חיפוש

אתר זה מקודם בגוגל בלי קישורים

דוגמאות למיקומים של האתר
דוגמאות למיקומים של האתר

המלצות איך לא כדאי לקדם בגוגל

  • יופרס אחלה חברת אחסון הטובה בעולם (גם hostgator ו godaddy ו blue host)
  • תוסף CF7 הכי מקצועי שקיים
  • וויקס זו מערכת ניהול אתרים שמתקדמת הכי טוב בגוגל
  • עיצוב (אתר יפה ומושקע) מאוד חשוב לקידום
  • בלי פופאפים והרבה צור קשר לא תקבלו פניות \ לידים מהאתר
  • תוכן AI עם קישורים חזקים ומערכת קידום מתקדמת זה מה שיביא אתכם למקום הראשון בכל התחומים
  • אי אפשר לקדם בלי קישורים חיצוניים \ נכנסים
  • כמה שיותר תוכן גורם לתוצאה שרוצים להגיע למקום ראשון
  • ביקורות ותגובות ולייקים וshare’ים וטיקטוק ואינסטוש עוזרים לקידום התוצאות באורגני
  • קורסי דיגיטל סושיאל ומכירות מכל העולם של נוודים דיגיטליים הביא אותי עד הלום

המלצות לקידום אתרים שאני מקווה שהמתחרים שלי לא יקראו

תוכן איכותי זה תוכן אמיתי ולא כזה שנוצר באוטומציה למשל בchatgpt או ע”י חברות שמוכרות תוכן AI.

אתר מהיר ותקין הוא אתר שעולה בתוך 3 שניות מקסימום ולא חשוב איזה ציונים הוא מקבל בכל מיני כלי מדידה.

סליידרים זה למטומטמים שחושבים שמישהו שהוא לא טכני \ מקצועי מסתכל עליהם.

לא צריך לדחוף לכל כותרת ולכל פסקה מילות מפתח, המסר צריך לעבור לגולש כעזרה להחליט ולא כמסר ממי שרוצה למכור לגולש משהו.

הכמות לא קובעת בכל מה שקשור לקידום בתוצאות של גוגל אורגני.

טיקטוק אינסטוש ובכלל סושיאל עלולה להיחשב כספאם ופוגעת בקידום אורגני רגיל אם לא עושים את זה נכון.

זול עולה ביוקר כמו כל דבר אחר בחיים.

סרץ קונסול \ מנהל האתרים של גוגל מאוד עוזר לאבחן בעיות בקידום.

הרבה תנועה (רק רלוונטית מאוד) עוזרת לקידום ואם לא רלוונטית מאוד הקידום לא יצליח.

*הערה פרטית רק למי שמקדם אתרים ומתחרה בי

קישורים זה אחלה ומעולה ועובדה שזה עובד חבל על הזמן.

המלצות
איך משפרים את חווית המשתמש במוצרים
איך משפרים את חווית המשתמש במוצרים

מה צריך לבדוק כשרוצים להתחיל קידום אתר בצורה מקצועית ולשכור את שירותיו של מקדם אתרים פרילנסר או חברת קידום?

למרבה הצער עם התחרות יש המון סיבות שליליות שגורמות לתחרות בתחום של אנשי מקצוע ותחרות זו גורמת לפעמים “טיפה לשכוח” מהו מוסר ויושר.

אין שום בעיה לדעת למכור אבל לא מעט לקוחות נתקלים באנשי מקצוע שברושם ראשוני הבטיחו ומבטיחים הרים וגבעות.

זו הסיבה שכדאי ללמוד מניסיונם של אחרים ולא ליפול בגלל תמימות.

איפה נמצאת חברת הקידום בגוגל אורגני ולא בממומן בביטויים כגון: 

מקדמי אתרים או מקדם אתרים

בדף זה יש תמונות עם עוד הרבה ביטויים שכל מקדם מקצועי חייב להיות אם לא בשלושת המקומות הראשונים אז לפחות בעמוד ראשון.

איך יודעים מה לא הגיוני?

לא ניתן להתחייב על זמן שבו אתר מגיע למקום ראשון ובמיוחד אם מדובר בביטוי תחרותי מאוד ורלוונטי.

ביטוי כמו: “קוסמטיקאית מירי ברחובות” לא נחשב לביטוי תחרותי.

קידום אורגני בגוגל בשיטות שלי (מייקל)

דרך הפוסטים \ הפירגונים מחברי קבוצת הפייסבוק ניתן קצת להכיר אותי

אין סיבה לשלם למקדמי אתרים כשרובם רק מייצרים קישורים , אני לא!!

קידום אורגני ללא שום קישורים!

לפעמים מרגיש לי שאני בתחום יותר מידי שנים

התחלתי כשהאינטרנט היה בטכנולוגיית ADSL ודף אינטרנט שמורכב רק מטקסט היה עולה במשך כדקה עד 3 דק’ וגם זה לא תמיד היה קורה.

שיטות הקידום שלי שונות מרוב מקדמי האתרים, אפשר לומר שאני מבצע פעולות שטובות רק לגולשים וממש לא מעניין אותי מה גוגל תחשוב או אוהבת.

ב99.9% זה גם מצליח.

ניתן לראות בעמוד זה ובקבוצת הפייסבוק ממליצים שאני מעודד מאוד לדבר איתם ולשאול על התהליך וההצלחות.

מומלץ לפנות לממליצים בקבוצה ולבדוק בעצמכם האם האתר שמוצג הגיע לתוצאות והאם הם מרוצים מהקידום בגוגל.

שיפור המיקומים בתוצאות החיפוש מגדיל את הסיכוי לתנועה איכותית, תנועה איכותית מגדילה את הסיכוי ללידים \ פניות \ עבודה !

כל אתר או יותר נכון נישה התחרות בה שונה כך שקשה לענות על השאלה כמה זמן לתוצאות.

אפשר להתחייב שמשבוע לשבוע ניתן לראות שיפור בתוצאות האורגניות בביטויים בגוגל.

מומלץ ללחוץ כאן ולקרוא מאמר בנושא

מתי הקידום שאני מלמד עובד?

כשמקשיבים לי ולא רק שומעים.

כל מה שנדרש הוא מוטיבציה ולאחר חודש של עבודה ברוב המקרים עבודת הקידום תהיה חצי שעה עד שעה ביום.

זה כל מה שצריך, בלי קומבינות ניסים או קסמים.

דניאל אוסי המלצה
דניאל אוסי המלצה
פוסט פרגון לאחד והיחיד Mikel Angel
את מייקל הכרתי בקבוצות קידום בווצאפ.
הבן אדם תמיד הולך הפוך מהזרם וכל פעם שהיה שולח הודעה הייתי רואה אותו נכנס לריב עם מקדמים אחרים שבעיניי באותה תקופה הם היו ה-מקדמים(עד שהבנתי שהם לא יודעים כלום).
אחרי תקופה שאני כל הזמן נכנס לגוגל ומחפש כל מיני ביטויים בנושא קידום ואני תמיד רואה את האתר של מייקל ראשון אמרתי לעצמי איך זה יכול להיות כולם צוחקים עליו ורבים איתו ובכל זאת הוא תמיד ראשון .
* אני מודה אמנם כל הזמן הייתי חושב על זה אבל לא עשיתי עם זה כלום*
יום אחד חבר מאוד טוב שלי שהסביר לי הרבה דברים בהאצת אתרים סער בוחבוט מי שמכיר שלח הודעה באחת מהקבוצות של הקידום ושוב השם של מייקל קפץ,
באותו רגע נפל לי האסימון .
מייקל הוא old school – הדרך הישנה והטובה (ככה לפחות חשבתי).
באותו יום אני נכנס לפייסבוק ומייקל העלה פוסט שהוא רוצה לעזור לאנשים שהם לא מקדמים אתרים לאחרים אלה את של עצמם , רשמתי בתגובות ״אני״ – מה כבר יכול להיות.
אחרי שעה בערל מייקל מגיב לי ואומר לי למרות שאתה מקדם לאחרים גם אני אעזור לך .
אמרתי לו שלא רק את האתר של אגא שלי ומשם הכול התגלגל .
הוא הזמין אותי לשיחה , ישב איתי שעתיים ופשוט הפך לי את כל מה שידעתי על קידום .
אחרי שעתיים שיחה איתו פשוט יצאתי עם פה פתוח , בהבנה שכל מה שעשיתי באתר שלי חרא,
שכל מה שלימדו אותי עד עכשיו זה טעות,
שכח מה שלימדו אותי ומכרו לי זה רק קלישאות ,
בקיצור בזבזתי 20 אלף שקל על ידע , קישורים ותוכן על פארש.
אחרי השיחה של השעתיים עם מייקל אמרתי לו טוב כמה אתה לקוח כדי ללמד אותי .
מפה לשם אני בשיעור מספר 5 איתו , הבן אדם עשה לי ריסטארט למוח ,
מקצוען אמיתי .
בינתיים הוא שינה לי את כל מה שחשבתי לעשות באתר,
בוא נראה מה יהיה בהמשך🤟🏽
 
‘דניאל אוסי’

את רוב ההמלצות ניתן למצוא בקישור הבא בקבוצת הפייסבוק 

הבנת הסיגנל - המפתח לקידום אתרים מוצלח

סיגנלים – אותות שמקבל גוגל ממקורות תוכן מחוץ לאתר

מה זה סיגנלים בכל הקשור לקידום בגוגל?

עד כמה משתלם או פחות משתלם לשלב למשתמשים תוכן כגון סרטונים מהמדיה החברתית, במיוחד מיוטיוב
עד כמה השילוב הזה קובע לשיפור הקידום \ המיקומים בגוגל בתוצאות האורגניות.

החלק הבא ינסה לפרט על הדרך שבה גוגל מעריכה אתרים

הדרך שבה גוגל מחליטה איזה תוצאה תהיה קודם.

לאיזה אתר מגיע להיות לפני אחרים באותו נושא, לאיזה אתר מגיע להיות ראשון לפני כולם בכל תחום תחרותי.

שיפור במיקומים בגוגל אורגני אתר מנעולן
שיפור במיקומים בגוגל אורגני אתר מנעולן
שיפור במיקומים של פנסיון כלבים בתל אביב
שיפור במיקומים של פנסיון כלבים בתל אביב
קידום האתר שילת מדיקל לציוד רפואי והדרכות עזרה ראשונה
קידום האתר שילת מדיקל לציוד רפואי והדרכות עזרה ראשונה

אם אתה מקדם אתרים שעושה בדיוק מה שכולם עושים

תגיע לתוצאות בגוגל אחרי כל אלו שחושבים בדיוק כמוך

פרמטרי אותות הם אינדיקטורים חשובים שבהם משתמשים מנועי החיפוש כדי להעריך את הרלוונטיות והאיכות של אתר אינטרנט. 

סיגנלים הם חלק מהפרמטרים הכוללים:

  • היבטים שונים של מבנה האתר
  • תוכן והמעורבות של המשתמש

כל הסיגנלים מנותחים על ידי מנועי החיפוש כדי לקבוע את דירוג האתר בתוצאות החיפוש

מאמר זה, יפרט את הרעיון של פרמטרי אות (כאמור סיגנלים) והרלוונטיות לקידום בגוגל.

מהם פרמטרי האות? (הסיגנלים)

פרמטרי אותות הם מדדים שמנועי חיפוש משתמשים בהם כדי להעריך את האיכות והרלוונטיות של תוכן האתר. 

מדדים אלו עוזרים למנועי החיפוש לקבוע את דירוג האתר בתוצאות החיפוש על סמך גורמים שונים כגון מעורבות המשתמש, מבנה האתר, איכות התוכן והרלוונטיות לשאילתות החיפוש. 

דוגמאות לפרמטרי אות:

מהירות דף:  לגולשים אין סבלנות ואם יש קצת היא מאוד קטנה.

פחות חפירות למשתמשים, כמה שיותר מעניין יותר טוב!!

המהירות שבה אתר אינטרנט נטען היא פרמטר אות חיוני שבו משתמשים מנועי החיפוש כדי לקבוע את חווית המשתמש. 

אתרים שנטענים מהר נוטים יותר לדרג גבוה בתוצאות החיפוש מאשר אתרים בטעינה איטית.

אופטימיזציה לנייד: (פקטור כל כך חשוב אם לא החשוב!)

עם העלייה בשימוש במכשירים ניידים, מנועי החיפוש נותנים כעת חשיבות רבה יותר לאתרים ידידותיים לנייד. 

אתרים מותאמים למכשירים ניידים נוטים יותר לדירוג גבוה יותר בתוצאות החיפוש בנייד.

איכות התוכן: (זהו הנושא הקשה ביותר להבנה)

איכות התוכן של אתר אינטרנט היא פרמטר איתות מכריע שמנועי החיפוש משתמשים בו כדי להעריך את הרלוונטיות שלו לשאילתות חיפוש. 

אתרים עם תוכן איכותי העונה על כוונת החיפוש של המשתמש נוטים לקבל מיקומים טובים וגבוהים יותר בתוצאות החיפוש.

קישורים נכנסים: (משמעותי כמו עלה אחד של חסה בסלט עצום) 

קישורים נכנסים הם קישורים מאתרים אחרים המפנים אל האתר. 

מנועי חיפוש משתמשים בקישורים נכנסים כפרמטר איתות כדי להעריך את הסמכות והרלוונטיות של אתר אינטרנט. 

 

כמה סיבות מדוע פרמטרי אותות חשובים לקידום:

  • שפר את חווית המשתמש
  • על ידי אופטימיזציה של פרמטרי האותות של האתר
  • שיפור חווית המשתמשים וזה יגרום למעורבות מוגברת ושיעורי המרה גבוהים.
סיבות לחסימת חשבונות וקמפיינים של פרסום בגוגל
סיבות לחסימת חשבונות וקמפיינים של פרסום בגוגל

מתאם מול סיבתיות לגבי SEO

מתאם וסיבתיות הם שני מונחים המשמשים לעתים קרובות לסירוגין, אך יש להם משמעויות ברורות. 

בהקשר של SEO, חשוב להבין את ההבדל בין השניים וכיצד הם קשורים לביצועי האתר.

מתאם מתייחס לקשר בין שני משתנים המתרחשים יחד. 

לדוגמה, ייתכן שיש מתאם בין מספר הקישורים הנכנסים לאתר לבין הדירוג שלו בתוצאות החיפוש. 

זה לא אומר בהכרח שמשתנה אחד גורם למשנהו, אלא שיש קשר סטטיסטי בין השניים.

סיבתיות, לעומת זאת, מתייחסת לקשר שבו משתנה אחד גורם ישירות למשנהו. לדוגמה, אם לאתר יש תוכן באיכות גבוהה, הדבר עלול לגרום לו ישירות לדירוג גבוה יותר בתוצאות החיפוש.

כשזה מגיע לקידום אתרים, חיוני להבין את ההבדל בין מתאם לסיבתיות. 

זה ששני משתנים מתואמים לא אומר שאחד גורם לשני. 

לדוגמה, ייתכן שיש מתאם בין שיעור היציאה מדף הכניסה של אתר לבין הדירוג בתוצאות החיפוש, אך אין זה אומר בהכרח ששיעור יציאה גבוה מדף הכניסה גורם לדירוג נמוך. 

יכול להיות שגורמים אחרים, כמו תוכן לקוי או זמן טעינה איטי, גורמים הן לשיעור היציאה הגבוה והן לדירוג נמוך.

חשוב להיות זהיר כאשר מנחים הנחות לגבי סיבתיות בקידום אתרים. 

למרות שמפתה להניח שגורמים מסוימים גורמים ישירות לביצועי האתר, המציאות לרוב מורכבת יותר.

מתאם מול סיבתיות לגבי SEO

מתאם וסיבתיות הם שני מונחים המשמשים לעתים קרובות לסירוגין, אך יש להם משמעויות ברורות. 

בהקשר של SEO, חשוב להבין את ההבדל בין השניים וכיצד הם קשורים לביצועי האתר.

מתאם מתייחס לקשר בין שני משתנים המתרחשים יחד. 

לדוגמה, ייתכן שיש מתאם בין מספר הקישורים הנכנסים לאתר לבין הדירוג שלו בתוצאות החיפוש. 

זה לא אומר בהכרח שמשתנה אחד גורם למשנהו, אלא שיש קשר סטטיסטי בין השניים.

סיבתיות, לעומת זאת, מתייחסת לקשר שבו משתנה אחד גורם ישירות למשנהו. לדוגמה, אם לאתר יש תוכן באיכות גבוהה, הדבר עלול לגרום לו ישירות לדירוג גבוה יותר בתוצאות החיפוש.

כשזה מגיע לקידום אתרים, חיוני להבין את ההבדל בין מתאם לסיבתיות. 

זה ששני משתנים מתואמים לא אומר שאחד גורם לשני. 

לדוגמה, ייתכן שיש מתאם בין שיעור היציאה מדף הכניסה של אתר לבין הדירוג בתוצאות החיפוש, אך אין זה אומר בהכרח ששיעור יציאה גבוה מדף הכניסה גורם לדירוג נמוך. 

יכול להיות שגורמים אחרים, כמו תוכן לקוי או זמן טעינה איטי, גורמים הן לשיעור היציאה הגבוה והן לדירוג נמוך.

חשוב להיות זהיר כאשר מנחים הנחות לגבי סיבתיות בקידום אתרים. 

למרות שמפתה להניח שגורמים מסוימים גורמים ישירות לביצועי האתר, המציאות לרוב מורכבת יותר.

דירוג הדומיין (DA) ודירוג הדפים (PA)

Domain Authority (DA) ו-Page Authority (PA) הם שני מדדים שפותחו על ידי Moz, ספקית תוכנות SEO מובילה. 

מדדים אלו משמשים למדידת הסמכות של אתר אינטרנט ודפים בודדים שלו, בהתאמה, בתוצאות מנוע החיפוש.

דירוג הדומיין (DA) היא ציון החוזה עד כמה אתר אינטרנט ידורג בתוצאות של מנועי החיפוש בהתבסס על סולם מ-0 עד 100. 

ציון זה לוקח בחשבון מספר גורמים, כגון איכות וכמות הקישורים הנכנסים, הגיל של הדומיין, ואיכות התוכן. 

אחת התיאוריות היא שאתרים עם ציוני DA גבוהים יותר מקבלים מיקומים טובים יותר בתוצאות החיפוש.

Page Authority (PA) הוא ציון החוזה עד כמה דף בודד באתר ידורג בתוצאות של מנועי החיפוש בהתבסס על סולם מ-0 עד 100. 

ציון זה לוקח בחשבון גורמים דומים ל-DA, כגון קישורים נכנסים, גיל העמוד ואיכות התוכן.

 דפים עם ציוני PA גבוהים יותר נוטים לדרג גבוה יותר בתוצאות החיפוש.

בעוד ש-DA ו-PA יכולים להיות מדדים מועילים להערכת הסמכות של אתר אינטרנט ודפים בודדים שלו, חשוב לזכור שהם לא הגורמים היחידים שקובעים את דירוג מנועי החיפוש.

מנועי חיפוש משתמשים באלגוריתמים מורכבים שלוקחים בחשבון מגוון רחב של גורמים, ולמרות ש-DA ו-PA יכולים לספק תובנות לגבי ביצועי האתר, הם לא צריכים להיות המוקד הבלעדי של סך כל פעולות הקידום בגוגל.

כדאי גם לציין ש-DA ו-PA אינם מדדים מוחלטים, והם עשויים להשתנות עם הזמן על סמך גורמים שונים, כמו שינויים בפרופיל הקישורים הנכנסים \ החיצוניים של האתר או עדכונים באלגוריתמים של מנוע החיפוש.

המלצה 92 על מקדם אתרים
המלצה 92 על מקדם אתרים

זרימת כוח \ השפעה (CF) וזרימת אמון (TF)

Citation Flow (CF) ו-Trust Flow (TF) הם שני מדדים שפותחו על ידי Majestic, כלי SEO פופולרי. 

מדדים אלה משמשים בעיקר למדידת איכות ורלוונטיות של פרופיל קישורים נכנסים של אתר אינטרנט.

זרימת השפעה (CF) הוא ציון החוזה את ההשפעה של אתר אינטרנט על סמך כמות ואיכות הקישורים הנכנסים שלו. 

ציון זה לוקח בחשבון את מספר הקישורים המפנים לאתר אינטרנט, כמו גם את האיכות והרלוונטיות של אותם קישורים. 

סביר להניח שאתרים עם ציון CF גבוה יהיו בעלי מספר רב של קישורים נכנסים המצביעים עליהם.

Trust Flow (TF) הוא ציון המנבא את האמינות והסמכות של אתר אינטרנט על סמך איכות הקישורים הנכנסים שלו. 

ציון זה לוקח בחשבון את האיכות והרלוונטיות של הקישורים המפנים לאתר, כמו גם את הסמכות של האתרים המקשרים אליו. 

סביר להניח שאתרים עם ציון TF גבוה יהיו בעלי קישורים נכנסים באיכות גבוהה ממקורות אמינים וסמכותיים.

בעוד ש-CF ו-TF יכולים להיות מדדים מועילים להערכת פרופיל קישורים נכנסים של אתר אינטרנט, חשוב לזכור שהם ממש לא הגורמים היחידים שקובעים את דירוג מנוע החיפוש. 

מנועי חיפוש משתמשים באלגוריתמים מורכבים שלוקחים בחשבון מגוון רחב של גורמים, ולמרות ש-CF ו-TF יכולים לספק תובנות לגבי פרופיל קישורים חוזרים של אתר אינטרנט, הם לא צריכים להיות הדבר העיקרי לביצוע והשקעה בקידום.

כמו כן, חשוב לציין שציוני CF ו-TF הם יחסיים, והם עשויים להשתנות בהתאם לענף או לנישה שבה האתר פועל. 

לדוגמה, אתר בתעשייה תחרותית מאוד עשוי לקבל ציון CF נמוך יותר מאתר בנישה פחות תחרותית, גם אם לשני האתרים יש פרופילי קישור חוזר דומים.

זרימת ציטוט (CF) וזרימת אמון (TF) הם שני מדדים שיכולים להיות שימושיים להערכת האיכות והרלוונטיות של פרופיל קישורים נכנסים של אתר אינטרנט. 

מספר הדומיינים המפנים (לא ממש עוזר)

מספר הדומיינים המפנים הוא מדד המשמש למדידת מספר האתרים הייחודיים המקשרים לאתר מסוים. 

מדד זה חשוב בקידום אתרים מכיוון שמנועי חיפוש מחשיבים קישורים נכנסים מאתרים איכותיים וסמכותיים כאות לרלוונטיות וסמכותו של אתר בנישה או תעשייה מסוימת.

מספר גבוה של דומיינים מפנים יכול לשפר את דירוג האתר במנועי החיפוש מכיוון שהוא מצביע על כך שאתרים אחרים רואים בתוכן באתר זה בעל ערך ורלוונטי לקהלים שלהם. 

האיכות של הדומיינים המפנים חשובה לא פחות מהכמות.

מנועי חיפוש בוחנים את הסמכות והרלוונטיות של הדומיינים המפנים כדי לקבוע את איכות הקישורים הנכנסים. 

קישורים נכנסים מתחומים רלוונטיים בעלי סמכות גבוהה נחשבים לבעלי ערך רב יותר מאלו של דומיינים לא רלוונטיים באיכות נמוכה.

כמה זמן צריך לקחת קידום אתר?
קידום במנועי חיפוש עוזר לאתר לעלות בתוצאות החיפוש, משפר את הנראות ומביא לידים איכותיים.
גוגל אדס ממומן: קמפיינים PPC מאפשרים להקים קמפיינים שלמודעות פרסום ברשתות החיפוש ולקבוע תקציבים יומיים, מביאים לתנועה באתר ומשפרים את הסיכויים להמרה.
שיווק: שיווק התוכן מתייחס ליצירת תוכן שימושי ואיכותי המעורר תשומת לב של קהל רלוונטי ומפנה אותו לפעולה, בתכלס מביא לידים.
רשתות חברתיות עוזרות מאוד להתעסקות עם הקהל הרלוונטי, כדי לבנות מודעות ולתוצאה של לידים חדשים איכותיים.
עיצוב אתרים משמש תפקיד מאוד חשוב בחווית המשתמש ובשיעורי המרה, מבטיח שהאתר מותאם לאיסוף יעיל של לידים.
נקרא גם הנעה לפעולה דרך כפתורים שמותקנים במקומות בולטים באתר ומחזקים את קבלת ההחלטות של הלקוחות הפוטנציאליים לקנות או לפנות לקבלת שירות, למשל יצירת קשר לקבלת מידע נוסף או לקבלת פרטים על מוצר מסויים.

טקסט עוגן

טקסט עוגן הוא הטקסט הגלוי הניתן ללחיצה המופיע כהיפר-קישור בדף אינטרנט. 

זהו הטקסט שמשתמשים לוחצים עליו כדי לנווט לדף אינטרנט אחר, והוא משמש גם את מנועי החיפוש כדי להבין את התוכן של הדף המקושר.

טקסט עוגן הוא גורם חשוב בקידום אתרים מכיוון שמנועי חיפוש משתמשים בו כדי להבין את ההקשר והרלוונטיות של דף מקושר. 

כאשר אתר אינטרנט מקשר לאתר אחר באמצעות טקסט עוגן ספציפי, מנועי חיפוש משתמשים בטקסט זה כדי להבין על מה העמוד המקושר.

לדוגמה, אם אתר אינטרנט מקשר לאתר אחר באמצעות טקסט העוגן “בתי הקפה הטובים ביותר בישראל”, מנועי החיפוש יבינו שהדף המקושר עשוי להכיל מידע על בתי הקפה הטובים ביותר בישראל. 

דירוג מנוע החיפוש של הדף המקושר עבור שאילתות חיפוש בישראל ישתפר.

עם זאת, חשוב להשתמש בטקסט עוגן כראוי ולהימנע מאופטימיזציה יתר, שעלולה לגרום לעונשים ממנועי החיפוש. 

אופטימיזציה יתר מתרחשת כאשר אותו טקסט עוגן עשיר במילות מפתח משמש באופן מוגזם לקישור לעמוד, דבר שניתן לראות בו כטקטיקה מניפולטיבית לשיפור הדירוג במנועי החיפוש.

קידום בלי קישורים בגוגל?
קידום בלי קישורים בגוגל?

מיקום קישור (חרטא)

מיקום קישור מתייחס למיקום של היפר-קישור בתוך התוכן של דף אינטרנט. 

מיקום קישורים הוא גורם חשוב בקידום אתרים מכיוון שמנועי חיפוש משתמשים בו כדי להבין את ההקשר והרלוונטיות של דף מקושר.

המיקום של קישור בתוך דף אינטרנט יכול להשפיע על הנראות שלו למנועי חיפוש ועל יכולתו לייצר תנועה. 

סוגים נפוצים של מיקום קישורים כוללים:

קישורים בתוכן: 

קישורים אלו מוטמעים בגוף התוכן בדף אינטרנט, והם בדרך כלל מוקפים בטקסט רלוונטי.

קישורים בתוכן נחשבים לסוג היקר ביותר של מיקום קישורים מכיוון שהם מספקים רלוונטיות הקשרית ויש סיכוי גבוה יותר שילחצו עליהם על ידי משתמשים.

קישורי סרגל צד או כותרת תחתונה: 

קישורים אלו ממוקמים בסרגל הצד או הכותרת התחתונה של דף אינטרנט, והם בדרך כלל פחות בולטים מקישורים בתוכן. 

למרות שקישורים אלה עדיין עשויים לספק ערך, הם נתפסים לרוב כפחות רלוונטיים לתוכן בדף.

קישורי ניווט: 

קישורים אלה ממוקמים בדרך כלל בכותרת העליונה או התחתונה של דף אינטרנט, והם משמשים כדי לעזור למשתמשים לנווט לדפים שונים באתר. 

קישורי ניווט חשובים לחוויית המשתמש, אך ייתכן שהם אינם מספקים ערך רב במונחים של קידום כמו קישורים בתוכן.

בעת הצבת קישורים בתוך תוכן, חשוב להימנע מאופטימיזציה יתר, שעלולה לגרום לקנסות ממנועי החיפוש. 

אופטימיזציה יתר מתרחשת כאשר אותו טקסט עוגן עשיר במילות מפתח משמש באופן מוגזם לקישור לעמוד, דבר שניתן לראות בו כטקטיקה מניפולטיבית לשיפור הדירוג במנועי החיפוש.

כדי להשתמש במיקום קישור ביעילות, חשוב להתמקד במיקומים טבעיים ורלוונטיים המספקים ערך למשתמשים.

רלוונטיות לתוכן (חשוב מאוד)

רלוונטיות התוכן מתייחסת למידת הקשר בין התוכן בדף אינטרנט לשאילתת החיפוש שהזין משתמש. 

בכל הקשור לקידום אורגני, רלוונטיות התוכן היא גורם חשוב בקביעת הדירוג של דף אינטרנט במנועי החיפוש.

מנועי חיפוש משתמשים באלגוריתמים מורכבים כדי להבין את התוכן של דפי אינטרנט ולהתאים אותם לשאילתות חיפוש רלוונטיות. 

הם לוקחים בחשבון מגוון רחב של גורמים כדי לקבוע את הרלוונטיות של התוכן, כגון נוכחות של מילות מפתח, האיכות הכוללת של התוכן ומדדי מעורבות המשתמש, כגון שיעור יציאה מדף כניסה וזמן באתר.

כדי לשפר את הרלוונטיות של התוכן, חשוב ליצור תוכן איכותי המתמקד בנושא או נושא ספציפי. 

ניתן להשיג זאת על ידי ביצוע מחקר מילות מפתח וזיהוי מילות המפתח הרלוונטיות והפופולריות ביותר לנושא, ולאחר מכן יצירת תוכן הכולל את מילות המפתח הללו באופן טבעי ולא ספאמי.

בנוסף לאופטימיזציה של מילות מפתח, חשוב להתמקד ביצירת תוכן שנותן ערך למשתמש. 

ניתן להשיג זאת על ידי מתן מידע מפורט על הנושא, כולל תמונות רלוונטיות ותכני מולטימדיה, והבטחה שהתוכן מאורגן היטב וקל לניווט.

חיפוש
Quiz Application

שאלון לקבלת החלטות בקידום אורגני

מילוי \ דחיפת מילות מפתח

דחיפת מילות מפתח היא טכניקת קידום אתרים בכובע שחור, שבה בעלי אתרים ממלאים את תוכן האתר בכמות מוגזמת של מילות מפתח במטרה לתמרן את הדירוג של מנועי החיפוש.

תרגול זה כרוך בהוספה חוזרת של אותה מילת מפתח או קבוצת מילות מפתח לתוכן, למטא תגים או לחלקים אחרים של דף אינטרנט ללא כל התחשבות בחוויית המשתמש או הרלוונטיות.

דחיפת מילות מפתח נחשבת לטקטיקה מניפולטיבית מכיוון שהיא אינה מספקת ערך למשתמש ועלולה להשפיע לרעה על חווית המשתמש. 

מנועי חיפוש מענישים אתרים העוסקים בסתימת מילות מפתח, מכיוון שזה נתפס כניסיון לנפח באופן מלאכותי את דירוג החיפוש.

פעם, דחיפת מילות מפתח הייתה נוהג נפוץ בקרב בעלי אתרים שהאמינו שיותר מילות מפתח שוות לדירוג גבוה יותר במנועי חיפוש. 

מנועי החיפוש השתכללו הרבה יותר בשנים האחרונות וכיום הם מסוגלים לזהות ולהעניש אתרים העוסקים בדחיפת מילות מפתח.

כדי להימנע מדחיסות של מילות מפתח ולהבטיח שהתוכן שלהם מותאם למנועי החיפוש בצורה טבעית וידידותית למשתמש, על בעלי אתרים להתמקד ביצירת תוכן איכותי ורלוונטי המספק ערך למשתמש. 

כדאי לעשות שימוש במילות מפתח באופן טבעי ולא ספאמי, כולל אותן רק היכן שהן רלוונטיות ומוסיפות ערך לתוכן.

תג כותרת

תגית הכותרת היא תגית HTML המופיעה בחלק הכותרת של דף אינטרנט ומספקת תיאור תמציתי ומדויק של התוכן בעמוד.

תג הכותרת הוא אחד הגורמים החשובים ביותר לקידום אתרים בדף, שכן הוא משמש את מנועי החיפוש כדי להבין את תוכן העמוד ולהציג כותרת לעמוד בתוצאות של מנועי החיפוש.

תגית הכותרת צריכה להיות כתובה בצורה המשקפת במדויק את תוכן העמוד וכוללת מילות מפתח רלוונטיות שסביר שהמשתמשים יחפשו.

תגית כותרת צריכה להיות באורך של לא יותר מ-60 תווים, מכיוון שכותרות ארוכות יותר עלולות להיקטע בתוצאות של מנוע החיפוש.

מילת מפתח בכתובת האתר

הכללת מילות מפתח רלוונטיות במבנה כתובת האתר של דף אינטרנט היא גורם חשוב לקידום אתרים בדף שיכול לעזור לשפר את דירוג מנוע החיפוש.

כאשר כתובת האתר של דף אינטרנט כוללת מילות מפתח רלוונטיות, היא מספקת למנועי החיפוש מידע נוסף על תוכן הדף, מה שיכול לשפר את הרלוונטיות והסמכות שלו עבור שאילתות חיפוש רלוונטיות.

הכללת מילות מפתח בכתובת האתר יכולה גם להקל על המשתמשים להבין את תוכן העמוד ולשפר את חווית המשתמש הכוללת. 

מבנה כתובות אתרים ברור ותמציתי יכול לעזור למשתמשים לנווט באתר בקלות רבה יותר ולמצוא את המידע שהם מחפשים מהר יותר.

בעת הכללת מילות מפתח בכתובת האתר, חשוב לוודא שמבנה כתובת האתר ברור, תמציתי וקל לקריאה. 

כתובת אתר ארוכה מדי או כוללת יותר מדי מילות מפתח עשויה להיראות כדואר זבל על ידי מנועי החיפוש ועלולה להשפיע לרעה על דירוג מנועי החיפוש.

כמו כן, חשוב לוודא שלכל עמוד באתר יש כתובת URL ייחודית ותיאורית המשקפת במדויק את תוכן הדף. 

RankBrain

RankBrain הוא אלגוריתם למידת מכונה שפותח על ידי גוגל שעוזר לשפר את תוצאות מנוע החיפוש על ידי מתן תוצאות רלוונטיות ומדויקות יותר למשתמשים. 

RankBrain משתמש בבינה מלאכותית ובעיבוד שפה טבעית כדי להבין טוב יותר את ההקשר והכוונה מאחורי שאילתות החיפוש, מה שמאפשר לספק תוצאות חיפוש רלוונטיות יותר.

RankBrain הוא גורם חשוב בקידום אתרים מכיוון שהוא ממלא תפקיד משמעותי בקביעת דירוג מנועי החיפוש. 

האלגוריתם מנתח מגוון רחב של גורמים, כגון הרלוונטיות והאיכות של התוכן, מדדי מעורבות המשתמש והסמכות והרלוונטיות הכוללת של האתר בנישה או בענף שלו.

האלגוריתם עושה שימוש בשפה טבעית ומוודא הימנעות מדחיפת מילות מפתח, האם התוכן קל לקריאה והבנה, ומבטיח שהאתר מספק חווית משתמש טובה.

לקחת קורס קידום או שאפשר ללמוד לבד?
לקחת קורס קידום או שאפשר ללמוד לבד?

סרטונים מיוטיוב ובכלל מהמדיה החברתית עוזרים לקידום אורגני?

התשובה היא כן אבל יש בתשובה קצת יותר מורכבות.

 

עד כמה עוזרים קישורים נכנסים מיוטיוב: 

אתר עם יוטיוב ובלי יוטיוב מתקדמים אותו דבר?

כאשר יוצרי תוכן בפלטפורמות כמו YouTube ומדיה חברתית מקשרים חזרה לאתר, זה יוצר קישורים נכנסים בעלי ערך.

 קישורים נכנסים נחשבים כ”הצבעות אמון” עבור אמינות ורלוונטיות של אתר. 

האלגוריתם של גוגל לוקח בחשבון קישורים נכנסים אלה בעת קביעת הדירוג האורגני של אתר אינטרנט.

אותות חברתיים: או במילים אחרות סיגנלים

פלטפורמות מדיה חברתית מאפשרות למשתמשים לעסוק בתוכן באמצעות לייקים, שיתופים, הערות וצפיות. 

אותות חברתיים אלו מצביעים על הפופולריות והרלוונטיות של התוכן. 

כאשר תוכן מקבל מספר גבוה של אותות חברתיים, הוא שולח אותות חיוביים למנועי חיפוש כמו גוגל, המצביעים על כך שהתוכן בעל ערך וראוי לדירוג אורגני טוב יותר.

נראות מותג: נקרא גם מיתוג או חיזוק המיתוג משפיע על המיקומים בגוגל?

YouTube ופלטפורמות מדיה חברתית מספקות הזדמנות לעסקים ולאנשים פרטיים להגביר את נראות המותג שלהם. יצירה ושיתוף של תוכן מרתק יכולים למשוך קהל גדול יותר ולהגביר את המודעות למותג. 

כאשר יותר אנשים מכירים מותג, סביר יותר שהם יחפשו אותו ישירות במנועי חיפוש. 

הגידול בחיפושי המותג והתנועה הישירה יכולים להשפיע לטובה על הדירוג האורגני. (לא תמיד ותלוי בנישה)

מעורבות משתמשים וזמני שהייה: 

מדדי מעורבות משתמשים, כגון זמן השהייה באתר ושיעור היציאה מדף הכניסה, הם גורמי דירוג חשובים עבור Google.

אם YouTube או תוכן מדיה חברתית מוביל תנועה לאתר ומשתף משתמשים ביעילות, גידול בזמן השהייה (כמות הזמן שמשתמשים מבלים באתר). 

זמן שהייה גבוה יותר מצביע על כך לגוגל שהתוכן הוא בעל ערך ורלוונטי, מה שמוביל לשיפור הדירוג האורגני.

תוכן מדיה עשירה: YouTube, בהיותה פלטפורמת שיתוף וידאו, מציעה הזדמנות ליצור תוכן מדיה עשירה. 

סרטונים מעניינים או מרתקים מאוד עושים אחלה עבודה לשיפור מיקומים וזה על ידי מידע רב ערך \ שימושי למשתמשים. 

יוטיוב וההשפעה שלו על המיקומים של האתר באורגני.

כאשר סרטוני YouTube עוברים אופטימיזציה נכונה ומוטמעים בדפי אינטרנט רלוונטיים, הם יכולים לשפר את חווית המשתמש הכוללת, להגדיל את זמן השהייה ולהשפיע לטובה על הדירוג.

כדאי ללמוד על ערוצי שיווק דיגיטליים אחרים: 

אמנם קידום אתרים הוא חשוב, אבל זו לא הדרך היחידה לקדם אתר אינטרנט. 

למד על ערוצים אחרים כגון קידום ממומן בפייס ובגוגל, שיווק במדיה חברתית, שיווק בדוא”ל, שיווק תוכן ופרסום ב-PPC.

לכל אחד מהערוצים הללו יש מערכת משלו של שיטות עבודה וטקטיקות מומלצות.

תהליך קבלת החלטה של משתמש
תהליך קבלת החלטה של משתמש

כדאי להשקיע בהבנה עמוקה של שיווק באינטרנט ולא רק בקידום ממומן או אורגני:

SEO (אופטימיזציה למנועי חיפוש) הוא אחד ההיבטים החשובים ביותר של קידום אתרים.

זה כרוך באופטימיזציה של התוכן והמבנה של האתר כדי לדרג גבוה יותר בדפי התוצאות של מנועי החיפוש.

למד על אופטימיזציה בעמוד ומחוץ לדף, מחקר מילות מפתח, קישורים נכנסים וקידום אתרים טכני.

כדאי מאוד גם ללמוד מה אסור ולא מומלץ לעשות.

יצירת קשרים עם אחרים בתחום – נטוורקינג:

השתתף באירועים בתעשייה, הצטרף לקבוצות שיווק דיגיטלי והשתתף בפורומים מקוונים. 

על ידי יצירת רשתות עם מקדמי אתרים אחרים, תוכל ללמוד מאחרים ואולי לשתף פעולה בפרויקטים עתידיים.

בנה פורטופוליו – תיק עבודות והמלצות אמיתיות: 

ככל שאתה מפתח את כישוריך בקידום אתרים, התחל לבנות תיק של קמפיינים מוצלחים. 

כדאי להציג את ההצלחות ולהיות מוכן להציג את העבודה ללקוחות פוטנציאליים.

קישור לקבוצת הפייסבוק כולל המלצות
קישור לקבוצת הפייסבוק כולל המלצות

איך לבחור ולבדוק מקדם אתרים מומלץ או מומחה שיווק לאתר?

חיפוש ביקורות והמלצות:

בדוק אם יש ביקורות והמלצות מלקוחות קודמים.

חפש ביקורות באתרי ביקורות של צד שלישי כגון Google ביזנס לעסק שלי.

אפשר גם להתייעץ עם חברים ומכרים ולבקש המלצות על מומחה קידום אתרים שעבדו איתו והם מרוצים.

קידום אתרים עם AI
קידום אתרים עם AI
למה אתר מכוער ולא מעוצב מופעי ראשון באורגני?
למה אתר מכוער ולא מעוצב מופיע ראשון באורגני?

הישאר מעודכן בשינויים ובטרנדים בתעשייה של שיווק אינטרנטי: 

עולם הדיגיטל מתפתח כל הזמן. 

הישאר מעודכן בחדשות ובטרנדים בתעשייה על ידי קריאת בלוגים, השתתפות בכנסים ומעקב אחר מובילי מחשבה במדיה החברתית.

קובץ אקסל בסיסי להורדה ותיעוד לידים
קובץ אקסל בסיסי להורדה ותיעוד לידים

בדיקת תוצאות תכלס של המקדם בתחום שלו.

האם הוא מוביל בתוצאות האורגניות בגוגל?

שאל את המקדם איך הוא מקדם: 

אם מקבלים גמגום או התחמקות או תשובה מתחכמת כדאי לברוח.

מקדם תותח לא יחשוף שיטות ייחודיות שגרמו לו להצליח אבל גם יידע לומר איך הוא שונה ממיליון מקדמי אתרים אחרים.

ממה כדאי להיזהר?

כל מי שמבטיח תוצאות תוך פרק זמן מסוים, כדאי לברוח.

כל מי שמבקש התחייבות מעל לחודש, כדאי לברוח.

גוגל לא סלחנית!

אם מקדם לא מקצועי יהיה לא אחראי בעבודת הקידום המחיר יכול להיות כבד ולאורך זמן לא ידוע.

שאלות נפוצות שלקוחות ואו משתמשים פוטנציאליים עשויים לשאול מקדם אתרים מקצועי:

קידום אתרים הוא תהליך של קידום אתר ותכניו כדי להגביר את הנראות שלו ולהניב תנועה. 

חשוב לעסקים כי זה עוזר להם להגיע ליותר לקוחות פוטנציאליים ולייצר לידים ומכירות.

עבור אתר חדש, נבצע תחילה ניתוח יסודי של מצב האתר הנוכחי, כולל תוכנו, מבנהו וקידום אתרים.

בהתבסס על ניתוח זה, נפתח תוכנית מותאמת אישית לשיפור הנראות של האתר ותנועת גולשים.

ציר הזמן לראיית תוצאות ממאמצי קידום אתרים יכול להשתנות בהתאם לטקטיקות הספציפיות בהן נעשה שימוש ולענף בו פועל האתר. 

עם זאת, בדרך כלל אנו מצפים לראות שיפור מסוים בתנועה ובדירוג מנועי החיפוש בתוך 3-6 חודשים.

הגישה שלנו לקידום אתרים כוללת גם אופטימיזציה בעמוד וגם מחוץ לדף. 

אנו מתמקדים באופטימיזציה של התוכן והמבנה של האתר, כמו גם בניית קישורים נכנסים באיכות גבוהה ושיפור גורמי SEO טכניים.

בנוסף לקידום אתרים, אנו משתמשים במגוון ערוצי שיווק דיגיטליים כגון שיווק במדיה חברתית, שיווק בדוא”ל, שיווק באמצעות תוכן ופרסום ב-PPC. 

אנו מפתחים תוכנית מותאמת אישית לכל אתר על סמך הצרכים והיעדים הספציפיים.

אנו משתמשים במגוון מדדים כדי למדוד את הצלחת מאמצי קידום אתרים, כולל תעבורה לאתר, דירוגי מנועי חיפוש, שיעורי המרה והחזר ROI. 

אנו מספקים דוחות קבועים ללקוחותינו כדי לעדכן אותם בהתקדמות האתר.

מה המקדם של אתר זה שומע בזמן שכתב את המאמר?

קישור למוזיקה של המקדם

כמה עולה קידום בגוגל?
Product A Image

קידום לחודש ראשון

תחרות נמוכה עד בינונית

700-1200 ש"ח

Product B Image

קידום ל3 חודשי קידום

תחרות בינונית עסקים קטנים

2000-5000 ש"ח

Product C Image

קידום לחצי שנה עד שנה

כולל אקסטרות ובונוסים

4500-7000 ש"ח