מי אני? כותב המאמר
מייקל אנג'ל
Search
קידום אתרים בגוגל שונה ומיוחד

מה זה נראות התוצאות בגוגל?

איך שהאתר שלכם נראה בדפי התוצאות עוד לפני שהגולשים נכנסים לאתר.

איך גולשים בוחרים אתר להיכנס אליו?

 

99% מהגולשים ייכנסו לאתר הראשון מלמעלה שהם יראו ואם לא ימצאו שם מה שחיפשו

פשוט ימשיכו הלאה לתוצאה שנייה וכך הלאה.

גם אם התוצאה הראשונה מאוד מאוד יפה

עדיין זה לא הגורם שע”פ גולשים מחליטים אם אהבו את האתר

זה רק אומר שמקדם עבד על הנראות, מה שבאמת קובע זה מה הגולש עושה באתר.

כלים ושיטות לשיפור הנראות של האתר בגוגל
כלי/שיטה תיאור יתרונות חסרונות
Google Search Console כלי למעקב אחר ביצועי האתר במנוע החיפוש של גוגל חינם, מתן נתונים על נראות האתר ותקלות טכניות דורש זמן ללמידה וניהול
מחקר מילות מפתח זיהוי ובחירת מילות המפתח הרלוונטיות לאתר שיפור תנועה אורגנית, משיכת קהל יעד דורש זמן ומחקר מתמיד
בניית קישורים השגת קישורים מאתרים חיצוניים לאתר שיפור סמכות האתר, תנועה נוספת דורש זמן ויחסי ציבור
תוכן איכותי כתיבת תוכן מקורי ובעל ערך לגולשים שיפור דירוג במנועי חיפוש, משיכת קהל יעד דורש זמן ומשאבים לכתיבה
שיתוף במדיה חברתית שיתוף תכנים ברשתות חברתיות הגדלת תנועה, מעורבות קהל דורש תחזוקה שוטפת, תחרות גבוהה
שיפור מהירות האתר אופטימיזציה למהירות טעינת האתר שיפור חווית המשתמש, שיפור דירוג במנועי חיפוש דורש ידע טכני, זמן ומשאבים
אופטימיזציה למובייל שיפור חווית המשתמש במכשירים ניידים תנועה מוגברת ממובייל, שיפור דירוג במנועי חיפוש דורש ידע טכני, זמן ומשאבים
Google Analytics כלי לניתוח נתוני התנועה באתר חינם, מתן נתונים מפורטים על מבקרי האתר דורש זמן ללמידה וניהול
כלי לשיפור נראות התוצאה בגוגל

כלי לשיפור נראות התוצאה בדפי גוגל

סקר

רגע.. טוען את השאלות...

איך משפרים את חווית המשתמש במוצרים
איך משפרים את חווית המשתמש במוצרים