חיפוש

אתר זה מקודם בגוגל בלי קישורים

איך מקדמים עסק דרך אינסטגרם?

אינסטגרם לעסקים פשוט עובד
אינסטגרם לעסקים פשוט עובד
  1. מהו קידום באינסטגרם?
  2. למה חשוב לקדם באמצעות אינסטגרם?
  3. האם קידום באינסטגרם עוזר לקידום אורגני?
  4. כמה עולה קידום באינסטגרם?
    1. כמו שכולם יודעים קידום הוא ממומן ואורגני.

קידום אורגני לא עולה כסף כמו שקידום ממומן עולה בכל קליק שעליו גולשים לוחצים, הסיבה שקידום אורגני עולה הרבה יותר הנה שקיימת דרישה לידע והרבה סבלנות וידע מקצועי כמו גם הבטים טכניים למשל אתרים תקינים עם תוכן רלוונטי מאוד והדגש הוא מאוד על רלוונטיות לגולשים.

קידום ממומן לא חייב להיות רלוונטי ברמת רעיון או הנושא הכללי אלא מספיק מעניין לקהל יעד מסוים שצריך טלפון או שירות כרגע ועכשיו .

בגדול קידום באינסטגרם חושף את הגולש הפוטנציאלי לתוכן כמו תמונות שמעניינות רק את הגולש לפי תחומי עניין שמאוד מעניינים אותו ורק אותו כך שם הגולש מקבל תמונות שממש עונות לו על תחום העניין והצורך או התחביב או המקצועי אזי יגלוש גם לאתר האורגני השלם וכך יקבל השלמה ברלוונטיות לכל מה שחיפש באינטרנט בכלל.

3.חשיבות הסיגנל החברתי ולא רק באינסטגרם מאוד מאוד חשובה בתנאי שעושים זאת נכון ולא בצורה של ספאם או אי רלוונטיות.

לדוג’: אם הפעילות תהיה פרסום באינסטגרם ללא טקט ותיעשה ללא חשיבה על קהל היעד וטובתו הדבר עלול גם לפגוע בקידום האורגני.

2. אינסטגרם נותן כח לקידום האורגני בצורת סיגנל, אות מהמדיה החברתית ואותו סיגנל תורם המון לרלוונטיות לגולש כמו שגוגל רואה את הרלוונטיות ומודדת אותו בנוסף לשאר הדברים הנמדדים.

הסכנות באינסטגרם
הסכנות באינסטגרם
עד כמה אתם באמת מבינים בקידום אורגני?

עד כמה אתה מבין בקידום אורגני?

    קניית לייקים אינסטגרם

    קניית לייקים לאינסטגרם

    לייקים מעידים על רלוונטיות נקודתית ולא עניין מתמשך , יחסית פעולת קידום חלשה.

    קניית צפיות באינסטגרם

    קניית צפיות באינסטגרם

    צפיות הן פרמטר יחסית מורכב וחשוב לבדוק התנהגות גולשים בזמן צפייה קנויה.

    קניית תגובות באינסטגרם

    קניית תגובות לאינסטגרם

    תגובה נבדקת בגוגל ברמת היוזר וותק ואמינות ותמונה ועוד פרמטרים קשוחים יחסית במידה ורוצים להשיג השפעה חזקה או משמעותית. פרמטר יחסית מסוכן שלרוב נבדק יותר מאחרים.

    קניית עוקבים

    קניית עוקבים באינסטגרם

    עוקב נמדד לאורך זמן ולא רק בעצם הפעולה אלא האם באמת אותו עוקב התנהג טוב יותר מעוקבים אחרים.

    קניית צפיות לפרופיל האינסטגרם.

    כמות הצפיות לא תמיד משמעותית ותלויה בפרמטרים אחרים, יותר נכון הכמות אינה פקטור עיקרי בפעילות הקידום באינסטגרם או באמצעות האינסטגרם.

    קניית שמירות לאינסטגרם

    שמירות הינו פרמטר שמעיד על רלוונטיות ונמדדת פעילות השומר גם ביחס לפעילותו הכללית באינטרנט.

    קניית חשיפות לאינסטגרם

    כמות החשיפות הינה הפרמטר החלש ביותר מבחינת ההשפעה מהירה שניתן להשיג לקידום אורגני.

    קניית צפיות לסטורי באינסטגרם

    לא משמעותי במיוחד וחבל לבזבז עליו כמה מילים. יכול להיות מסוכן אם מגזימים בתדירות פעילות הקידום.

    קניית צפיות לIGTV

    כלי מסוכן בשימוש לא מקצועי , לא ניתן לפרט.

    קניית תגובות לIGTV

    כמו כל קניית תגובות אחרת במדיה.

    האם חשיפה וכמה שיותר גורמת בהכרח לשיפור בקידום האורגני?

    התשובה היא לא וזה אפילו יכול להזיק.

    ההגיון והמציאות מוכיחים שחשיפה מרובה לא משפיעה לטובה ויכולה גם להזיק , אם המון נחשפו אבל לא ממש עשו או החליטו לעשות משהו הדבר עלול לגרום לעונש או פגיעה בקידום האורגני.

    קצת עובדות שאולי לא ידעתם על אינסטגרם.

    הדבר החשוב ביותר הוא שזה בחינם.

    מדובר באפליקציה או יותר קל להסביר את היישום כרשת חברתית המשתמשת בעיקר בתמונות וקטעי וידאו.

    כל שיתוף נקרא פוסט כמו בפייסבוק , מי שייצר פיתח ומפתח את האינסטגרם היא פייסבוק בע”מ.

    הרשת משמשת למעקב ברשות אחר כל עסק או נישה או תחומי עניין .

    מסננים\פילטרים

    ניתן לעצב  כל פוסט ע”י פילטרים שמשדרגים כל פוסט רגיל לצבעוני וססגוני.

    FEED –  דף הבית של כל משתמש ושם ניתן לראות את כל מי שמעוניינים להיות בקשר מתמיד אחרי הפרסומים שמישהו אחר שבחרתם לעקוב אחריו מפרסם. 

    EXPLORE – כל משתמש בוחר את התמונות האהובות ביותר ע”י כל המשתמשים שעוקבים אחריהם מרצון ומבחירה.

    SHARE – כמו בפייס ניתן לשתף את כל מה שמישהו שבחרתם לעקוב אחריו משתף ומפרסם.

    NEWS – דף שניתן למצוא בו ריכוז של כל הרשת החברתית אינסטגרם ואפילו לדעת בשניות מי הגיב למה ומי עוקב ומי אהב תמונות או סרטונים של מישהו אחר.

    USER – דף לניהול של הגדרות שכל משתמש בוחר בו כדי לנהל העדפות ורק מה שמתאים לו.

    ישנם שלושה סוגים של חשבונות אינסטגרם.

    גלובלי – 

    פתוח וכולם יכולים לראות את כולם.

    פרטי – 

    רק בעליו של בדף יכול לבחור מה יראו חבריו.

    עסקי – 

    כל האופציות והמגוון לשימוש באפליקציה פתוחות.

    מהו הסטורי?

    סטורי הוא עדכון של מה שרוצה המשתמש לעדכן בשנייה את כל מי שהוא רוצה במשהו שקורה באותו הרגע.

    איך מקדמים באינסטגרם?
    איך מקדמים באינסטגרם?

    איך לעשות ומה צריך בשביל קידום באינסטגרם?

    פרופיל עסקי טוב פי כמה מפרופיל רגיל.

    מאוד חשוב לתת דגש על : 

    לוגו שמתאר בצורה הטובה ביותר את העסק שרוצים לקדם.

    תיאור העסק בצורה הכי פשוטה שתדבר לכמה שיותר גולשים או יותר נכון צופים.

    קישורים למדיה חברתית שונה כמו פייסבוק תקדם גם את האתר וגם את הפרופילים השונים בין אם בפייסבוק אינסטגרם לינקדין ואפילו פינטרסט.

    אופציות לקידום באינסטגרם.

    ניתן לשלב פרסומות בפוסטים.

    ניתן לייצר מודעות עם תמונה לבחירה או אפילו סרטון.

    מודעות קרוסלה או בשמן מודעות סליידר.

    מודעות נגללות באפקטים של אנימציה מיוחדת.

    איפה ניתן לפרסם באינסטגרם?

    בתוך האפליקציה יש מיקומים לבחירה להצגת הפרסומות.

    פרסום באינסטגרם

    אינסטגרם היא פלטפורמת מדיה חברתית פופולרית המאפשרת לעסקים לפרסם את המוצרים והשירותים לקהל רחב. 

    לפרסום באינסטגרם ניתן להשתמש בכלי הפרסום המובנים של הפלטפורמה, המאפשרים ליצור ולנהל מודעות מתוך האפליקציה. 

    הנה סקירה קצרה של הפעולות כדי לפרסם באינסטגרם:

    הגדר פרופיל עסקי: 

    כדי לפרסם באינסטגרם, צריך להיות בעל פרופיל עסקי. 

    זהו סוג חשבון מיוחד המאפשר גישה לכלי הפרסום והפיצ’רים של אינסטגרם. 

    אתה יכול לעבור לפרופיל עסקי מהפרופיל האישי על ידי מעבר להגדרות הפרופיל ובחירה ב”עבור לחשבון עסקי”.

    התחבר לדף פייסבוק: 

    הפרסום באינסטגרם מנוהל באמצעות פייסבוק, כך שתצטרך לחבר את חשבון האינסטגרם לעמוד פייסבוק. 

    אם אין עדיין דף פייסבוק לעסק, תוכל ליצור אחד דרך מנהל המודעות של פייסבוק.

    הגדר חשבון מודעות: 

    כדי ליצור ולנהל את מודעות האינסטגרם, תצטרך להגדיר חשבון מודעות דרך מנהל המודעות של פייסבוק. 

    המטרה היא להגדיר את יעדי מסע הפרסום, למקד מודעות לקהלים ספציפיים ולהגדיר את התקציב ואת לוח הזמנים.

    צור מודעה: 

    לאחר הגדרת חשבון המודעות, תוכל ליצור מודעה על ידי בחירה ב”צור” במנהל המודעות ובחירה ב”אינסטגרם” כמיקום. 

    משם, לבחור פורמט מודעה (כגון מודעת תמונה או וידאו), להוסיף את נכסי הקריאייטיב (כגון תמונות או טקסט), ולציין את קהל היעד והתקציב.

    עקוב אחר המודעה ובצע אופטימיזציה: 

    לאחר שיצרת והשקת את המודעה, תצטרך לעקוב אחר הביצועים ולבצע התאמות לפי הצורך. 

    ניתן לעשות זאת על ידי ניתוח המדדים של המודעה, כגון טווח ההגעה והמעורבות, ושימוש במידע זה כדי לייעל את המיקוד והקריאייטיב.

    ראוי גם לציין כי אינסטגרם מציעה מספר פורמטים של מודעות, כולל מודעות תמונה, מודעות וידאו, מודעות קרוסלה ומודעות סיפורים. 

    ניתן לבחור את הפורמט המתאים ביותר לצרכים ולמטרות של העסק.

    האם אינסטגרם עוזר לקידום אתר בגוגל אורגני או בכלל?

    אופטימיזציה אורגנית למנועי חיפוש (SEO) מתייחסת לתהליך של שיפור הדירוג של אתר אינטרנט או דף אינטרנט בדפי תוצאות של מנועי חיפוש (SERPs) מבלי לשלם עבור פרסום. 

    אינסטגרם היא פלטפורמת מדיה חברתית, לא מנוע חיפוש, כך שהיא לא משפיעה ישירות על קידום אתרים אורגני.

    הנה כמה דרכים שבהן אינסטגרם יכולה לעזור בקידום אתרים אורגני:

    בניית קישורים: 

    על ידי הכללת קישורים לאתר בפרופיל האינסטגרם או בפוסטים , ניתן לעזור להגדיל את מספר הקישורים הנכנסים המפנים אל האתר. 

    קישורים נכנסים הם גורם מפתח בקביעת הדירוג של אתר בתוצאות מנועי החיפוש, כך שקיימים נוספים מהם יכולים לעזור לשפר את התוצאות של קידום העסק במנועי החיפוש השונים או בסושיאל \ דיגיטל.

    נראות מותג: 

    על ידי בניית נוכחות חזקה באינסטגרם, תוכל להגביר את הנראות של המותג ולשפר את ההכרה בקרב לקוחות פוטנציאליים. 

    מעורבות משתמשים: 

    על ידי הגדלת מעורבות המשתמשים בתוכן אפשר להגיע למכירות תכלס. 

    כשאנשים אוהבים, מגיבים או משתפים את הפוסטים, המטרה היא עידוד מנועי החיפוש שהתוכן איכותי ורלוונטי.

     לא רק אינסטגרם.

    גורמים אחרים, כגון האיכות והרלוונטיות של תוכן האתר והסמכות הכוללת של האתר, חשובים גם הם בקביעת דירוג מנוע החיפוש.