חיפוש

אתר זה מקודם בגוגל בלי קישורים

דף זה מכיל מידע וטיפים לניהול ותחזוקה בכל הקשור לחנות באינטרנט , התוכן מתאים במיוחד למתחילים

מה משתלם יותר אורגני או ממומן?

עד כמה אתם באמת מבינים בקידום אורגני?

עד כמה אתה מבין בקידום אורגני?

    החנות האינטרנטית שלי ורק שלי

    עכשיו זה הזמן לפתוח לעצמכם נכס אינטרנטי שיכניס כסף בלי מאמץ מיוחד.

    כל החנויות באינטרנט פחות או יותר נראות אותו הדבר, השיקולים בלפתוח עסק אינטרנטי נובעים מיוקר המחיה ועליית מחירי השכירות ובאופן כללי מחירי האחזקה והעלות הכוללת הנובעת מאינפלציה שמידי שנה רק עולה ועולה.

    מדיניות השמיים הפתוחים בעצם אפשרה לכל אחד ואחת גם אם מדובר ביזם צעיר להביא לארץ מוצרים כפריטים בודדים ובמחירים ששווה ממש לטוס לארץ ממנה קונים את המוצרים ולהביא מיד במקום להיעזר בחברות שילוח או לחכות בין 7 ימי עסקים עד שלושה חודשים.

    הכוונה כמובן למוצרים שמהווים תפיסה של בדיקת השוק.

    גאדג’טים למשל לא בטוח אם יימכרו אז מביאים מס’ יחידות במזוודה כמו גם שולחים מארץ המוצא ישירות לארץ במקום לחכות לבירוקרטיה של המפעל המייצר  , המוצרים  נשלחים ממש ע”י הקונה ולפעמים אפילו מגיעים לישראל עוד לפני שבעל העסק מגיע.

    החנות האינטרנטית שלי מייצרת כסף

    חנות באינטרנט – ביום אחד? 

    אין שום בעיה לבנות חנות אינטרנטית ע”ב וורדפרס עם ווקומרס ואלמנטור תוך שעה מקסימום!!

    הקלדת או הכנסת מוצרים לחנות לוקחת בין 1 דקה לחמש דק’ למוצר .

    בשוק מקומי – קידום מגיע לתוצאות באורגני תוך חצי שנה מקסימום עד להתחלת מכירה . (כסף נכנס דרך גולשים) 

    אתר ללא חנות באינטרנט

    בין חצי שעה לשעה  , מורכב מwp+elementor 

    קידום אורגני יביא תוצאות בין חודש לחצי שנה תלוי בנישה \ תחרות .

    כמה זמן צריך לקחת קידום אתר?
    איכות התוכן היא גורם מכריע בקידום האתר. תוכן ייחודי ואיכותי מסייע לקידום.
    פעולות קידום נכונות הן קריטיות לתוצאות טובות יותר
    גיל האתר יכול להשפיע על זמן הקידום. אתרים חדשים יכולים לקחת זמן יותר.
    אם התחרות גבוהה קידום יכול לקחת הרבה זמן
    שיווק האתר ברשתות החברתיות יכול להביא תנועה ולסייע בקידום.

    למה כדאי לפתוח חנות אינטרנט וכמה זה עולה?

    כל אחד שאומר לעצמו “החנות האינטרנטית שלי ” מבין שהוא עבר שינוי  , השינוי מסתם מוכר סוחר באינטרנט לבעל פוטנציאל לפתוח כמה אתרי חנויות וככה בדיוק להתקדם בעולם העסקי .

    סיבות נוספות לבעלות על חנות באינטרנט הן : 

    מאחר והטכנולוגיה השתפרה ומשתפרת כל הזמן פתיחה פיסית של חנות באינטרנט נהייתה גם זולה וגם לא עולה הרבה.

    בחנויות אינטרנטיות ניתן למכור הכל גם אם אין לבעל החנות את הסחורה או המוצרים ברגע נתון .

    חנות האינטרנט שלי (של כותב המאמר) מוכרת חנויות אינטרנטיות שכל אחד יכול להחזיק \ לתחזק לבד ופשוט להתחיל למכור.

    הסוד הגדול של הקידום בגוגל  הוא... התנהגות המשתמשים באתר! התנהגות המשתמשים באתר!! התנהגות המשתמשים באתר!!! מה עשו באתר? בהשוואה להתנהגות באתרים אחרים של המתחרים

    איך בונים לבד חנות באינטרנט?

    יש מונחי יסוד שצריך להכיר 

    מומלץ לחפש בגוגל כל אחד מהביטויים הבאים : 

    דומיין : 

    מי צריך אותו ? מהו וכמה עולה ?

    אחסון האתר : 

    המקום שבו יישב כל החומר של האתר למשל דפים ותמונות.

    מתחיל מ10 ש”ח לחודש .

    מערכת לניהול האתר – 

    לא כולם מתכנתים או בוני אתרים וגם אין צורך יותר כאמור עם התקדמןץ הטכנולוגיה בבוני אתרים.

    כל אחד יכול ללמוד לבד לבנות אתר ובקלות.

    עיצוב או בניית האתר עצמו  – 

    נניח ובחרתם את וורדפרס כמערכת ניהול האתר.

    עכשיו נשאר להתקין תבנית 

    התבנית בוורדפרס חינמית וניתן לבחור המון תבניות  , מי שמעוניין להשקיע קצת יותר יכול לרכוש תבנית בתשלום ואז הוא מקבל את כל הדברים המיוחדים הקיימים באתר מורכב גם כאלו שעלה לבנות בעשרות אלפי ש”ח.

    מעבר לתבנית יש את אלמנטור – 

    אלמנטור היא תוכנה המותקנת באתר ומעניקה כלים לבניית האתר ולשינויים בו בקלות אפילו יותר ממה שעושה גולש ממוצע בפייסבוק .

    המערכת הינה כמו לגו לילדים. 

    אם נניח רוצים כמה תמונות בשורה אז פשוט בוחרים את הציור באמלמנטור עם המילה גלריה וגוררים למקום שמתאים לבעל האתר לראות גלריה.

    אין סוף ואין גבול לאפשרויות וכדאי לכל מי שמעוניין להתחיל למכור פשוט לחפש את המילים “חנויות באינטרנט” או “חנויות אינטרנטיות” וללכת לתוצאה הראשונה שאינה פרסומת בגוגל.

    סביר להניח שתיתקלו באתר שמסביר בדיוק ובהרחבה איך בונים חנויות כיום ובקלות.

    מקדם האתר  – אורגני או ממומן בגוגל

    נדרש ידע רב , ניסיון של שנים.
    נדרשת הכרת כלים שונים .
    הכרת תוכנות שונות בין היתר כלי גוגל לניתוח ובדיקות .
    דפדפנים , הכרת מערכות לניהול אתרים .
    נדרשת הבנת השוק .
    חקר מילות מפתח.
    חקר מתחרים.

    הצלחת החנות האינטרנטית שלכם מורכבת  כדלהלן  : פירוט כישורים

    בניית החנות – הקמת אתר עם מערכת מסחר , לדוג’ וורדפרס.

    קוד פתוח 

    ידע נדרש? 

    וורדפרס מתקינים בקליק אחד  , רוב חברות אחסון האתרים מספקות התקנה ע”ח הבית.

    הפעלת וורדפרס ותחזוקה – משך לימוד מודרך   אחד על אחד כשעתיים.

    משך לימוד עצמי  – יכול לקחת שנים ויכול לקחת שבוע תלוי ביכולת האוטודידקטית שלכם. (יכולת לימוד עצמי או יכולת ללמוד לבד לגמרי )

    עיצוב האתר  – מעצב  אתרים \ בונה האתר 

    כיום אין צורך במעצבי אתרים יותר

    אלמנטור ובמיוחד הפרו נותן את האפשרות לכל אחד גם אם לא למד עיצוב או בניית אתרים לעצב את הדפים של האתר חופשי בלי שום בעיה ובלי שימוש בhtml או css או קוד.

    נדרש ידע והכרת האלמנטור ועקרונות העבודה עם התוסף.

    ניתן למצוא היום בקלות מעצבי אתרים שעובדים אלמנטור והם פתרון טוב למי שלא מעוניין ללמוד אלמנטור.

    זמן הלימוד? 

    כל יום כארבע שעות למשל חודש ייתן לרוב האנשים יכולת מקצועית טובה לכסות על כל הצרכים לפי כל סוגי הנישות .

    ההבדלים בין קידום מוצרים בחנויות אינטרנטיות לאתרים ללא מסחר.

    קידום אתר שאינו חנות באינטרנט דורש הבנת המתחרים כמו גם שיפור חווית הגולש באופן כללי יותר מהחוויה של גולשים באתרים דומים.

    קידום חנויות אינטרנטיות דורש הכרת הביקוש למוצר  ספציפי כמו גם ידע רב בניתוח שוק עם הכרת הקשיים שיש מבחינה לוגיסטית למשל ניהול מלאי  , ניהול משלוחים , התממשקויות למערכות חשבונאיות ועוד …

    החלטתם על חנות אינטרנטית?

    מזל טוב וצריך גם מזל  , מה  כדאי ומה יעזור?

    מאמר זה יעסוק בסקירה של נושאים הרלוונטיים מאוד להצלחה של עסק אינטרנטי למשל חנות באינטרנט ולא חשוב מה היא מוכרת , שירותים או מוצרים ואיפה בעולם או בארץ.

    בניית אתר מכירות  – כמה זה עולה?

    דומיין חדש כ70 ש”ח לשנה.

    איחסון האתר לשנה – כ500 ש”ח איחסון מהיר ואמין עם תמיכה ושירות לקוחות טוב.

    תבנית אפשר להשתמש בחינמית.

    אלמנטור ואלמנטור פרו  כ50 דולר לשנה לאתר אחד.

    מאמרים בין 50 ל300 שח תלוי באיכות ובאורך המאמר .

    סליקה אפשר להתחיל עם פייפל או העברה בנקאית .

     

    מה מקדם אתרים כמוני ממליץ?

    מה אומר מקדם אתרים כמוני?

    מה צריך להיות בעל האתר או להפעיל להצלחת חנות אינטרנטית?

    בונה אתרים

    טיפה עיצוב

    מקדם אתרים.

    פקיד\ה שמקליד תוכן למשל מוצרים

    כותב מאמרים.

    הבנה ויכולת \ כישורי שיווק.

    יכולת תקשורת בין אישית גבוהה לעובדים או ללקוחות – יש שיקראו לזה אינטליגנציה רגשית. 

    כותב\ת מאמרים

    נדרש המון ידע ויכולת אישית גבוהה לכתיבת מאמרים איכותיים.

    מאמרי קידום נחשבו פעם למספיקים אך כיום עם שינויי האלגוריתם של גוגל  , חובה להשתמש בתוכן איכותי ואפילו יותר מהמתחרים בנישה.

    איש שיווק או פרסום האתר 

    נדרש ידע רב בנישות שלאו דווקא קשורות לאתר או לקידום אורגני.

    הידע צריך להירכש במשך שנים או שנולדתם איתו.

     

     

    איש השיווק עוסק בקידום (לא בגוגל ) העסק או המותג במדיות שונות למשל רדיו טלוויזיה פלאיירים ועוד..

    הזנת תכנים 

    יכולת עבודה והכרה בסיסית ומטה של וורדפרס ויכולת עריכה לפי התבנית או תוספים שונים \ מבנה האתר .

    העתק הדבק לתוכן מוורד ולאתר עצמו לא דורש ידע מיוחד.