קידום במיוחד אורגני לא מקדמים באותה צורה כי כל עסק עוסק בתחום שונה עם תחרות משלו ואופי למשל עסק שהקידום יצליח אם יהיו לו יותר סרטונים או הדרכות ואו מצגות.
יש עסקים שמה שחשוב בהם הוא תוכן כתוב והסברים ואולי יצירת חווית משתמש שונה מאתרים רגילים.
רוב מקדמי האתרים חושבים שיש שיטות רשומות כמו רשימת משימות כדי להצליח בקידום אבל המציאות מוכיחה שלא, ניתן לראות שאתרים שלא ערוכים למשל יפה גרפית או בלי הרבה תוכן מתקדמים יותר מאתרים מושקעים שגם עלו לא מעט.
ניתן לקדם כל נושא בעיקר לפי התחרות בנישה וזה לא משהו שניתן ללמוד לבד אלא מומלץ להיוועץ עם מקדם ותיק ומנוסה שנים בנישות שונות.
בתחרות הקיימת כיום במקצוע הקידום במיוחד באורגני כל מה שנדרש כחסם כניסה לתחום המקצועי הוא דופק וזו בדיוק הסיבה שלא קל לבחור מקדמי אתרים שבאמת יודעים את העבודה ומביאים תוצאות מוכחות.
כשרק מתחילים לקדם לבד או באמצעות חברות קידום היא לקחת לפי מחיר ורצוי כמה שיותר נמוך.
מי שקונה בוטנים שלא יתפלא אם יגלה שעובד עם קופים!!
אם קונים בשר מקבלים אריות ונמרים!!
לא ניתן לקדם רק מפות, הסברים בהמשך המאמר.
הטעויות הנפוצות הן לחשוב שהציון וכמות הביקורות משפיעות על המיקום, ממש לא!!
לא, הפנטזיה של כל מיני טיפשים היא שכמה שיותר החלפת ביקורות תתרום למיקום להשתפר, כאמור טמטום!!
גוגל ישראל הוא הסניף הישראלי של גוגל, אחת ממנועי החיפוש באינטרנט וחברות הטכנולוגיה הגדולות והפופולריות בעולם.
מטה גוגל ישראל נמצא בתל אביב, ויש לו צוות מהנדסים ואנשי מקצוע נוספים העוסקים בפיתוח וקידום המוצרים והשירותים של גוגל בישראל.
גוגל ישראל אחראית לעבוד עם שותפים ועסקים מקומיים כדי להבטיח שהמוצרים והשירותים של גוגל מותאמים לצרכי השוק הישראלי.
הם גם עובדים על לוקליזציה ותרגום של המוצרים והשירותים של גוגל לעברית וערבית.
גוגל ישראל מספקת מגוון שירותים, ביניהם מנוע החיפוש גוגל, גוגל מפות, גוגל ניוז, ג’ימייל, גוגל דרייב ויוטיוב, בין היתר.
החברה מציעה גם שירותי פרסום ושיווק באמצעות פלטפורמות AdWords ו-AdSense שלה, המאפשרים לעסקים וארגונים להגיע לקהלים ממוקדים באמצעות פרסום מקוון.
גוגל ישראל מתמקדת גם בפיתוח טכנולוגיות ושירותים לשוק הישראלי, כמו Google Street View לישראל, Google Translate לעברית וערבית ו-Google Earth לישראל.
לגוגל ישראל יש נוכחות חזקה גם בתעשיית הטכנולוגיה הישראלית וידועה במאמציה לעודד חדשנות ויזמות בארץ. הם משקיעים בסטארט-אפים דרך תוכנית ה-Google for Startups Accelerator ומציעים חונכות ומשאבים כדי לעזור לסטארט-אפים להצמיח את העסקים שלהם.
בסך הכל, גוגל ישראל ממלאת תפקיד משמעותי בתעשיית הטכנולוגיה הישראלית, מספקת מגוון שירותים וטכנולוגיות ומשקיעה באקוסיסטם הסטארט-אפים המקומי.
כמו כן, החברה פעילה בקידום אוריינות דיגיטלית ומתן משאבים חינוכיים לציבור הישראלי.
למלא כמה שיותר פרטים בדף העסקי של תיאור העסק.
לעדכן מידי פעם בדברים חדשים כי לא מדובר בשגר ושכח , קידום דורש תחזוקה.
אם מדובר בעסק שמוכר מוצרים ניתן להוסיף צילומי מוצרים ואף סרטונים.
אלגוריתמים הם תוכניות מחשב או בעצם סוג של קוד שנבנה כיום ללא שום התערבות אנושית , הכל נעשה באמצעות מחשבים שאוגרים המון מידע על נתונים כמו גולשים ואתרי אינטרנט אבל ברזולוציות ממש ממש גבוהות ולא מדובר על גרפיקה.
יש עשרות והאלגוריתם הוא בעצם שיטות לאיסוף מידע , ניתוח והסקת מסקנות בדרך של ניבוי עתיד על ידי הכרת העבר וניתוח ההווה.
אם גוגל יודעת שבעבר אתרים יפים יותר בעיני אנשים מסוימים הפיקו יותר שביעות רצון מהתוצאות שלה אז היא מבינה או יותר נכון לומר שהאלגוריתם מתפתח להיות יעיל יותר לאותם אנשים או גולשים.
לדוג’ :
אם גולשים שחיפשו ספורט התעניינו יותר בזמני משחקים התוצאות בגוגל לפחות בעמוד הראשון של עשר התוצאות האורגניות יהיו כאלו שיכילו זמני משחקים ופחות מידע למשל על אופי השחקנים בכל תחום ספורט כלשהו.
כלי מילות המפתח מתייחס רק לתחרות בממומן של המפרסמים!!!
התשובה היא ממש לא, אם העסק מיועד לביקור פיסי במקום אז המיקום בגוגל עסקים עוזר ללקוחות הפוטנציאליים למצוא את המקום.
התשובה היא ממש ממש לא!
מה שיכול לפגוע בעסק ולא בקידום האורגני היא גישת הבעלים בתגובות לא הכי טובות או מפרגנות.
איכות התוכן ולא הכמות , השינוי היה מורכב והסתמך על התנהגות הגולשים לפי איכות התוכן ומעט כמות.
איכות הקישורים וכמותם בבחינה טובה ורעה שלהם עם התחשבות בהתנהגות הגולשים.
מקוריות או יותר נכון עד כמה התוכן הינו יוניק, ייחודי!!
עדיפות בתוצאות לאתרים מקומיים ונישות מקומיות בפרמטרים שונים שמתאימים לgeolocation.
התמקדות בהתנהגות הגולשים לפני במהלך ואחרי הגלישה באתר ספציפי.
הקפדה על מהירות אבטחה ודיוק ברלוונטיות של התוצאות המוצעות על ידי האתרים המתחרים.
יש עוד כמה סוגים וחלקם אפילו לא ידועים או לא פורסמו בהרחבה או בכלל אבל הרעיון מועבר פה בצורה כללית במאמר זה.
חשוב מאוד להסביר בהרחבה על מה שהלקוח אולי לא מבין על אתרים
לפעמים הלקוח לא טכנולוגי ואם לא יבין עלול להיות לקוח לא מרוצה
לקוח מרוצה מביא פי עשר לקוחות ולקוח לא מרוצה הורס 100 לקוחות פוטנציאליים.
מטרת כל אתר הוא לא כרטיס ביקור אלא הלביא לקוחות וליצור רושם
לכן חשוב מאוד להסביר זאת ללקוח שחשוב מאוד להשקיע כי זה יכול להביא לקוחות פי 100 מסוכני מכירות שיעלו המון כסף.
היתרונות והחסרונות ארוכים מידי להסבר במאמר זה , מה עדיף?
כל איש מקצוע מעצב גרפי או בונה אתרים צריך לשאול את עצמו מה הוא מעדיף ולמה.
מגבלות אבטחת אתר יכולות להתקיים במערכות סגורות אז לא משנה אם אתר נראה מעולה
אבל אם אף אחד לא יגיע אליו כי אין אפשרות לאתר להתקדם בגוגל אורגני אז
הלקוח יהיה לא מרוצה ולקוח לא מרוצה לא יביא איתו פי 10 לקוחות פוטנציאליים
בעתיד המקצועי של בונה האתרים או חברת השיווק ומיתוג שבנתה את האתר.
העסק נועד לבנות אתרים , הלקוחות שלו באים מרמות שונות של ידע.
דוג’ של העבודות שביצע ואם לא ביצע אז שיבצע כמה שיותר כדי שיוכל להציג ללקוחות
גם אם במחיר של כמעט חינם כדי ליצור פורטופוליו יפה ומכובד
שימכור יותר מכל קידום אורגני ויתרום לתופעת הפה לאוזן, אין כמו לקוחות מרוצים שממליצים עליך.
היתרונות בלקוחות מרוצים כבר הוזכרו בטקסט פסקה זו לכן חשוב לחשוב על הלקוח
האם מחר ירצה להוסיף נאמר תוספות שידרשו ממנו הוצאות אחרות יקרות או בכלל
לא יהיה ניתן בגלל מגבלות מערכת סגורה למשל.
הגדלת ראש – האם יהיה ללקוח נוח לאחר שיקבל את האתר לנהל?
בחירת מערכת ניהול למשל וורדפרס תתן ללקוח אפשרות לנהל לבד את האתר
אופציה זו פותחת פתח לריטיינר ארוך טווח של לקוח מרוצה שלא כמו מגבלות
של מערכות אחרות שדורשות תכנות ולפעמים במערכות שונות לא רק מתכנת לא יעזור
גם אלוהים לא יעזור לשינויים שאולי יצטרך הלקוח וזה יגרום לעגמת נפש וללקוח לא מרוצה
שכבר הוזכר שלקוח לא מרוצה הורס 100 לקוחות פוטנציאליים חדשים.
מטרת כל אתר הוא לא כרטיס ביקור אלא הלביא לקוחות וליצור רושם
לכן חשוב מאוד להסביר זאת ללקוח שחשוב מאוד להשקיע כי זה יכול להביא לקוחות פי 100 מסוכני מכירות שיעלו המון כסף.
הסוד הולך להתגלות ….
להלן הסוד:
הסוד הוא שאין סודות ויש רק גולשים ואם אתה נותן תוכן שעוזר להם להתקדם ולקדם את האתרים שלהם אתה מתקדם, מאוד פשוט!!!
השאלה הנכונה היא איפה האתר שלי ממוקם בגוגל בשאלה כלשהי או במילה כלשהי.
המיקום בתוצאות האורגניות במנוע החיפוש נקבע בגוגל ע”י האלגוריתם שמשתנה כל פעם שגוגל
מרגישה חשק עז לאתגר מקדמי אתרים והיא עושה זאת ללא התראה או הודעה מראש.
כתובת שאינה מכילה פרטים מזהים נכונים של העסק תתקדם פחות מכתובת אמיתית מפורטת!!!
פרופילים אמיתיים עם הרבה ביקורות באותה הנישה תתרום יותר לקידום.
אם הם לא יחשבו שגוגל מטומטמת גוגל תאהב אותם!!!
במערכות סגורות או בחלק מהאחסונים קיימות בעיות , למשל:
מערכות סגורות כמו וויקס ואי-שופ וקונימבו וכולן חברות מעולות ומומלצות לבניית אתרים כמו גם חברות אחסון מסוימות כמו יופרס המעולה שמגבילות אפשרות לתוספי אבטחה ופונקציות שחשוב לקחת בחשבון בקידום אתרים אורגני.
לגוגל יש מס’ טלפונים לתמיכה טכנית או אחרת.
074-7466436 או 074-7466453
ופשוט לבקש או לומר שיש לכם בעיה ואתם מבקשים שייצרו עמכם קשר או יעבירו הודעה למחלקה הטכנית.
תוכן מאמר זה עוסק ומתאים גם למעצבים גרפיים ולסטודיו לעיצוב עם כמה שינויים קטנים ברלוונטיות.
טיפים מנקודת ראות של מקדם אתרים.
מערכות וויקס קונימבו ועוד אחרות שמעוניינים להוסיף פיצ’רים מיוחדים שלא קיימים אפילו בפיתוח בחברות קוד סגור אלו יעלו ללקוח המון אם בכלל יהיה אפשרי בעתיד הקרוב למשל אתר של הדפסה על חולצות
שיצטרך תוספת של עריכה גרפית מתקדמת בשילוב בתוך המערכת או זיהוי לפי תמונה של תווי פנים למשל לאתרים של שינויים פלסטיים כמו אתרי רופאים פלסטיקאים.
אתרים שישלבו חישובים מורכבים והתממשקות לשירותים (api) שידרשו פיתוח של חברות הבנייה לקוד סגור וגם אם הלקוח יהיה מוכן לשלם לא ניתן יהיה לקבל זאת
בזמן סביר כי לקוח אחד או עשרה שמבקשים שינוי לא תמיד משתלמים כלכלית לפיתוח פיצ’ר כזה או אחר ואז הלקוח יהיה תקוע עם אתר שלא יוכל להתקדם אורגנית בגוגל איתו בין היתר מהסיבה שהמתחרים שלו בקוד פתוח יתנו לגולשים ערך מוסף.
בעיה מוכרת ידועה ונפוצה, מומלץ ליצור קשר עם גוגל בכל דרך אפשרית ולנסות לבצע שוב רישום ואימות.
מה הסיבות שזה קשה ומסובך לפעמים?
למשל של מסעדות
לפעמים הסיבה היחידה היא שהאחרים פשוט יותר גרועים או עשו קומבינות.
כותב המאמר משתמש בתוכנת הse ranking , בראש העמוד ניתן למצוא כפתור לתוכנה שנותנת שבועיים ניסיון חינם לכל המעוניין.
ניתן לבדוק איתה כמה אתרים ולא רק אחד.
התוכנה יחסית זולה כ30-40 דולר לחודש ונותנת אפשרות להרבה יותר מסתם מעקב אחר מיקומים.
למשל מעקב על מתחרים וקישורים וממש דוחות קידום מלאים שניתן להפיק ללקוחות אם אתם המשתמשים בה מקדמי אתרים.
ניתן לראות שלא כמות הביקורות קובעת את המיקום מי למעלה.
לא הציון של גוגל עסקים קובע את המיקום מי יהיה ראשון מלמעלה.
מה שקובע הוא הקידום האורגני או מיקום פיסי גאוגרפי של הגולש שחיפש את המסעדה או כל עסק אחר.
הסיבה שלא ניתן היא לא אחת והנה מגיע ההסבר: (יותר מהסבר אחד)
כשמנסים לקבל אתר לקידום יש כל מיני גורמים בדרך שעלולים לפגוע בתהליך הקידום ואו בהצלחתו.
הבעיה :
עורכי דין מדברים וחושבים בשפה גבוהה מידי , לפחות רובם וזה מתנגש ברוב המקרים עם עבודתם של מקדמי האתרים והתוכן באתר.
ציטוט פסקי דין והחלטות כמו גם עניינים ברומו של עולם המשפט מעניינים רק עורכי דין ששוכחים שהאתר שלהם לא מעניין עורכי דין אחרים.
לא ניתן להשפיע על מיקומים של עסקים בתוצאות החיפוש עם מניפולציות וקומבינות למשל :
כל אלו חרטוטים של מקדמים שלא ממש מבינים לא את גוגל ולא מבינים מהו קידום אורגני בשנת 2020.
האלגוריתם הולך ונהיה חכם יותר ויותר.
מערכת המודעות הממומנות של גוגל מאוד מתקדמת ועם זאת מאוד פשוטה וכל אחד יכול לבצע קידום ממומן בעצמו או בשפה המקצועית לנהל קמפיים מודעות פרסום בעצמו ולבד.
גוגל בעצמה תעזור לכל מי שישקיע לא הרבה כסף כדי להתקדם בממומן.
היא לא עושה את זה בחינם כי בעל העסק או האתר משלם לפי קליק על מודעה או לפי מס’ צפיות במודעות המובילות לדפי הנחיתה שלו בקמפיין.
למחבר מאמר זה אין כח וחשק לכתוב משהו לטובת אותם מקדמים שמחפשים בגוגל תשובות באתר של מקדם אתרים איך לקדם את האתר שלהם.
בשביל זה פשוט שיחפשו בגוגל “איך לקדם אתר”.
שם יקבלו את כל התשובות אבל לא לגמרי שיעזרו להם 🙂
להלן המלצות :
סרטונים על העבודה של בעל המקצוע.
אתר חכם ולא כזה שמתאמץ להרשים אלא חושב על הלקוחות.
אם יש לכם יותר ממיקום אחד שבו אתם נותנים שירות כדאי שיהיה אמיתי כי גוגל בודקת ולא פראיירית.
אם יש לכם כמה אתרים בגוגל עסקים בשמות שונים ואתם חושבים שגוגל לא יודעת שיש לכם כמה פרופילים? זה לא יעבוד אפילו לא באחד ולא תתקדמו לשום מקום.
לגוגל יש זיכרון טוב!
אם ביצעתם קומבינות , הקידום יהיה בגוגל עסקים מאוד מאוד איטי.
לחשוב שתנועה בכמות תביא לעלייה במיקומים האורגניים.
זו טעות!!!
לא הכמות קובעת אלא מיהם הגולשים ואיך הם גלשו ומה בדיוק עשו באתר.
בעיות טכניות או חיים קשים לגוגל לסרוק ולהכיר את האתר.
לפעמים סיבות טכניות כמו אחסון ואבטחת האתר או יותר מידי דברים שנטענים בכל דף עלולים לפגוע בגולשים ואת זה גוגל לא אוהבת.
מעצבים גרפיים חושבים ברמה עיצובית ויפה ואסתטיקה וברוב הפעמים שמסתכלים על אתרים אלו רואים עיצוב ולא מה שהגולשים היו שמחים לראות.
מדובר בביטוי אמנותי של מעצבים וזה מתנגש עם צרכי קידום אורגני בגוגל.
לדוג’: סליידר יפה שלא מעניין אף אחד מהגולשים כי אם היה מעניין אותם הם היו רושמים בגוגל את המילים:
“סליידר של סטודיו לעיצוב” או “סליידר או תמונות לדוג’ מעבודתו של המעצב הגרפי” אבל רוב הגולשים לא מחפשים את זה , רוב הגולשים יחפשו את המילים מעצב גרפי או סטודיו לעיצוב גרפי.
להלן דעות פרטיות של כותב המאמר.
משיגים יותר ביקורים באתר ומהר (אבל זה לא עוזר או משנה משהו בגוגל אורגני).
מגיעות שיחות ופניות בעקבות החשיפה הגבוהה אבל תלוי בתחרות ואם זה משתלם ביחס להוצאה על הקמפיין
למשל כמה אתם כבעלים של האתר משלמים על כל לחיצה או פנייה של לקוח.
אנשים מגיעים ממש בעקבות הקמפיין למיקום בגוגל מפות ולפיו לעסק שלכם במיוחד אם נחשפו לקמפיין מוצלח של קידום ממומן.
מאוד פשוט.
פרופיל כלשהו שנתן ביקורת אחת בחייו הוא חשוד בעיני גוגל, ההגיון אומר שלא בשביל ביקורת אחת יחידה בחיים אדם פתח חשבון.
פרופיל ללא תמונה חשוד באופן אוטומטי בעיני גוגל.
הסבר ממש קצר על איך גוגל מדרג אתר וממקם אותו בתוצאות :
סדרה שלמה ומורכבת של אלגוריתמים ולא אחד כמו שנהוג לחשוב.
באיזה מילים משתמשים לתאר מה שכל אתר מציע לגולשים.
עד כמה נוח להשתמש באתר ועד כמה הוא מהיר ותקין טכנית לצפייה.
עד כמה בגדול האתר ובמיוחד כל דף ודף רלוונטי לגולשים של העסק.
מיקום הגולשים שמחפשים בגוגל גם קובע מיקומים בתוצאות החיפוש ומאוד חשוב.
מציאת התאמות או רלוונטיות לקידום האורגני –
האם התוכן מתאים לנושאים הכלליים באתרים דומים?
לא רק מילות מפתח כמו שחושבים לא מעט מקדמי אתרים.
ניתוח מילות מפתח –
האם הן מתאימות וברורת לגולשים בצורה מירבית?
החלפה – התאמה – המרה.
איכות התוכן – נושא לא פשוט למתחילים
כמה שפחות עבירות קידום יעלו את מיקומי האתר בתוצאות החיפוש.
שיטה זו של גוגל נקראת אלגוריתם לזיהוי ספאם והפרת הנחיות.
אם גולש מחכה הרבה מידי לטעמו של הגולש זמן אז הדף או האתר לא תקין מבחינה טכנית וגוגל לא תקדם אותו.
אם בעל האתר לא משתף פעולה עם המקדם ואינו מספק לו את המידע או חומרים הדרושים לקידום למשל תמונות של העסק
או רישום בגוגל לעסק שלי google my business אז הדבר עלול לעכב הצלחה בקידום האתר כפי שהייתה יכולה להיות אם דברים אלו היו מתבצעים.
לפעמים בעל האתר מבצע פעולות שיכולות לפגוע באתר ובכלל מחוץ לאתר למשל ספאם
בכל מיני דרכים כדי לתפוס לקוחות או להביא תנועה לאתר , אלו פעולות שיכולות לפגוע בקידום האורגני.
פרופילים שהתגובות שלהם לא ממש מביאים או מצרפים תמונות או קיימת פעילות של ניקוד נמוך בחשבונות שהפרופיל הגיב להם למשל כוכב אחד וזהו בלי מילים אומר פרופיל חשוד בעיני גוגל.
אם גולשים או לקוחות פוטנציאליים מגיעים לביקורות בגוגל עסקים הם מסתכלים לא רק על הטוב אלא גם על השלילי ואז אם הגולשים יראו שבעל העסק מנומס וקשוב ומדבר יפה \ עונה בכתב בצורה מנומסת ומתעניין למה נכתבה הביקורת השלילית אותם לקוחות פוטנציאליים יתרשמו לטובה מהעסק על אף הביקורות השליליות.
התשובה היא לא , אין קשר וציון גבוה גם לא מתקדם במיקום שלו מעל עסק אחר עם ציון גבוה, מה שקובע את העלייה או המיקום הם פרמטרים אחרים כגון מיקום המחפש בגוגל או היסטוריית גלישה או פרמטרים אחרים שקשורים לקידום אורגני טוב.
אם מנסים לעבוד על גוגל ולהשפיע בציון או בביקורות מזוייפות שזה אומר החלפת ביקורות בגוגל עסקים או פעילות של סוחר ביקורות טיפש שמבצע ביקורות מאותם פרופילים אבל כמה פעמים ואין באמת רלוונטיות כפי שנבדקת במבחני אמינות באלגוריתם של גוגל זה בהחלט עלול להשפיע על הקידום האורגני הטהור של אתר או עסק כלשהו.
התשובה היא לא, גוגל יודעת ומכירה את הפרופילים המבצעים ביקורות ויודעת אם הביקורת אמיתית או שמטרתה רק לפגוע, יש מקרים בהם ביקורות מלאכותיות שליליות עזרו לעסק המותקף לעלות במיקומים האורגניים.
התשובה היא כן ולא.
כן ניתן ונדרש ידע מיוחד בסייבר.
לא כי גוגל יודעת ורואה הכל וזה רק עניין של זמן אם לא ראתה עד כה משהו שכדאי שלא תראה כמו זהות של סוחר ביקורות.
הביקורת : חרא חברה.
התגובה הנכונה של בית העסק:
שלום מר זיבי , נשמח לשמוע למה נתת לנו כזו ביקורת איומה ואנו מתייחסים ללקוחות שלנו במלוא האכפתיות , נשמח אם תפרט ונשמח לשנות את דעתך.(חוויה מתקנת)
הביקורת : ממש לא מרוצה הייתי עשיתי ויקר ולא טעים וצעקו עליי.
התגובה הנכונה של בית העסק:
שלום מר זיבי , נשמח להזמין אותך שוב לחוויה מתקנת , אנו מתנצלים על מה שהרגשת וחווית וזה הטלפון של הבעלים לתיאום ישיר מולו .
הביקורת : לא מומלץ\ממליץ\מרוצה.
התגובה הנכונה של בית העסק:
שלום גברת זיבי , מדבר המנכ”ל של חברת\מסעדת זבביר באויר ואני אשמח לדבר איתך מתי שיהיה לך נוח ולהזמינך לחוויה מתקנת במפעל אולם מסעדה אתר או משהו שלנו.
הביקורת : לא עונים לטלפונים, הונאה או זלזול בלקוחות.
התגובה הנכונה של בית העסק:
בזמן האחרון עקב עומס ולחץ של לקוחות יכול להיות שחלו זמנים של אי מענה או בעיה אחרת ונשמח לתקן את החוויה בזה ש…. וזה הטל’ של המנכל נשיא מלך והוא ישמח לדבר איתך ולתקן את הרושם או החוויה.
כל עסק דורש קידום שונה וגוגל לא מקדמת תוצאות לפי מס’ הדפים או כמות התוכן.
יש עסקים שבנויים על מוניטין שנבנה בצורה קצת שונה מקידום אורגני.
בבקשה לאשר הרשאת \ אישור שימוש במיקרופון
00:00
האם למחוק את ההקלטה ולהתחיל מחדש?
משהו השתבש , בבקשה לנסות שוב וללחוץ על הכפתור ולהקליט מהתחלה