חיפוש

אתר זה מקודם בגוגל בלי קישורים

אאוטבריין ? מה זה? , תשובה מהירה? סוג של adsense 

 

לחשוב מחוץ לקופסא

אאוטבריין הוקמה מתוך מחשבה של חברת פרסום המעוניינת  להציג עצמה במיתוג של חברת פרסום החושבת שונה  , דהיינו מחוץ לקופסא!!

זה משמעות השם 🙂 אבל היא לא מחדשת כלום , המודל הינו גוגל אדסנס.

כל בעל אתר נחשף או חושב בשלב כלשהו לפרסם יותר כי מטרת כל עסק היא מיקסום רווחים , אבל הפרסום יקררררר


אאוטבריין היא מערכת דומה \ חלופית \ משנית לgoogle adsense .

אתרים בעלי תעבורה כזו או אחרת יכולים לפרסם אצלה המלצות של האתר שלהם כשכל קליק יתוגמל 

שיטה זו נקראת revenue share שבמילים פשוטות ניתן לקרוא לזה חלוקת רווחים מפרסומות.

אאוטבריין מפרסמת היום אתרים פרטיים באתרי אינטרנט גדולים כגון : 

mako , ynet , saloona , demarker , one וכך הלאה .

אאוטבריין מצהירה שהיא תפרסם רק כתבות תוכן רלוונטיות לגולשים  אך זה לא תמיד מדויק .


דוג’ :

אאוטבריין מה זה

האם אאוטבריין תורמת לקידום אורגני?

בקשר מאוד עקיף התשובה היא קצת

אאוטבריין מחייבת את בעל הכתבה המפורסמת לכתוב כתבת תוכן רלוונטית “מאוד”

כל תוכן שיהיה רלוונטי מאוד יהיה טוב ויתרום לקידום אבל למשקל של גולשים מאאוטבריין לעומת גולשים אורגניים לגמרי יש הבדל.

אם גוגל מצאה כתבה \ תוכן שאינו למטרות רווח ואינו מפורסם בתשלום אז גולשים שיגיעו לתוכן כזה ויאהבו את האתר במיוחד את הנושא הספציפי שחיפשו יתרמו מבחינת הקידום באורגני הרבה יותר.

האלגוריתם של outbrain אינו ורחוק מהאלגוריתם של גוגל !

אאוטבריין ממש עוקבת אחרי הגולשים שלהם ומבצעת רימרקטינג וזה נושר אחר  במאמרים אחרים .


התשלום שמשלמים לאאוטבריין הינו עבור לחיצה או הקלקה על המודעה  , בין אגורה למס’ ש”ח  בדיוק כמו אדסנס.

לסיכום : 

מסקנה תובנות ספקות…

אתרים העושים שימוש בפרסומות יתקדמו פחות ברמה האורגנית מאתרים נטולי פרסומות.

המסקנה נגזרת ע”פ רוב .