הנושא:  קידום של רוב מקדמי האתרים

סרטון זה מדגים שיטות בחינם
ובכלי שעולה כמה ש”ח לחודש

לניסיון של הכלי בתשלום – חינמי לשבועיים

מתחילים מהגרסה בחינם

  • של מי הקישורים?
    כמה קישורים?
    מה איכות הקישורים?
    מהם המדדים השונים?
  • איך מוצאים קישורים לקידום?
  • איך יודעים איזה קישורים חדשים אתר קנה?
  • איך יודעים מתי גוגל ראתה את הקישור?
  • איך יודעים למי שייך האתר, מי מכר את הקישור?

מה אפשר ללמוד מהמידע שמגלים?

אפשר לדעת מי קידם את האתר ואולי גם לפנות אליו אם מתרשמים לטובה.

האם כל הקישורים באים מאתרים רלוונטיים? 

רלוונטיות היא אחד הפרמטרים החשובים שבמקרים מסויימים קישורים משפיעים קצת.

מהי חוות קישורים?

אתר שכל מטרתו היא לתמרן ולעבוד על מנועי החיפוש מתוך אמונה שעם קישורים אפשר לקדם אתרים.
 

עד כמה גוגל אוהבת חוות קישורים?

גוגל מאוד אוהבת להעניש כל מי שקשור לחוות קישורים וזה רק עניין של זמן

 


מאיפה כדאי להוציא את הקישור בעמוד?

זה לא כל כך משנה מאיפה מוציאים קישורים כי גם ככה זה לא ממש עוזר חוץ מלזה שמכר את הקישורים.


האם התוכן חייב להיות איכותי?

גוגל אומרת שכן, מקדמי אתרים שרוצים למכור יאמרו הכל.

שאלה אחרונה היא האם כל זה משתלם?

משתלם מאוד וכדאי למהר לפני שייגמר.
עד כמה אתם באמת מבינים בקידום אורגני?

עד כמה אתה מבין בקידום אורגני?

    מקדמי אתרים עושים מה שעושים כולם
    רוב המקדמים עושים אותו דבר
    תהליך יישום קידום אורגני בגוגל
    תהליך יישום קידום אורגני בגוגל
    ניהול מוניטין זה להוריד מה שלא רוצים שיופיע בגוגל

    למחוק משהו מגוגל לא פשוט אבל לגמרי אפשרי

    איך יודעים מי בעל האתר?

    איך יוצרים איתו קשר אם אין צור קשר באתר?

    מה זה קידום אורגני? (ההסבר הפשוט) 

    לא חשוב אם אתם הקוראים מקדמי אתרים או מנהלי איזה עסק קטן ואו גדול

    כולם כדאי שיכירו את שיטות העבודה שגוגל מקפידה עליהן.

    אין סודות בכל הקשור לקידום אורגני, אין קומבינות, אין קיצורי דרך, אין שיטות וקסמים.

     

    הקפדה ויישום שיטות הקידום יקלו על מנועי החיפוש לסרוק, להוסיף לאינדקס ולהבין את התוכן בכל סוג של אתר.

    קידום בגוגל הוא ביצוע שינויים קטנים בחלקים באתר. 

    אם מסתכלים על כל חלק באתר בנפרד וכל חלק מבצעים את השינוי הקטן כולם ביחד מצטברים לשינוי גדול.

    ההשפעה של השינויים הקטנים הם בהתנהגות המשתמשים ואו חווית המשתמש והביצועים של האתר בתוצאות.

    חובה שיהיה אתר.

     

    חובה ללמוד שיפור חווית המשתמשים

     

    גוגל היא בעצם סוג של משתמש רק שאינו אנושי, המשתמש של גוגל נקרא גם בוט.

    בוטים הם סוג של חיקוי למשתמשים אמיתיים אנושיים.

     

    הבוטים עוזרים לגוגל לגלות ולהבין את התוכן.

     

    עוד הגדרה לקידום אורגני היא העזרה למנועי החיפוש להבין ולהציג את התוכן.

     

    כל כללי הקידום נכונים לכל סוגי האתרים בכל גודל קטן כגדול.

    מחירון קישורים לקידום בגוגל
    מהם קישורים נכנסים לקידום אתרים?
    מדוע קישורים נכנסים חשובים??
    הרבה קישורים עוזרים לקידום ואיך?
    מדוע קישורים נכנסים חשובים?
    כיצד לבדוק קישורים נכנסים?
    איך מזהים קישורים איכותיים??

    לא במקרה שתי קבוצות אוכלוסייה בעולם נקראות “משתמשים”

    בכל הקשור לסמים והכי קרוב למכורים זה בעלי אתרים שרוצים להתקדם בתוצאות החיפוש של גוגל.

    כוונה – 

    90% כסף והשאר לא נוגעות לרווח כספי.

    כסף מגיע מעסקאות שנסגרות ועסקאות מגיעות מלידים או פניות של לקוחות פוטנציאליים.

    פניות מגיעות גם מכל סוגי הפרסום ומפה לאוזן והמלצות וחשיפה ומוניטין.

    הפניות הכי טובות מגיעות מגוגל אורגני, למה?

    גוגל מחליטה לדרג באורגני לפי פרמטרים שאינם נוגעים לכסף, לא חשוב כמה כסף העסק משקיע בפרסום, התוצאות האורגניות לא ישתנו.

    יכולת – 

    יש תחומים שקשה עד בלתי אפשרי לקדם בתוצאות האורגניות.

    דוגמאות לתחומים בהם קידום אורגני הוא בזבוז כסף:

    • תיווך נדל”ן
    • מכירת רכב \ יד 2.
    • תיירות

    למה לא כדאי להתחרות באורגני בתחומים הנ”ל?

    נא להכיר – הפרדוקס

    אם היה לעסק את היכולת לממן פרסום כמו יד2 הוא לא היה צריך לפרסם.

    בשביל להיות כמו יד 2 או להחליף ביעילות את הפרסום ביד 2 צריך הרבה הרבה הרבה מאוד כסף.

    ואם יש הרבה הרבה מלא וארגזים ומחסנים של כסף את מי מעניין הפרסום?

    אמצעי – 

    מה האופציות לפרסום?

    פרסום במדיה הכתובה למשל שילוט, עיתונים, כרטיסי ביקור, פלאיירים

    פרסום דיגיטלי (חוץ מאורגני)

    גוגל ממומן, פרסום ברשתות חברתיות, יוטיוב, דיוור ישיר, פרסום באתרים שונים בעיקר גדולים.

    פרסום דרך קידום אורגני של אתר האינטרנט.

    Responsive Calculator