיליונים!
ההבדל הוא במיקום שלהם בגוגל ואז נכנס שיקול של מחיר , ייחודיות , נוחות , וכמובן השיווק בעמוד שאליו הגיע הגולש .
אם מקפידים לחשוב ומשקיעים המון במחשבה מה חושבים הגולשים , מנצחים!!!!
חנויות אינטרנטיות לבגדים והלבשה כללית.
כדאי לפתוח חנות אינטרנטית.
כמו כל חנות אחרת באינטרנט כיום מומלץ ויש שיאמרו אפילו חובה לקבל נוכחות באינטרנט עם חנות וירטואלית משלכם , במיוחד במחירים של היום.
חנות אינטרנט מורכבת בצורה מאוד מאוד פשוטה .
דף הבית מכיל באופן כללי את כל מה שהעסק מוכר או מתמחה בו ואז ע”י לחיצה על כפתורים ניתן לקבל משהו ספציפי למשל שמלות או צעיפים מכנסיים וחולצות או בגדי ערב או חנויות וירטואליות לסלון כלות שמציגה את השמלות בלי הצורך בכלל להגיע פיסית לחנות .
חנות אינטרנטית למכירה – האם כדאי?
השאלה היא לגיטימית ועולה בראשו של כל בעל עסק כבר שנים רבות .
התשובה לדעתו של כותב המאמר היא שפראייר מי שלא פותח לעצמו אתר אינטרנט היום ובמיוחד עסק בכל מצב חדש או ותיק שמעוניין להגיע לכל הגולשים שלל חנות באינטרנט לא היו מגיעים לעסק גם לא במקרה.
חנות וירטואלית חינם להורדה .
חנויות באינטרנט הם אתרי אינטרנט לכל עניין ודבר , יש כמה עובדות שחובה לדעת לפני שמחפשים בחינם משהו.
כותב המאמר מאמין שאין מתנות חינם .
אם מישהו נותן משהו בחינם אז יש לזה מחיר וכשמדובר באתרי אינטרנט במחיר הוא כבד , המחיר הוא בזבוז זמן.
כל אתר מורכב מכתובת האתר כ70 ש”ח לשנה , איחסון בין 10 ש”ח ל40 ש”ח לאיחסון עם עוד אתרים אחרים .
עיצוב האתר או המערכת בה משתמשים לנהל ולבנות את האתר ולתחזק אותו ולבנות דפים חדשים ולפתוח מוצרים חדשים כמו גם תמונות רצוי שתהיה בקוד פתוח .
מה זה אומר חנות אינטרנט בקוד פתוח?
קוד פתוח אומר שאם יש בעיה אז יש מיליון אנשים שבכמה גרושים לאור התחרות בענף בניית האתרים יבנו ויסדרו ואף יוסיפו דברים לחנות שבקוד סגור לא ניתן יהיה להוסיף ואם כן זה יגיע עם דרישה לתשלום
וככה מתקיימת תלות לכל החיים בין בעל המערכת הסגורה (רק מי שבנה את האתר) לבין הלקוח שהוא כל אדם או בעל עסק.
כותב המאמר ממליץ על וורדפרס wordpress.org
מערכת זו ניתנת במתנה ע”י האיחסון ואם לא ניתן להתקינה לבד וזה לוקח בין דקה לשלוש דק’.
בסהכ לחיצה על כפתור.
ניהול חנות אינטרנטית – קלי קלות!
ניהול חנות אינטרנטית דורש רק את הפעולות הבאות :
ידע לעדכן את המערכת שעליה או שבה בנוי האתר .
ידע מינימלי להעלות דפים או מוצרים לאתר למשל תמונות וטקסט ואפילו סרטונים.
יכולת מינימלית לשבת כמה דק’ ולראות מתוך אלפי סרטונים חינמיים איך מבצעים כל פעולה באתר .
ניהול חנות אינו דורש ידע מיוחד וניתן כיום בפייסבוק להצטרף לקבוצות שונות ובחינם ופשוט לשאול מה עושים ואיך ומיד קופצים עשרות אם לא מאות אנשים שישמחו לעזור וגם בחינם אבל זהירות.
יש המון שיציעו עזרה ואז מתברר שלא ממש בחינם.
אחרי שזה יקרה לכם תדעו לזהות .
הפעלת שיתוף מסך | הגדרת הרשאות | שימוש בשיתוף מסך | פתרון בעיות טכניות | הגבלות טכניות |
חנות אינטרנטית מחיר – כמה כמה כמה עולה?
המחיר של חנות וירטואלית עולה כמו מנה פלאפל עם שתייה בפחית או בבקבוק!!
מי שלא יכול להרשות לעצמו מנה פלאפל עם שתייה (עלות) לחודש על החנות הוירטואלית באתר וורדפרס שיפנה לכותב המאמר וכותב המאמר יתרום לו בחינם באהבה את הסכום החודשי.
30 ש”ח לחודש ויש לכם אתר וורדפרס עם חנות שניתן למכור כל דבר ללא הגבלת דפים או מוצרים.
באתר וורדפרס הקוד הוא שלכם כך שאתם יכולים לעבור בין חברת איחסון אחת לשנייה ולא להתחייב לאף אחד בשום צורה.
ניתן אפילו למכור את האתר המוכן ואם זו חנות אז האתר שווה הרבה כסף במיוחד אם הוא כבר מכר מוצרים.
חנות אינטרנטית בישראל
כמה אתרים הבנויים בוורדפרס יש בישראל כיום \ ששייכים לישראלים עם סיומת בדומיין co.il ?
התשובה היא : מעל 50 מיליון .
הסיבה היא שישראל נחשבת כמדינת היהודים לעם שיודע מסחר , כך היה ימים ימימה והיהודים נחשבו לסוחרים הטובים ביותר מכל שאר העמים.
בשביל חנות אתר וורדפרס
עובד תקין ובאויר דהיינו שכל אחד מכל העולם יכול להגיע אליו אין צורך ברשיון או אישורים לעסק מכל גוף שהוא מבלבד חובת הדיווח כעבור זמן מה לפי חוק המיסים בישראל.
כמה זמן לוקח להקים חנות באינטרנט כולל הכל בלי עיצוב מיוחד?
כחצי שעה עבודה של מקצוען והשאר תלוי בעיצוב ובדרישות מיוחדות.
לחברת הדומיינים שזה רישום כתובת האתר עד 24 שעות .
לגוגל להכיר בכל האתר בין חצי שעה ל24 שעות .
לביצוע מכירה?
תלוי כמובן במוצרים במחיר ובשוק וכמו שניתן לסכם הכל בתחרות !!
איך לפתוח חנות אינטרנטית בלי להוציא ש”ח מהכיס.
התשובה היא כמו שכבר נכתב במאמר זה שאין מתנות חינם ואם יש הן לא שוות הרבה ובטח ובטח שלא תהיינה יעילות.
הדומיין הוא נכס , זו כתובת האתר שיכולה להיות שווה המון אם היא מובילה לאתר מצליח ופופולרי.
האחסון שזה מחשב איפשהו או בענן עולה כסף ואם הוא חינמי זו סיבה לדאגה וכדאי לחשוד למה כי מישהו משלם על זה , למה שמישהו יעבוד וישלם על תחזוקת שרת או איחסון בחינם?
וגם ייתן תמיכה אם יש תקלה או בעיה ויש תמיד בעיות שקורות ולא באשמת אף אחד אלא באשמת הטכנולוגיה.
תקלות קורות לכן חובה לשלם על איחסון מקצועי כאמור לא יותר ממנה פלאפל או סביח ושתייה לחודש שלם.
איך לנהל חנות באינטרנט?
יש מס’ סוגי חנויות אינטרנטיות.
חנות קטנה שמציעה שירותים או מוצרים , שעה בשבוע מקסימום לעדכון והעלאת מוצרים לאתר החנות ובמערכת וורדפרס זה ממש ממש קל.
אפילו יותר קל מלהשתמש בפייסבוק.
חנות גדולה עם אלפי מוצרים דורשת קצת יותר זמן וידע , למשל :
ניהול המלאי וסינכרון למערכת המלאי במשרד העסק.
הנה”ח מתאימה שתתממשק למערכת הגביה באתר \ הסליקה באתר.
אריזה , משלוחים , ספקים , ניהול הזמנות , עדכון מוצרים ומחירים.
חנויות באינטרנט זה must
* כל האמור במאמר זה מתייחס ברלוונטיות לעסקים קטנים עד בינוניים קטנים.
-
למי מתאימה חנות באינטרנט?
-
כמה עולה חנות באינטרנט?
-
מה חנות באינטרנט יכולה לעשות בשבילי ?
למי חנויות באינטרנט מתאימות?
כל בעל עסק ולא חשוב אם הוא מאלף כלבים , שף שמעביר סדנאות , עו”ד , רופא פלסטי , טייס בכדור פורח .
כולם צריכים לקוחות.
מה הדרכים להשיג לקוחות בשנה הראשונה של העסק?
פרסום , פשוט פרסום.
מה אופציות הפרסום של עסק ללא אתר חנות באינטרנט?
- מדיה כתובה למשל עיתונים .
- רדיו מקומי.
- פרסום נייד כגון על אוטובוסים ומוניות .
- שלטי חוצות מקומיים.
- לוח מודעות במתנס המקומי .
- טלמרקטינג מטורגט.
- ועוד…
מה הבעיה?
התשובה היא שאפשרויות הפרסום הנ”ל לא יעילות כמו האינטרנט 🙂
לא יעילות?
אם הוצאתם 4000 ש”ח על פרסום וקיבלתם כרווח נקי לאחר הפעילות העסקית שלכם 5000 אז התאזנתם , לא הרוותם אבל גם לא הפסדתם.
אם מעל הרווחתם , עכשיו רק צריך להשקיע הרבה יותר כדי לקבל יותר רווח .
יש תחומים שגם אם ההשקעה היא פי 10 ממה שהייתם מסתפקים כרווח עדיין אין מספיק לקוחות בשוק שמעוניינים לרכוש את השירות שלכם.
מתי חנויות אינטרנטיות יעילות?
אפשרויות הפרסום לאתרי אינטרנט :
אורגני
תוצאות לטווח ובטווח ארוך יחסית לממומן.
עלות החל מ4000 שח חודשי מינימום לקידום מקצועי ולא למקדם שלפני 3 שנים עסק בתחום המכירות בהוט , קם בוקר אחד ואחרי קורס או אפילו בלי החליט שהוא מומחה שיווק עם עובדים ומשרדים והרבה רושם בלי הוכחות.
ממומן
תוצאות מהיום להיום , אם המקדם יודע לעבוד ויש לו ניסיון של שנים בחברות שונות כשכיר בתפקיד המקדם בppc .
בקידום ממומן כ80-85% מהתקציב הולך בפועל לקמפיין והשאר הולך למקדם או לחברת הקידום.
החיסרון?
מקצועיות או יותר נכון אי מקצועיות ויעילות בתקציב , ההשקעה הנדרשת ליעילות לא תמיד קלה ונגישה לחלק מהעסקים בשנה הראשונה לפתיחתם בין אם מדובר בחנות אינטרנטית או בעסק אחר עם אתר ללא חנות.
קידום ממומן יעיל יעבוד בתקציב יומי של לפחות ב100 שח ליום לתחום עם תחרות בינונית .
קידום ממומן דורש מעקב יומיומי והמתחרים שלכם יכולים בשנייה לעקוף אתכם ללא מאמץ , הם רק צריכים לתת הצעה גבוהה משלכם אפילו ב10 אג’ ואתם כבר לא יעילים.
מדיה חברתית
הפרסום במדיה החברתית הוא מעולה , ממוקד לפי קהל היעד הפוטנציאלי ברמות גבוהות.
ניתן להגיע בצורה כמעט מדוייקת לקהל היעד הרלוונטי .
המחירים זולים יותר לקליק או להופעות מגוגל אדוורדס.
החיסרון?
רוב הגולשים לא מחפשים מה שהם רוצים לקנות או כשירות בפייסבוק .
ליוטיוב נכנסים כדי לשמוע מוזיקה או לצפות בסרטונים בעיקר בשביל הכיף.
הפרסום שם של בעלי מקצועות חופשיים כמו שצויינו במאמר זה אינו רלוונטי ואינו יעיל להמרה ורוב הסיכויים שאינו ימיר בצורה מספקת רצון או רווחית.
מחיר חנות באינטרנט.
- דומיין – כ60 שח לשנה
- אחסון האתר – 30-50 שח לפי הצרכים לשיתופי והחל מ100 לפרטי , ההבדל הוא מהירות ואבטחה .
- מערכת לניהול האתר בקוד פתוח – wordpress.org , חינם!!
- תוספים מיוחדים – חינם , תמיד ניתן להרחיב פעולות ובתשלום נמוך יחסית לשנה שלמה ולא יותר מכמה מאות שח כאמור לשנה.
- תבנית – עיצוב מוכן , יש חינמי ויש בתשלום ולא יותר מ200-250 שח לשנה לקבלת עדכונים ותיקוני באגים.
- סה”כ ממוצע לחנות באינטרנט שעובדת ללא סליקה כ700-800 שח לשנה .
- סליקה החל מ60 שח תשלום חודשי .
ללמוד לתפעל?
חינם ביוטיוב או כמה מאות שח להדרכה מצולמת או אחד על אחד.
חנות באינטרנט עושה את ההבדל בין :
- עסק עם כמות לקוחות קבועה שגדלה לאט לאט ובמשך שנים לבין פוטנציאל לגדילה יומית שבועית חודשית ושנתית .
- עסק של חנות באינטרנט אינו דורש ארנונה, חשמל, מקרר ,תוכנות מיוחדות לעסקים, תחזוקה למשל שירותים וניקיון מעבר למה שאתם עושים בבית.
- אין הוצאות תחבורה דלק קנסות פנצ’רים ניקיון בשטיפת רכב והוצאות לא צפויות כמו תאונות קטנות של שפשוף.
- אין צורך בייצוגיות בלבוש או תספורת וקרואסונים וחלב בדרך למשרד.
- פרטיות : אין צורך לראות אנשים שונים שאינם קשורים לעבודה ישירות למשל שכנים במשרד או בכלל בוס.
- מלא מלא יתרונות יש בעסק אינטרנטי כמו חנות באינטרנט או שיווק דרך האינטרנט.
- היתרון המרכזי הוא בכסף, עולה פחות כסף לעסק אינטרנטי מאשר פיסי.
מה הגולשים רוצים מעדיפים ואוהבים?
מה גולשים אוהבים יותר בחנויות באינטרנט ומה משפיע על המכירות?
להלן דוג’ לחנויות שונות
הניתוח שיבוא ביחד עם התמונה ידגיש את ההעדפה של רוב הגולשים בכל נישה ספציפית.
המוצר ומחרוזת החיפוש : דוגמה לנישה של אופני כביש - מטרת החיפוש קנייה
ניתוח חווית הגולש
הדף המוביל מיקום ראשון . 81 פריטים בדף אחד של התוצאות. כלי לסינון התוצאות לפי פרמטרים. הערות לאופטימיזציה : אם היו שמים 4 פריטים בשורה היה קל יותר. העמוד היה משתפר במהירות. דף קצר ורלוונטי עדיף תמיד מדף ארוך ופחות רלוונטי למשל השלדות בדף ולא פריט שלם שבדוג' הנ"ל אופני כביש.
תוצאה שביעית
דף במיקום 7 במחרוזת. נדרשת גלילה לקבלת רושם ראשוני והחלטה. מכיל פריטים לא רלוונטיים ישירות . פחות רלוונטיות. נתונים באנגלית לגולשים ישראלים מישראל.
חנות באינטרנט עם חשיבה על הגולש
מיקום ראשון 6 עמודות פילטר חיפוש מעט תוכן טקסט בלי מכירה אגרסיבית הגולש הגיע במטרה לקנות מחשב , הוא מקבל מבחר לבחירה וזהו. ללא טעויות טכניות.
חנות באינטרנט ללא חשיבה על הגולש
מיקום 6-7
מכירה אגרסיבית עם קישקושים שמכאיבים בעין לגולש תוך מחשבה שזה יגרום לו לקנות.
הרבה תוכן שנדחף למטה במתוך מחשבה על גוגל ולא על הגולש.
הגולש לא הגיע כדי לקרוא , הוא בא לבחור מחשב.
העמוד ארוך ומסך שלם בגלילה פשוט ריק (טעות טכנית)
הגולש חיפש חבילה
קיבל רשימת חבילות נדרש לגלול אבל מתחיל לקבל תשובה ללא גלילה. בינגו ! קיבל מה שחיפש.
הגולש חיפש "חבילות אינטרנט" בדגש על חברות שונות
קיבל תוצאה שאומרת באגרסיביות : תשאיר פרטים כדאי כדאי נחזור אליך חכה לנו שנחזור כי אין לך חיים וכל מה שאתה עושה בחיים זה יושב בשקט ומחכה שאחד הנציגים יחזור אליך מתי שהוא כשיהיה לנו נוח.
לסיכום חנויות באינטרנט ב2021 :
קידום בגוגל דורש מחשבה.
- קידום אורגני אינו שיטות.
- קידום חנויות באינטרנט אינו צריך ואינו נכון לטכניקות שיווק ומכירה אגרסיביות.
- קידום מכירות שעובד בכל שיטות השיווק שאינן שיווק לחנויות באינטרנט אינו מתאים יותר לקידום אורגני וגוגל אכן מראה זאת בתוצאות.
- לא כמות התוכן אלא האיכות.
- לא חושבים על גוגל אלא על הגולשים במקרה של חנויות באינטרנט על הקונים.
- מה טוב להם?
- מה רלוונטי יותר להם?
- מה עושים המתחרים ולמה הם מעליך?