חיפוש

אתר זה מקודם בגוגל בלי קישורים

מה אפשר לעשות כדי לשפר את ההתנהגות והפעולות של הגולשים באתר?

אם גולשים יאהבו את התוכן זה הכלי הכי חזק שעובד היום באלגוריתם של גוגל.

כמות הפעולות שעושים המשתמשים קובעת גם כן כי אם עושים סימן לגוגל שמצאו את התוכן מעניין ומאתגר והתוכן משך אותם לבצע פעולות שאולי לא יבצעו באתרים אחרים.

תהליך קבלת החלטה של משתמש
תהליך קבלת החלטה של משתמש
איך לבדוק תחרות בתחום שרוצים לקדם בגוגל?

רגע.. טוען את השאלות...

אם אתה מקדם אתרים שעושה בדיוק מה שכולם עושים

תגיע לתוצאות בגוגל אחרי כל אלו שחושבים בדיוק כמוך

תוכן למקדמי אתרים

אופטימיזציה של תוכן: 

תוכן האתר חובה שיהיה איכותי, רלוונטי מאוד ומותאם למילות מפתח ולכוונת המשתמש. 

עיצוב מובייל-ראשון: mobile first

עם השימוש הגובר במכשירים ניידים, חשוב שיהיה אתר אינטרנט מותאם למשתמשים ניידים. 

משמעות הדבר היא עיצוב הנייד הראשון, פריסה רספונסיבית וזמני טעינה מהירים.

ניווט ידידותי למשתמש: 

ודא שהניווט באתר קל לשימוש ואינטואיטיבי. 

המטרה היא לעזור למשתמשים למצוא את מה שהם מחפשים במהירות ובקלות, מה שיוביל לחוויה משתמשים טובה יותר.

נגישות: 

ודא שהאתר שלך נגיש לכל המשתמשים, כולל בעלי מוגבלויות. 

גוגל מאוד אוהבת אתרים שאוהבים בעלי מוגבלויות.

זה כולל שימוש בטקסט חלופי מתאים, אופטימיזציה של ניגודיות הצבע ושימוש בשפה ברורה ותמציתית.

חיבורים מאובטחים: 

השתמש באישורי SSL כדי לאבטח את כל החיבורים לאתר. 

המטרה להגן על הנתונים של המשתמשים ולשפר את האמון שלהם באתר.

מהירות טעינה: 

תוך כמה זמן האתר עולה והמשתמש רואה תמונה עם תוצאות של מה שחיפש.

מהירות הטעינה של אתר אינטרנט היא גורם מכריע בחוויית המשתמש. 

בצע אופטימיזציה של תמונות, צמצם את השימוש בתוספים והשתמש בשירות אירוח מהיר כדי להבטיח שהאתר נטען במהירות.

תוכן מרתק: 

השתמש בתוכן מרתק ייחודי מקורי מעניין ורלוונטי כדי להשאיר משתמשים באתר ולשפר את החוויה הכוללת. 

חשוב לשלב תמונות, סרטונים, אינפוגרפיקה ותוכן אינטראקטיבי.

משוב משתמשים: (פידבק)

עודד משתמשים לספק משוב על החוויה שלהם באתר. 

המטרה היא עזרה בזיהוי אזורים ואבחון בעיות וקשיים שאולי המשתמשים נתקלו בהם ולשיפור דרך שינויים כדי לשפר את חווית המשתמש.

חיפוש
ללמוד קידום שונה

תוכנות עזר של כרום לקידום עם AI

 

  1. ChatSonic
  2. TweetGPT
  3. Prometheus
  4. YouTube Summary with ChatGPT
  5. Summarize
  6. ReaderGPT
  7. Merlin
  8. ShareGPT
  9. Fancy GPT
  10. ChatGPT Prompt Genius
  11. ChatGPT for Google
  12. ChatGPT Writer
  13. WebChatGPT
  14. Engage AI
  15. Talk-to-ChatGPT

דוגמה לקוד JavaScript פשוט שניתן להשתמש בו כדי לעקוב אחר אינטראקציות של משתמשים באתר אינטרנט:

				
					document.addEventListener("click", function(event) {
  var target = event.target;
  console.log("User clicked on: " + target.tagName + " with class " + target.className);
});

				
			

קוד זה משתמש בשיטת addEventListener כדי להאזין לאירועי קליק במסמך. 

כאשר מתרחשת קליק, הקוד רושם מידע על רכיב היעד שנלחץ עליו (כלומר שם התג ושם המחלקה של האלמנט).

אתה יכול לשנות את הקוד הזה כדי לעקוב אחר סוגים אחרים של אינטראקציות, כגון אירועי ריחוף או אירועי גלילה, ותוכל להשתמש בנתונים כדי לנתח התנהגות משתמשים ולבצע שיפורים באתר על סמך ניתוח זה.

להלן דוגמה למעקב אחר הזמן המושקע בדף:

				
					var startTime = Date.now();

window.addEventListener("beforeunload", function() {
  var timeSpent = Date.now() - startTime;
  console.log("Time spent on page: " + timeSpent + " milliseconds");
});

				
			

קוד זה משתמש בשיטת Date.now() כדי לקבל את הזמן הנוכחי באלפיות שניות ומחסיר אותו משעת ההתחלה כדי לקבל את הזמן הכולל שהושקע בדף. 

לאחר מכן, התוצאה מתועדת למסוף.

אתרים עם אפליקציה למובייל מקבלים דירוג או עדיפות בתוצאות של גוגל אורגני?

עצם קיום האפליקציה למובייל

אינו משפר ישירות את דירוג האתר בגוגל.

עם זאת, אפליקציה למובייל יכולה לשפר בעקיפין את הנראות של האתר ואת האופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) בכמה דרכים:

מעורבות מוגברת של משתמשים: 

אפליקציה לנייד יכולה להגביר את מעורבות המשתמשים באתר, מה שיכול להוביל לזמני הפעלה ארוכים יותר ושיעורי יציאה מדף כניסה מופחתים.

 

גילוי תוכן משופר: 

אפליקציה לנייד יכולה להקל על המשתמשים לגלות ולשתף את תוכן האתר, מה שעלול להוביל להגדלת קישורים נכנסים.

 

חווית סלולר טובה יותר: 

אפליקציה לנייד יכולה לספק חווית משתמש טובה יותר בהשוואה לאתר סלולרי, מה שיכול להוביל למעורבות מוגברת של משתמשים ולשיפור נאמנות המותג.

 

 

לסיכום, בעוד שאפליקציה לנייד לא תשפיע ישירות על דירוג האתר בגוגל, יכולה לתרום לחוויית משתמש טובה יותר, מעורבות מוגברת וגילוי תוכן משופר.

 

אפליקציות עוזרות לקידום אתרים בגוגל?
אפליקציות עוזרות לקידום אתרים בגוגל?

טיפים לשיפור חווית משתמשים שלא ניתן למצוא בהרבה מקומות: 

כדאי לחשוב מיהם הגולשים, איך הם חושבים, מה הם רוצים?

מה יהיה הכי מעניין ולא מה אני כבעל האתר או המקדם רוצה.

יש הבדל גדול מחשיבה של מקדם או בעל אתר לבין משתמש שהוא קהל היעד, הלקוח הפוטנציאלי.

 

מה עושים כל האתרים האחרים המובילים?

כדאי לעשות כמוהם אבל יותר ורצוי גם דברים שהאחרים לא עושים או נותנים למשל בתחום מסוים שבו לא נהוג לתת מחירים מראש, כדאי לרשום טווח מחירים וזה נקרא פעולה שונה.

 

עידוד המשתמשים לשתף ובעצם לגרום לתוכן להיות מופץ כמו וירוס אבל בקטע טוב, סוג של תוכן ויראלי אבל לא בצורה של שיווק אגרסיבי.

 

עדכון תכנים תמיד ייחשב לטוב יותר בעיני גוגל: 

אם התוכן היה מעולה אבל נכון יותר לנקודת זמן או תקופה בעבר כדאי מאוד להתאים אותו לרוח התקופה בהווה.

למשל: אתר שמוכר אייפון 14 והתוכן בכתוב מאוד מושקע אז כשיוצא אייפון 15 או 200 כדאי לעדכן את התוכן של אייפון 14 כפחות רלוונטי ואף להוסיף שם תוכל על האייפונים החדשים יותר שמתאימים לתקופה בהווה.