איזה קידום צריך העסק שלכם?

קידום בגוגל לאתרים ואפליקציות
קידום בגוגל לאתרים ואפליקציות
קידום בגוגל בשלבים

קידום לעסקים בגוגל

קידום במיוחד אורגני לא מקדמים באותה צורה כי כל עסק עוסק בתחום שונה עם תחרות משלו ואופי למשל עסק שהקידום יצליח אם יהיו לו יותר סרטונים או הדרכות ואו מצגות.

יש עסקים שמה שחשוב בהם הוא תוכן כתוב והסברים ואולי יצירת חווית משתמש שונה מאתרים רגילים.

רוב מקדמי האתרים חושבים שיש שיטות רשומות כמו רשימת משימות כדי להצליח בקידום אבל המציאות מוכיחה שלא, ניתן לראות שאתרים שלא ערוכים למשל יפה גרפית או בלי הרבה תוכן מתקדמים יותר מאתרים מושקעים שגם עלו לא מעט.

ניתן לקדם כל נושא בעיקר לפי התחרות בנישה וזה לא משהו שניתן ללמוד לבד אלא מומלץ להיוועץ עם מקדם ותיק ומנוסה שנים בנישות שונות.

בתחרות הקיימת כיום במקצוע הקידום במיוחד באורגני כל מה שנדרש כחסם כניסה לתחום המקצועי הוא דופק וזו בדיוק הסיבה שלא קל לבחור מקדמי אתרים שבאמת יודעים את העבודה ומביאים תוצאות מוכחות.

הטעות הנפוצה ביותר שעושים בעלי עסקים

כשרק מתחילים לקדם לבד או באמצעות חברות קידום היא לקחת לפי מחיר ורצוי כמה שיותר נמוך.

מי שקונה בוטנים שלא יתפלא אם יגלה שעובד עם קופים!!

אם קונים בשר מקבלים אריות ונמרים!!

קידום בגוגל עסקים
5/5
תוצאה ראשונה בגוגל אורגני עם כתובת בגוגל עסקים
תוצאה ראשונה בגוגל אורגני עם כתובת בגוגל עסקים

איך לקדם מפות בגוגל?

לא ניתן לקדם רק מפות, הסברים בהמשך המאמר.

הטעויות הנפוצות הן לחשוב שהציון וכמות הביקורות משפיעות על המיקום, ממש לא!!

החלפת ביקורות עוזרת לקדם מפות?

לא, הפנטזיה של כל מיני טיפשים היא שכמה שיותר החלפת ביקורות תתרום למיקום להשתפר, כאמור טמטום!!

הדרכות לאיומי סייבר ואבטחת מידע

הדרכות לאיומי סייבר ואבטחת מידע

הכל על גוגל ישראל

גוגל ישראל הוא הסניף הישראלי של גוגל, אחת ממנועי החיפוש באינטרנט וחברות הטכנולוגיה הגדולות והפופולריות בעולם. 

מטה גוגל ישראל נמצא בתל אביב, ויש לו צוות מהנדסים ואנשי מקצוע נוספים העוסקים בפיתוח וקידום המוצרים והשירותים של גוגל בישראל.

גוגל ישראל אחראית לעבוד עם שותפים ועסקים מקומיים כדי להבטיח שהמוצרים והשירותים של גוגל מותאמים לצרכי השוק הישראלי. 

הם גם עובדים על לוקליזציה ותרגום של המוצרים והשירותים של גוגל לעברית וערבית.

גוגל ישראל מספקת מגוון שירותים, ביניהם מנוע החיפוש גוגל, גוגל מפות, גוגל ניוז, ג’ימייל, גוגל דרייב ויוטיוב, בין היתר. 

החברה מציעה גם שירותי פרסום ושיווק באמצעות פלטפורמות AdWords ו-AdSense שלה, המאפשרים לעסקים וארגונים להגיע לקהלים ממוקדים באמצעות פרסום מקוון.

גוגל ישראל מתמקדת גם בפיתוח טכנולוגיות ושירותים לשוק הישראלי, כמו Google Street View לישראל, Google Translate לעברית וערבית ו-Google Earth לישראל.

לגוגל ישראל יש נוכחות חזקה גם בתעשיית הטכנולוגיה הישראלית וידועה במאמציה לעודד חדשנות ויזמות בארץ. הם משקיעים בסטארט-אפים דרך תוכנית ה-Google for Startups Accelerator ומציעים חונכות ומשאבים כדי לעזור לסטארט-אפים להצמיח את העסקים שלהם.

בסך הכל, גוגל ישראל ממלאת תפקיד משמעותי בתעשיית הטכנולוגיה הישראלית, מספקת מגוון שירותים וטכנולוגיות ומשקיעה באקוסיסטם הסטארט-אפים המקומי. 

כמו כן, החברה פעילה בקידום אוריינות דיגיטלית ומתן משאבים חינוכיים לציבור הישראלי.

איך גוגל קובעת מיקום לעסק במפות שלה? 

  • לפי מיקום המחפש , הגולש שחיפש אם למשל הוא קרוב יותר.
  • לפי כמות הקומבינות שעושים המתחרים וכמה שיעשו יותר ככה העסק שלא עושה יתקדם יותר.
  • לפי איכות הביקורות והמגיבים כמו גם הפעילים שלחצו על העסק למרות שלחצו גם על עסקים אחרים , אבל מה הם עשו אחרי שלחצו?

כדי לקדם את העסק בגוגל מפות צריך:

למלא כמה שיותר פרטים בדף העסקי של תיאור העסק.

לעדכן מידי פעם בדברים חדשים כי לא מדובר בשגר ושכח , קידום דורש תחזוקה.

אם מדובר בעסק שמוכר מוצרים ניתן להוסיף צילומי מוצרים ואף סרטונים.

קידום בגוגל בצורה בטוחה ללא קישורים וללא קומבינות
5/5
שיפור מיקומים מתאריך לתאריך
שיפור מיקומים מתאריך לתאריך
כמה זמן צריך לקחת קידום אתר?
כדאי להשקיע בפרופיל העסק שיהיה הכי מעודכן וכמה שיותר מפורט ומעניין
כמה שיותר תגובות וביקורות בדף העסקי יכולות לעזור לשיפור התוצאות
חשוב שהמידע על העסק יהיה הכי מעודכן ומדוייק עד כמה שאפשר
שימוש במילים שלקוחות פוטנציאליים משתמשים יעזור מאוד לשיפור המיקומים של העסק
התוצאות של גוגל מפות משתפרות ככל שיש יותר גולשים מעורבים
כדאי וחשוב מאוד להשקיע בתמונות יפות ופשוטות של העסק ומה שהוא מציע
תוכן איכותי זה תוכן ייחודי שעוזר לגולשים אז כדאי להקפיד ולהשקיע
.

חנויות וירטואליות מהדור החדש

איך גוגל מקדמת אתרים בתוצאות חיפוש?

הדרך להעריך אתר היא דרך אלגוריתמים.

אלגוריתמים הם תוכניות מחשב או בעצם סוג של קוד שנבנה כיום ללא שום התערבות אנושית , הכל נעשה באמצעות מחשבים שאוגרים המון מידע על נתונים כמו גולשים ואתרי אינטרנט אבל ברזולוציות ממש ממש גבוהות ולא מדובר על גרפיקה.

אלגוריתם דירוג מהו.

יש עשרות והאלגוריתם הוא בעצם שיטות לאיסוף מידע , ניתוח והסקת מסקנות בדרך של ניבוי עתיד על ידי הכרת העבר וניתוח ההווה.

אם גוגל יודעת שבעבר אתרים יפים יותר בעיני אנשים מסוימים  הפיקו יותר שביעות רצון מהתוצאות שלה אז היא מבינה או יותר נכון לומר שהאלגוריתם מתפתח להיות יעיל יותר לאותם אנשים או גולשים.

לדוג’ : 

אם גולשים שחיפשו ספורט התעניינו יותר בזמני משחקים התוצאות בגוגל לפחות בעמוד הראשון של עשר התוצאות האורגניות יהיו כאלו שיכילו זמני משחקים ופחות מידע למשל על אופי השחקנים בכל תחום ספורט כלשהו.

מה מילות המפתח הטובות להגדלת מכירות

כלי מילות המפתח עוזר לבחור מילים טובות לאורגני? ממש ממש לא!!!

כלי מילות המפתח מתייחס רק לתחרות בממומן של המפרסמים!!!

האם חייבים מיקום ב”google לעסק שלי” כדי להצליח בקידום אורגני?

התשובה היא ממש לא, אם העסק מיועד לביקור פיסי במקום אז המיקום בגוגל עסקים עוזר ללקוחות הפוטנציאליים למצוא את המקום.

האם ביקורת שלילית יכולה לפגוע בקידום?

התשובה היא ממש ממש לא!

מה שיכול לפגוע בעסק ולא בקידום האורגני היא גישת הבעלים בתגובות לא הכי טובות או מפרגנות.

גוגל לעסק שלי מייצר לך לידים לעסק.

  • טיפים והמלצות :
  • אל תקנה ביקורות.
  • לא להחליף ביקורות תן לי ואני אתן לך.
  • תמי להיות נחמד גם כשהביקורת לא.
  • ביקורות שליליות כדאי שיהיו גם אפילו אחת.
  • ביקורות ללא תמונות יכולות להזיק.
  • אם יש כמה עסקים באותה כתובת חשוב להבדיל ולייצר דיוק בקומה ובגישה לעסק.

 גוגל לעסק שלי- תוצאות אורגניות לפי מיקום הגולש שחיפש.

שינויי האלגוריתמים לפי הגדרה ופירוש פרטני.

פנדה panda – the content algo

איכות התוכן ולא הכמות , השינוי היה מורכב והסתמך על התנהגות הגולשים לפי איכות התוכן ומעט כמות.

penguin פינגווין 

איכות הקישורים וכמותם בבחינה טובה ורעה שלהם עם התחשבות בהתנהגות הגולשים.

pirate – הפיראט

מקוריות או יותר נכון עד כמה התוכן הינו יוניק, ייחודי!!

pigeon – היונה 

עדיפות בתוצאות לאתרים מקומיים ונישות מקומיות בפרמטרים שונים שמתאימים לgeolocation.

page layout – עיצוב וחווית משתמשים או הגולשים באתר.

התמקדות בהתנהגות הגולשים לפני במהלך ואחרי הגלישה באתר ספציפי.

humming bird – יונק הדבש

הקפדה על מהירות אבטחה ודיוק ברלוונטיות של התוצאות המוצעות על ידי האתרים המתחרים.

יש עוד כמה סוגים וחלקם אפילו לא ידועים או לא פורסמו בהרחבה או בכלל אבל הרעיון מועבר פה בצורה כללית במאמר זה.

כמה זמן צריך לקחת קידום אתר?
איכות התוכן היא גורם מכריע בקידום האתר. תוכן ייחודי ואיכותי מסייע לקידום.
קישורים חיצוניים יכולים להגביר את אוטוריטת האתר.
מבנה האתר הוא גורם חשוב בקידום. יש להבטיח נגישות ואופטימיזציה.
חווית המשתמש היא מכרעת בשמירה על המבקרים באתר.
בעידן הדיגיטלי, אופטימיזציה לנייד היא בלתי נטולת פשרות.
מהירות הטעינה של העמוד יכולה להשפיע על קידום האתר בגוגל.

האם הלקוחות מבינים מהו אתר ומה הם מבקשים?

חשוב מאוד להסביר בהרחבה על מה שהלקוח אולי  לא מבין על אתרים 

לפעמים הלקוח לא טכנולוגי ואם לא יבין עלול להיות לקוח לא מרוצה

לקוח מרוצה מביא פי עשר לקוחות ולקוח לא מרוצה הורס 100 לקוחות פוטנציאליים.

מה מטרת האתר מעבר ליצירת לידים או הכנסה?

מטרת כל אתר הוא לא כרטיס ביקור אלא הלביא לקוחות וליצור רושם

לכן חשוב מאוד להסביר זאת ללקוח שחשוב מאוד להשקיע כי זה יכול להביא לקוחות פי 100 מסוכני מכירות שיעלו המון כסף.

האם בונה האתר מעוניין בריטיינר או שגר ושכח?

היתרונות והחסרונות ארוכים מידי להסבר במאמר זה , מה עדיף?

כל איש מקצוע מעצב גרפי או בונה אתרים צריך לשאול את עצמו מה הוא מעדיף ולמה.

 

מגבלות אבטחת אתר יכולות להתקיים במערכות סגורות אז לא משנה אם אתר נראה מעולה

אבל אם אף אחד לא יגיע אליו כי אין אפשרות לאתר להתקדם בגוגל אורגני אז

 הלקוח יהיה לא מרוצה ולקוח לא מרוצה לא יביא איתו פי 10 לקוחות פוטנציאליים

בעתיד המקצועי של בונה האתרים או חברת השיווק ומיתוג שבנתה את האתר.

קידום עסק לבניית אתרים – 

 שאלות באדום
 
תשובות\דעות בירוק
 

העסק נועד לבנות אתרים , הלקוחות שלו באים מרמות שונות של ידע.

מה צריך לכלול והרבה התוכן ללקוחות מסוגים שונים ספציפיים לעסק הנ”ל?

דוג’ של העבודות שביצע ואם לא ביצע אז שיבצע כמה שיותר כדי שיוכל להציג ללקוחות

גם אם במחיר של כמעט חינם כדי ליצור פורטופוליו יפה ומכובד

שימכור יותר מכל קידום אורגני ויתרום לתופעת הפה לאוזן, אין כמו לקוחות מרוצים שממליצים עליך.

האם קיים תיאום ציפיות או יישור קו בין הפנטזיות של הלקוח לבונה האתר?

היתרונות בלקוחות מרוצים כבר הוזכרו בטקסט פסקה זו לכן חשוב לחשוב על הלקוח

האם מחר ירצה להוסיף נאמר תוספות שידרשו ממנו הוצאות אחרות יקרות או בכלל

 לא יהיה ניתן בגלל מגבלות מערכת סגורה למשל.

 הגדלת ראש – האם יהיה ללקוח נוח לאחר שיקבל את האתר לנהל?

בחירת מערכת ניהול למשל וורדפרס תתן ללקוח אפשרות לנהל לבד את האתר

אופציה זו פותחת פתח לריטיינר ארוך טווח של לקוח מרוצה שלא כמו מגבלות

של מערכות אחרות שדורשות תכנות ולפעמים במערכות שונות לא רק מתכנת לא יעזור

גם אלוהים לא יעזור לשינויים שאולי יצטרך הלקוח וזה יגרום לעגמת נפש וללקוח לא מרוצה

 שכבר הוזכר שלקוח לא מרוצה הורס 100 לקוחות פוטנציאליים חדשים.

מה מטרת האתר מעבר ליצירת לידים או הכנסה?

מטרת כל אתר הוא לא כרטיס ביקור אלא הלביא לקוחות וליצור רושם

לכן חשוב מאוד להסביר זאת ללקוח שחשוב מאוד להשקיע כי זה יכול להביא לקוחות פי 100 מסוכני מכירות שיעלו המון כסף.

פרופיל עסק בגוגל עסקים – 

  • תמונות מעניינות ולא כי חייבים לשלב תמונות.
  • מבצעים מעניינים וקופונים והצעות חד פעמיות.
  • הנעה לפעולה לגולשים לשמור ולזכור את העסק.

האם קיימת רשימה סודית לקידום אתרים שמצליח?

הסוד הולך להתגלות ….

להלן הסוד:
הסוד הוא שאין סודות ויש רק גולשים ואם אתה נותן תוכן שעוזר להם להתקדם ולקדם את האתרים שלהם אתה מתקדם, מאוד פשוט!!!

הקידום האורגני הוא היחיד שיכול לקדם מיקום מפות בתוצאות של גוגל אל תאמינו לחרטא של מקדמי אתרים

איפה אני בגוגל?

השאלה הנכונה היא איפה האתר שלי ממוקם בגוגל בשאלה כלשהי או במילה כלשהי.

המיקום בתוצאות האורגניות במנוע החיפוש נקבע בגוגל ע”י האלגוריתם שמשתנה כל פעם שגוגל

מרגישה חשק עז לאתגר מקדמי אתרים והיא עושה זאת ללא התראה או הודעה מראש.

חרטא של מקדמי אתרים וחברות קידום

  • כמה שיותר ביקורות יקדמו את המיקום ואת האורגני.
  • הציון של הביקורות קובע.
  • ביקורות שקריות ודירוג נמוך פוגע במתחרים.
  • החלפת ביקורות עם עסקים אחרים עוזרת או משפיעה.
טיפים חשובים לקידום אורגני של המיקום במפות

החלפת ביקורות יזומה לא עובדת ותגרום לנזק!!!

כתובת שאינה מכילה פרטים מזהים נכונים של העסק תתקדם פחות מכתובת אמיתית מפורטת!!!

פרופילים אמיתיים עם הרבה ביקורות באותה הנישה תתרום יותר לקידום.

איך מקדמי אתרים מקדמים מפות או מיקומים בגוגל עסקים?

אם הם לא יחשבו שגוגל מטומטמת גוגל תאהב אותם!!!

קידום עסקים בגוגל מיקומים או מפות מושפע מהקידום האורגני

חשוב לזכור שיש רמות שונות של בוני אתרים או חברות לבניית אתרים.

זהירות!!  מידע למתקדמים ואנשים טכניים, לא למתחילים.

האם (לטובת הלקוח) ניתן לשפר ולהרחיב וקיימת היכולת הטכנית ובכלל?

במערכות סגורות או בחלק מהאחסונים קיימות בעיות , למשל: 

מערכות סגורות כמו וויקס ואי-שופ וקונימבו וכולן חברות מעולות ומומלצות לבניית אתרים כמו גם חברות אחסון מסוימות כמו יופרס המעולה שמגבילות אפשרות לתוספי אבטחה ופונקציות שחשוב לקחת בחשבון בקידום אתרים אורגני.

איך משפרים תוצאות במיקומים GMB (גוגל עסקים)?

 
התוצאה שנראית בחיפוש לפי מיקומים ואיזה עסק קרוב למה שחיפש הגולש.
 
תיאוריה של מקדמי אתרים שלא ממש מבינים מהו קידום אתרים בהקשר לשליטה על מיקומים .

 

  • כמה שיותר פעילות ותמונות בגוגל עסקים יקדמו את המיקום (חרטא).
  • כמה שיותר ביקורות ורצוי חיוביות יקדמו אתכם (חרטא).
  • שילוב גוגל עסקים בקישורים ומשחק עם קישורים (חרטא).
  • אתר ותיק ומושקע ויפה יעלה יותר במיקומים של גוגל עסקים (חרטא).
 
האלגוריתם שקובע מה יהיה יותר למעלה תלוי בגורמים אחרים
החזק ביותר הוא הקידום האורגני של האתר.
 
אם הקידום האורגני של האתר לקוי בתחומים ספציפיים יש אפילו מצבים שעסק עם מיקום וללא אתר יעקוף עסק עם אתר.
 
כאמור רק קידום אורגני שעובד תקין וישר ללא מניפולציות וכל העבירות האחרות יקדם מיקומים.
 
ניתן לראות בתמונה שעסק שהקידום החל לפני פחות מחודשיים (הבדיקה בוצעה לשבועיים מאתמול)
התקדם למיקומים\במיקומים בלי שום מניפולציות.
 
אם האתר תקין וגוגל אוהבת אותו ויש תוכן מעניין ולא נעשות קומבינות כל הביטויים ובמיוחד gmb קופץ למעלה.
השוואת מיקומים בין תאריכים. , ליד המס' שמציין מיקום יש סימן של טיפה וזה סימן המיקום .

מה הטלפון של גוגל ליצירת קשר ?

לגוגל יש מס’ טלפונים לתמיכה טכנית או אחרת.

גוגל ישראל בע”מ  – 

074-7466436 או 074-7466453

ופשוט לבקש או לומר שיש לכם בעיה ואתם מבקשים שייצרו עמכם קשר או יעבירו הודעה למחלקה הטכנית.

קידום עסק לעיצוב גרפי – המלצות וטיפים

תוכן מאמר זה עוסק ומתאים גם למעצבים גרפיים ולסטודיו לעיצוב עם כמה שינויים קטנים ברלוונטיות.

טיפים מנקודת ראות של מקדם אתרים.

  • לא תמיד מה שיפה הוא נכון מבחינת חווית משתמשים וגולשים.
  • בלי להרחיב המשפט less is more אומר המון למי שיחשוב עליו לעומק במיוחד מעצבים גרפים.
  • פיקסלים וצבעים וקונטרסט ועוד אלמנטים \פרמטרים גרפיים עיצוביים הם מאוד מאוד חשובים השאלה למי?
  • לא תמיד הם נכונים לגוגל וחשוב לבדוק ביצועים לאחר סים העבודה לאתרים או אפליקציות ובכלל לכל עבודת web אפילו לדפי נחיתה בודדים.
  • ניתן לבדוק זאת בlighthouse של גוגל או google page speed insights ורק בכלים אלו כי אלו הכלים שגוגל בוחנת ומשתמשת בהם להעריך ולאפיין ולתת ציון איכות ודירוג בין היתר לאחר מכן במנוע החיפוש הרלוונטי גוגל.
  • חשוב מאוד לבדוק גם מובייל ולתת עליו דגש מיוחד ועמוק.

לא תמיד ימנעו אבל יגבילו מהסיבות שלהן.

מערכות וויקס קונימבו ועוד אחרות שמעוניינים להוסיף פיצ’רים מיוחדים שלא קיימים אפילו בפיתוח בחברות קוד סגור אלו יעלו ללקוח המון אם בכלל יהיה אפשרי בעתיד הקרוב למשל אתר של הדפסה על חולצות

שיצטרך תוספת של עריכה גרפית מתקדמת בשילוב בתוך המערכת או זיהוי לפי תמונה של תווי פנים למשל לאתרים של שינויים פלסטיים כמו אתרי רופאים פלסטיקאים.

אתרים שישלבו חישובים מורכבים והתממשקות לשירותים (api) שידרשו פיתוח של חברות הבנייה לקוד סגור וגם אם הלקוח יהיה מוכן לשלם לא ניתן יהיה לקבל זאת

בזמן סביר כי לקוח אחד או עשרה שמבקשים שינוי לא תמיד משתלמים כלכלית לפיתוח פיצ’ר כזה או אחר ואז הלקוח יהיה תקוע עם אתר שלא יוכל להתקדם אורגנית בגוגל איתו בין היתר מהסיבה שהמתחרים שלו בקוד פתוח יתנו לגולשים ערך מוסף.

אתר מצוין לבדיקת מהירות ממקומות שונים בעולם וממגוון מכשירים כולל מובייל.

לא קיבלתי גלויה לאימות,מה עושים?

בעיה מוכרת ידועה ונפוצה, מומלץ ליצור קשר עם גוגל בכל דרך אפשרית ולנסות לבצע שוב רישום ואימות.

מה הסיבות שזה קשה ומסובך לפעמים?

  1. גוגל מתקשה לאמת שאכן מדובר בעסק אמיתי ולגיטימי ואולי הוא לא עבר את כל מנגנוני הבקרה של גוגל למרות שנפתח דף ומיקום אבל כאמור לא מאומת.
  2.  קומבינות של מקדמי אתרים או היסטוריה של האתר או איזכור שם העסק או בעיית אמינות אחרת לא עברה מנגנוני בטחון או אמינות של גוגל.
  3. בעיה בדואר ישראל או בכתובת הפיסית של העסק.
  4. יכול להיות שאין בעיה ולגוגל יש בעיה למשל עומס בגלל קורונה בעולם או בעיה טכנית אחרת.

איך לקדם מיקומים בגוגל?

למשל של מסעדות

מה הסיבה שעסק נמצא ראשון במיקומים בגוגל עסקים?

לפעמים הסיבה היחידה היא שהאחרים פשוט יותר  גרועים או עשו קומבינות.

99.9% ממקדמי האתרים יאמרו ואומרים את אותו הדבר.

רוצים מילות מפתח טובות?

הכלי של גוגל הוא מעולה keyword planner אבל ויש אבל ואבל גדול, keywordplanner מתייחס לקמפיינים ולמודעות וכל מקדמי האתרים שחושבים שהכלי מתייחס לאורגני מטומטמים שלא יודעים לקרוא ולחפש בגוגל איך עובד הכלי!!!! 

גוגל לא נותנת\חושפת פרטים על כמות החיפושים האורגניים!!!!!!!!!

מעקב מיקום בגוגל-איך ומה מומלץ?

כותב המאמר משתמש בתוכנת הse ranking , בראש העמוד ניתן למצוא כפתור לתוכנה שנותנת שבועיים ניסיון חינם לכל המעוניין.

ניתן לבדוק איתה כמה אתרים ולא רק אחד.

התוכנה יחסית זולה כ30-40 דולר לחודש ונותנת אפשרות להרבה יותר מסתם מעקב אחר מיקומים.

למשל מעקב על מתחרים וקישורים וממש דוחות קידום מלאים שניתן להפיק ללקוחות אם אתם המשתמשים בה מקדמי אתרים.

ניתן לראות שלא כמות הביקורות קובעת את המיקום מי למעלה.

לא הציון של גוגל עסקים קובע את המיקום מי יהיה ראשון מלמעלה.

מה שקובע הוא הקידום האורגני או מיקום פיסי גאוגרפי של  הגולש שחיפש את המסעדה או כל עסק אחר.

למה האתר לא מצליח להתקדם בתוצאות בגוגל?

הסיבה שלא ניתן היא לא אחת והנה מגיע ההסבר: (יותר מהסבר אחד)

כשמנסים לקבל אתר לקידום יש כל מיני גורמים בדרך שעלולים לפגוע בתהליך הקידום ואו בהצלחתו.

קידום אתרים של עורכי דין

הבעיה

עורכי דין מדברים וחושבים בשפה גבוהה מידי , לפחות רובם וזה מתנגש ברוב המקרים עם עבודתם של מקדמי האתרים והתוכן באתר.

ציטוט פסקי דין והחלטות כמו גם עניינים ברומו של עולם המשפט מעניינים רק עורכי דין ששוכחים שהאתר שלהם לא מעניין עורכי דין אחרים.

לא ניתן להשפיע על מיקומים של עסקים בתוצאות החיפוש עם מניפולציות וקומבינות למשל :

  • החלפת ביקורות.
  • זיוף ביקורות.
    • קישורים למינהם.
 

כל אלו חרטוטים של מקדמים שלא ממש מבינים לא את גוגל ולא מבינים מהו קידום אורגני בשנת 2020.

האלגוריתם הולך ונהיה חכם יותר ויותר.

איך נכון לשלב קידום ממומן google ads לקידום ושיווק אתר או נכס דיגיטלי?

מערכת המודעות הממומנות של גוגל מאוד מתקדמת ועם זאת מאוד פשוטה וכל אחד יכול לבצע קידום ממומן בעצמו או בשפה המקצועית לנהל קמפיים מודעות פרסום בעצמו ולבד.

איך אני יכול לקדם לבד בממומן?

גוגל בעצמה תעזור לכל מי שישקיע לא הרבה כסף כדי להתקדם בממומן.

היא לא עושה את זה בחינם כי בעל העסק או האתר משלם לפי קליק על מודעה או לפי מס’ צפיות במודעות המובילות לדפי הנחיתה שלו בקמפיין.

קידום אתרים של מקדמי אתרים.

למחבר מאמר זה אין כח וחשק לכתוב משהו לטובת אותם מקדמים שמחפשים בגוגל תשובות באתר של מקדם אתרים איך לקדם את האתר שלהם.

בשביל זה פשוט שיחפשו בגוגל “איך לקדם אתר”.

שם יקבלו את כל התשובות אבל לא לגמרי שיעזרו להם 🙂 

קידום אתר של בעל מקצוע

בנישה טכנית למשל אינסטלטור או טכנאי חשמלאי.

להלן המלצות : 

סרטונים על העבודה של בעל המקצוע.

המלצות של אנשים שניתן לדבר איתם על העבודות.

אתר חכם ולא כזה שמתאמץ להרשים אלא חושב על הלקוחות.

רשימה מומלצת בשיטת מייקל לקידום עסקים בGMB 

אם יש לכם יותר ממיקום אחד שבו אתם נותנים שירות כדאי שיהיה אמיתי כי גוגל בודקת ולא פראיירית.

אם יש לכם כמה אתרים בגוגל עסקים בשמות שונים ואתם חושבים שגוגל לא יודעת שיש לכם כמה פרופילים? זה לא יעבוד אפילו לא באחד ולא תתקדמו לשום מקום.

לגוגל יש זיכרון טוב! 

אם ביצעתם קומבינות , הקידום יהיה בגוגל עסקים מאוד מאוד איטי.

  • עד לא מזמן זה עבד אבל נוצל לרעה על ידי מקדמי אתרים חאפרים קומבינטורים.
  • אתר תקין טכנית לגוגל.
  • אתר רספונסיבי וקל לגולשים.
  • אתר ללא עבירות\מניפולציות  קידום.

הטעות הכי נפוצה בקידום ממומן אדוורדס בגוגל.

לחשוב שתנועה בכמות תביא לעלייה במיקומים האורגניים.

זו טעות!!!

לא הכמות קובעת אלא מיהם הגולשים ואיך הם גלשו ומה בדיוק עשו באתר.

בעיות טכניות או חיים קשים לגוגל לסרוק ולהכיר את האתר.

לפעמים סיבות טכניות כמו אחסון ואבטחת האתר או יותר מידי דברים שנטענים בכל דף עלולים לפגוע בגולשים ואת זה גוגל לא אוהבת.

קידום אתרים של מעצבים גרפיים.

מעצבים גרפיים חושבים ברמה עיצובית ויפה ואסתטיקה וברוב הפעמים שמסתכלים על אתרים אלו רואים עיצוב ולא מה שהגולשים היו שמחים לראות.

מדובר בביטוי אמנותי של מעצבים וזה מתנגש עם צרכי קידום אורגני בגוגל.

לדוג’: סליידר יפה שלא מעניין אף אחד מהגולשים כי אם היה מעניין אותם הם היו רושמים בגוגל את המילים: 

“סליידר של סטודיו לעיצוב” או “סליידר או תמונות לדוג’ מעבודתו של המעצב הגרפי” אבל רוב הגולשים לא מחפשים את זה  , רוב הגולשים יחפשו את המילים מעצב גרפי  או סטודיו לעיצוב גרפי.

להלן דעות פרטיות של כותב המאמר.

מה צריך לעשות ואיך לקדם כדי להצליח בקידום העסק בתוצאות החיפוש של גוגל.

google ads יעיל במיוחד בקמפיין מומן בגוגל למטרות הבאות: 

משיגים יותר ביקורים באתר ומהר (אבל זה לא עוזר או משנה משהו בגוגל אורגני).

יותר שיחות טלפון לעסק

מגיעות שיחות ופניות בעקבות החשיפה הגבוהה אבל תלוי בתחרות ואם זה משתלם ביחס להוצאה על הקמפיין 

למשל כמה אתם כבעלים של האתר משלמים על כל לחיצה או פנייה של לקוח. 

יותר ביקורים בחנויות  פיסיות 

אנשים מגיעים ממש בעקבות הקמפיין למיקום בגוגל מפות ולפיו לעסק שלכם במיוחד אם נחשפו לקמפיין מוצלח של קידום ממומן.

איך יודעים אם ביקורות הן מזוייפות בגוגל ביזנס\עסקים?

מאוד פשוט.

פרופיל כלשהו שנתן ביקורת אחת בחייו הוא חשוד בעיני גוגל, ההגיון אומר שלא בשביל ביקורת אחת יחידה בחיים אדם פתח חשבון.

פרופיל ללא תמונה חשוד באופן אוטומטי בעיני גוגל.

מיקומים בגוגל אורגני או בכלל

הסבר ממש קצר על איך גוגל מדרג אתר וממקם אותו בתוצאות : 

סדרה שלמה ומורכבת של אלגוריתמים ולא אחד כמו שנהוג לחשוב.

מה שחשוב הוא מה ששימושי לגולשים.

באיזה מילים משתמשים לתאר מה שכל אתר מציע לגולשים.

עד כמה נוח להשתמש באתר ועד כמה הוא מהיר ותקין טכנית לצפייה.

עד כמה בגדול האתר ובמיוחד כל דף ודף רלוונטי לגולשים של העסק.

מיקום הגולשים שמחפשים בגוגל גם קובע מיקומים בתוצאות החיפוש ומאוד חשוב.

מציאת התאמות או רלוונטיות לקידום האורגני – 

האם התוכן מתאים לנושאים הכלליים באתרים דומים?

לא רק מילות מפתח כמו שחושבים לא מעט מקדמי אתרים.

ניתוח מילות מפתח – 

האם הן מתאימות וברורת לגולשים בצורה מירבית?

החלפה – התאמה – המרה.

איכות התוכן – נושא לא פשוט למתחילים

כמה שפחות עבירות קידום יעלו את מיקומי האתר בתוצאות החיפוש.

שיטה זו של גוגל נקראת אלגוריתם לזיהוי ספאם והפרת הנחיות.

  • אילו תוצאות בגוגל טובות יותר למשתמש?
  • למשל מה יגרום למשתמש להתנהג שונה בדפי גוגל?

איטיות בטעינה של דפים: 

אם גולש מחכה הרבה מידי לטעמו של הגולש זמן אז הדף או האתר לא תקין מבחינה טכנית וגוגל לא תקדם אותו.

אם בעל האתר לא משתף פעולה עם המקדם ואינו מספק לו את המידע או חומרים הדרושים לקידום למשל תמונות של העסק

 או רישום בגוגל לעסק שלי google my business אז הדבר עלול לעכב הצלחה בקידום האתר כפי שהייתה יכולה להיות אם דברים אלו היו מתבצעים.

לפעמים בעל האתר מבצע פעולות שיכולות לפגוע באתר ובכלל מחוץ לאתר למשל ספאם

בכל מיני דרכים כדי לתפוס לקוחות או להביא תנועה לאתר , אלו פעולות שיכולות  לפגוע בקידום האורגני. 

קידום אורגני בגוגל ללא קישורים
קידום אורגני בגוגל ללא קישורים
קידום אורגני לאתרים עם נישה תחרותית
קידום אורגני לאתרים עם נישה תחרותית
מחירון קישורים לקידום בגוגל
מהם קישורים נכנסים לקידום אתרים?
מדוע קישורים נכנסים חשובים??
הרבה קישורים עוזרים לקידום ואיך?
מדוע קישורים נכנסים חשובים?
כיצד לבדוק קישורים נכנסים?
איך מזהים קישורים איכותיים??

התנהגות של פרופילים חשודים בעיני גוגל עסקים.

פרופילים שהתגובות שלהם לא ממש מביאים או מצרפים תמונות או קיימת פעילות של ניקוד נמוך בחשבונות שהפרופיל הגיב להם למשל כוכב אחד וזהו בלי מילים אומר פרופיל חשוד בעיני גוגל.

מהי התגובה הנכונה להטרדות ולביקורות שליליות בגוגל עסקים?

אם גולשים או לקוחות פוטנציאליים מגיעים לביקורות בגוגל עסקים הם מסתכלים לא רק על הטוב אלא גם על השלילי ואז אם הגולשים יראו שבעל העסק מנומס וקשוב ומדבר יפה \ עונה בכתב בצורה מנומסת ומתעניין למה נכתבה הביקורת השלילית אותם לקוחות פוטנציאליים יתרשמו לטובה מהעסק על אף הביקורות השליליות.

האם ציון רע בביקורות בגוגל עסקים יכול לפגוע בתוצאות של קידום אורגני?

התשובה היא לא , אין קשר וציון  גבוה גם לא מתקדם במיקום שלו מעל עסק אחר עם ציון גבוה, מה שקובע את העלייה או המיקום הם פרמטרים אחרים כגון מיקום המחפש בגוגל או היסטוריית גלישה או פרמטרים אחרים שקשורים לקידום אורגני טוב.

הונאות ורמאות בגוגל עסקים לצרכי קידום בגוגל אורגני.

אם מנסים לעבוד על גוגל ולהשפיע בציון או בביקורות מזוייפות שזה אומר החלפת ביקורות בגוגל עסקים או פעילות של סוחר ביקורות טיפש שמבצע ביקורות מאותם פרופילים אבל כמה פעמים ואין באמת רלוונטיות כפי שנבדקת במבחני אמינות באלגוריתם של גוגל זה בהחלט עלול להשפיע על הקידום האורגני הטהור של אתר או עסק כלשהו.

האם ניתן לפגוע בקידום האורגני דרך ביקורות שליליות בגוגל עסקים?

התשובה היא לא, גוגל יודעת ומכירה את הפרופילים המבצעים ביקורות ויודעת אם הביקורת אמיתית או שמטרתה רק לפגוע, יש מקרים בהם ביקורות מלאכותיות שליליות עזרו לעסק המותקף לעלות במיקומים האורגניים.

האם ניתן לקדם ולהשפיע על הקידום האורגני דרך ביקורות בגוגל עסקים של חשבון העסק או חשבון המתחרים? 

התשובה היא כן ולא.

כן ניתן ונדרש ידע מיוחד בסייבר.

לא כי גוגל יודעת ורואה הכל וזה רק עניין של זמן אם לא ראתה עד כה משהו שכדאי שלא תראה כמו זהות של סוחר ביקורות.

דוג’ לביקורות שליליות בגוגל: 

הביקורת : חרא חברה.

התגובה הנכונה של בית העסק: 

שלום מר זיבי , נשמח לשמוע למה נתת לנו כזו ביקורת איומה ואנו מתייחסים ללקוחות שלנו במלוא האכפתיות , נשמח אם תפרט ונשמח לשנות את דעתך.(חוויה מתקנת)

הביקורת : ממש לא מרוצה הייתי עשיתי ויקר ולא טעים וצעקו עליי.

התגובה הנכונה של בית העסק: 

שלום מר זיבי , נשמח להזמין אותך שוב לחוויה מתקנת , אנו מתנצלים על מה שהרגשת וחווית וזה הטלפון של הבעלים לתיאום ישיר מולו . 

הביקורת : לא מומלץ\ממליץ\מרוצה.

התגובה הנכונה של בית העסק: 

שלום גברת זיבי , מדבר המנכ”ל של חברת\מסעדת זבביר באויר ואני אשמח לדבר איתך מתי שיהיה לך נוח ולהזמינך לחוויה מתקנת במפעל אולם מסעדה אתר או משהו שלנו.

הביקורת : לא עונים לטלפונים, הונאה או זלזול בלקוחות.

התגובה הנכונה של בית העסק: 

בזמן האחרון עקב עומס ולחץ של לקוחות יכול להיות שחלו זמנים של אי מענה או בעיה אחרת ונשמח לתקן את החוויה בזה ש…. וזה הטל’ של המנכל נשיא מלך והוא ישמח לדבר איתך ולתקן את הרושם או החוויה.

 

קידום עסקים שונים בגוגל הוא לא רשימת מטלות קבועה

כל עסק דורש קידום שונה וגוגל לא מקדמת תוצאות לפי מס’  הדפים או כמות התוכן.

יש עסקים שבנויים על מוניטין שנבנה בצורה קצת שונה מקידום אורגני.