חיפוש

אתר זה מקודם בגוגל בלי קישורים

ASO הוא תהליך אופטימיזציה של אפליקציות לנייד כדי לדרג גבוה יותר בתוצאות החיפוש של חנות אפליקציות. 

המטרה של ASO היא להגביר את הנראות, ההורדות, ובסופו של דבר, מעורבות המשתמש של אפליקציה.

גורמי המפתח להצלחת ASO כוללים:

  • כותרת האפליקציה
  • מילות מפתח
  • תיאור
  • נכסים ויזואליים (סמל, צילומי מסך, וידאו)
  • דירוגי משתמשים וסקירות.

ASO דומה ל-SEO (אופטימיזציה למנועי חיפוש) בכך ששניהם שואפים לשפר את נראות החיפוש, אך שונים בפלטפורמות שהם מכוונים אליהן.

ASO מתמקדת באופטימיזציה של תוצאות החיפוש של חנות האפליקציות, בעוד ש-SEO מתמקדת באופטימיזציה של תוצאות החיפוש של אתרים במנועי חיפוש כמו גוגל.

מומלץ לעדכן באופן קבוע את ASO של האפליקציה כדי להישאר רלוונטי ותחרותי. 

שיטות עבודה מומלצות מציעות לעדכן את ה-ASO כל כמה חודשים, או בכל פעם שיש שינוי משמעותי באפליקציה, כגון מהדורת תכונה חדשה.

שיפור דירוג האפליקציה שלך באמצעות ASO הוא תהליך הדרגתי הדורש מאמצי אופטימיזציה מתמשכים.

אתה לא צריך לצפות להצלחה בין לילה, אבל עם מאמץ וניטור עקביים, אתה צריך להתחיל לראות שיפורים הדרגתיים לאורך זמן.

ישנם כלים רבים זמינים עבור ASO, כולל פלטפורמות ASO, כלי מחקר מילות מפתח וכלי ניתוח.

כמה כלי ASO פופולריים כוללים את App Annie, Sensor Tower ו-Mobile Action.

שיטות שבהן תוכל להשתמש כדי לקדם את האפליקציה ב-Google:

 
 

בצע אופטימיזציה של רישום חנות האפליקציות: 

ודא שהרישום בחנות האפליקציות תקין והושלם, רישום מדויק ועתיר מילות מפתח כדי להגדיל את הסיכוי שהאפליקציה תתגלה.

 

השתמש ב-Google Ads

Google Ads  (ממומן) מאפשרת ליצור קמפיינים ממוקדים כדי לקדם את האפליקציה למשתמשים ספציפיים. 

ניתן להשתמש בפורמטים שונים של מודעות, כולל מודעות חיפוש, תצוגה ווידאו, כדי להגיע למשתמשים ב-Google וברחבי האינטרנט.

 

השתמש במדיה חברתית: 

השתמש בפלטפורמות מדיה חברתית כגון טוויטר, פייסבוק ואינסטגרם כדי לקדם את האפליקציה וליצור מעורבות עם הקהל.

שיתוף פעולה עם משפיענים: 

שיתוף פעולה עם משפיענים בנישת האפליקציה כדי לקדם את האפליקציה לעוקבים.

 

הטמעת ASO (אופטימיזציה של חנות אפליקציות): 

השתמש בשיטות מומלצות של ASO כדי לשפר את הנראות והדירוג של האפליקציה בחנות האפליקציות. 

 

כמו בקידום אורגני של אתרים בגוגל גם באפליקציות שיפור אופטימיזציה של הכותרת, התיאור ומילות המפתח של האפליקציה, כמו גם שילוב גרפיקה וצילומי מסך מושכים מבחינה ויזואלית.

שימוש בהוספה לאינדקס של אפליקציות: 

הוספה לאינדקס של אפליקציות מאפשרת לאפליקציה להופיע בתוצאות החיפוש של Google, מה שמקל על המשתמשים למצוא ולהוריד את האפליקציה.

על ידי יישום אסטרטגיות אלו, תוכל להגביר את הנראות והגילוי של האפליקציה בגוגל ולהגדיל את סיכויי ההצלחה.

מה זה ASO? טיפים

יישום  ASO.

App Store Optimization (ASO) הוא תהליך של שיפור הנראות והדירוג של אפליקציה לנייד בחנות אפליקציות.

שיטות עבודה מומלצות ליישום ASO:

 

מחקר מילות מפתח רלוונטיות

זהה את מילות המפתח שמשתמשים מחפשים ביחס לאפליקציה ולכלול אותן בשדה הכותרת, התיאור ומילות המפתח של האפליקציה.

 

השתמש בכותרת אפליקציה משכנעת

כותרת האפליקציה צריכה לתאר בצורה ברורה ותמציתית מה האפליקציה עושה, והיא צריכה לכלול לפחות אחת ממילות המפתח.

 

כתוב תיאור אפליקציה משכנע

תיאור האפליקציה צריך להסביר מה האפליקציה עושה, למה היא שימושית וכיצד היא יכולה להועיל למשתמש. 

צריך גם לכלול את מילות המפתח ולהשתמש בנקודות כדי להדגיש תכונות ויתרונות מרכזיים.

 

השתמש בגרפיקה ובצילומי מסך מושכים חזותית

השתמש בגרפיקה ובצילומי מסך באיכות גבוהה כדי להציג את תכונות האפליקציה וממשק המשתמש. 

 

עודדו דירוגים וסקירות של משתמשים

עודדו משתמשים לדרג ולסקור את האפליקציה.

השתמש בבדיקת A/B כדי להשוות גרסאות שונות של הכותרת, התיאור והגרפיקה של האפליקציה כדי לראות איזו מניבה את הביצועים הטובים ביותר.

על ידי ביצוע שיטות עבודה מומלצות אלה, תוכל לשפר את הנראות והדירוג של האפליקציה בחנות האפליקציות ולהגדיל את הסיכוי שהיא תתגלה על ידי המשתמשים.

קידום בגוגל בשלבים